tradycyjnie - co kupić

Data: 2010-01-26 10:38:50
Autor: szymo
tradycyjnie - co kupić
LM pisze:
Szukam czegoś na drugi samochód, raczej na krótkie trasy ale nie bardzo małego, typu "cienias". Rocznik od 99 w górę, cena do 6 tys, max 6,5.

Jak się rozglądałem, to przy tych warunkach brzegowych można znaleźć sensownego lanosa z gazem i niewiele więcej.
Ale może macie jakieś inne pomysły?
Ostatnio trafiłem skodę felicia 1.6 też z gazem - i tak się zastanawiam, może warto.

LM
A może macie jakieś inne pomysły?
Fakt że mniejszy ale może micra czasem można w niezłym stanie dostać w okolicach 6-7 tysięcy ?

Data: 2010-01-26 14:20:20
Autor: LM
tradycyjnie - co kupić
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjmd7a$5s5$1news.man.bydgoszcz.pl...
LM pisze:
[...]

Oj - chyba nie ten rocznik - wziąłbym chętnie, ale (w każdym razie w okolicy) ceny w tym roczniku są znacznie wyższe

LM

Data: 2010-01-26 14:31:31
Autor: szymo
tradycyjnie - co kupić
LM pisze:
[...]

No fakt trzeba liczyć co najmniej rok lub 2 lata starsze.

tradycyjnie - co kupić