trąbka domowej roboty

Data: 2011-07-07 20:54:41
Autor: ToMasz
trąbka domowej roboty
witam

wczoraj pisałem o starciu na DDR i poradzono mi airzund. Sęk w tym ze
jak takie coś wymyślałem 20 lat temu. dokładnie taki zestaw składał sie
z "fanfar" samochodowych, wężyka i gruszki z ciśnieniomierza. Te stare z
wieku sie rozsypały, wiec kupiłem taką pompkę z trąbką. trąbi faaaajnie,
a właściwie trąbiła. Niestety nie miała żadnego uchwytu, wiec podczas
przerabiania poległa pompka, trąba została. Porównując nową trąbkę do
starych, nowa jest głośniejsza. niestety, pierwszy mocny "dmuch" te
stare -samochodowe- wzbudzał na maksa, a tą nową tak trochę rusza tylko.
 Krótko mówiąc, potrzeba jej większej ilości powietrza, zato o niższym
ciśnieniu. Fajnie by było jakbyśmy samo wspólnie wykombinowali jak tanio
i lekko zmontować takiego airzunda. Potrzebna mi jest tylko pompka,
bylejaka, żeby sie tylko dało zamontować na rowerze. Oczywiście nie chce
kszany z pompką rowerową! ta która mi jest potrzebna powinna być szersza
i krótsza. Gdzieś widziałem takie pompki do pompowania napojów z
butelki. Proszę uprzejmie o jakieś sugestie. narazie jest gruszka z
ciśnieniomierza. 8zł i mała niestety.

ToMasz

Data: 2011-07-07 20:13:47
Autor: piotrpo
trąbka domowej roboty
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Butelka 0.5 PET (+ew oklejenie pałertejpem), wentyl ze starej dętki, kawałek igielitowego/gumowego wężyka załamywany na krawędzi zamiast zaworu i masz 2 litry powietrza do dyspozycji.

Data: 2011-07-08 06:43:07
Autor: Grzegorz
trąbka domowej roboty
[...]

A może takie badziewie dla stadionowych jełopów :

http://allegro.pl/trabka-kibica-sygnal-fanfara-gratis-a92411-i1672254847.html

A to nawet dla rowerzystów :
http://allegro.pl/fanfara-sygnalowa-reczna-trabka-kibica-wawa-i1707353313.html

Zresztą jest tego badziewia więcej, pod hasłem trąbka kibica.

A potem butelka PET + zaworek + trójnik ?

Nie próbowałem, ale o ile znam kiboli, preferują oprócz procentów także decybele :-D !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-07-08 12:03:30
Autor: Tomasso
trąbka domowej roboty
Użytkownik "ToMasz" napisał:

Proszę uprzejmie o jakieś sugestie. narazie jest gruszka z
ciśnieniomierza. 8zł i mała niestety.

Po co się rozdrabniać?

http://www.instructables.com/image/FVALUT2GGC2UEW2/Materials.jpg
http://www.instructables.com/image/FDR9VTYGGBZPQSY/Bicycle-Air-Horn-Fire-Extinguisher-Air-Horn.jpg