trading ... pytanie techniczne

Data: 2009-07-03 11:34:02
Autor: george
trading ... pytanie techniczne

"george" <george__@vp.pl> wrote in message news:h2kja2$oi9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Załóżmy że złożyłem zlecenie z limitem ceny i oczekuje one w kolejce do realizacji
w której kolejnosci realizacji okreslona jest przez czas złożenia tego typu zleceń

Czy istnieją instytucje / podmioty / etc. które maja "priorytet" i moga zając miejsce w kolecje przed
moim zleceniem jeśli sa złożone z tym samym limitem ceny ( choć złożone później ) ?

rozumiem że zlecenia PKC są realizowane przed zleceniami z limitem ceny nawet jesli
aktualna cena transakcyjna równa jest mojemu limitowy...

george

pytanie zadaje w związku z artykulem na zero hedge o High Frequency Trading...
http://zerohedge.blogspot.com/2009/07/toxic-equity-trading-order-flow-on-wall.html

Data: 2009-07-03 12:51:48
Autor: Dombrek
trading ... pytanie techniczne
pytanie zadaje w związku z artykulem na zero hedge o High Frequency Trading...
http://zerohedge.blogspot.com/2009/07/toxic-equity-trading-order-flow-on-wall.html

A w tym artykule to prawda. Broker widzi zlecenia klientów o kilka milisekund wcześniej (bo leci przez jego serwery), więc to żaden problem automatem wyprzedzić zlecenie. W szczególności tak działają opcje, ale inne instrumenty pewnie też.
Dombrek

trading ... pytanie techniczne