tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?

Data: 2010-04-06 11:28:40
Autor: Lukasz Sczygiel
tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?
Witam.
Od dluzszego czasu sie przymierzam do zakupu drukarki.
Potrzebuje lasera bo czesto trawie wzorki metoda tonerowa. Do tego zdaza sie ze
przez miesiac nic nie bede drukowal wiec atrament moze byc problematyczny.

Generalnie:
Czy jak kupie taka kyocere to wtopie?

W robocie widze w akcji taka drukarke:
http://allegro.pl/item973619222_kyocera_fs_3820_n_male_przebiegi_siec_f_v.html
Cena jak na uzywke troche wysoka ale moze warto kupic taka drukarke bo bedzie
solidna?

Moje potrzeby:
Drukuje okolo 200-300 stron miesiecznie ale pewnie wiecej bo dzieciak dorasta...
Do wydania mam okolice 700zl.
Drukarke chce kupic raz i uzywac lata.
Moze nawet sie czasem psuc byle by sie tanio naprawiala.
Dobrze zeby miala ethernet.

Druga opcja to kupienie 5 sztuk takich:
http://allegro.pl/item974443829_kyocera_fs_1050_16mb_male_przebiegi_gwar_f_v.html
Na jakis czas mi starczy nawet jak beda padac po 1000-cu stron :)

Czy ktos uzywal tych tanich? Czemu sa takie tanie?

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-04-06 11:30:53
Autor: Lukasz Sczygiel
[...]

Juz doczytalem, brakuje modulu PU :)
Odpada.

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-04-06 11:42:20
Autor: zen3x
tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?
On 6 Kwi, 11:28, "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNI...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Kyocery są szybkie - to jest ich największa zaleta. Jakość wydruku w
1200x1200 dpi średnia. Toner w modelu 1050 to koszt 50zł. Starcza na
max 3000 str. Jak szukasz drukarki na lata kup lexmarka optra t610 lub
630. Tonery są na 25 i 21 tys wydruków. Można te drukarki rozbudować
do wszechstronnych urządzeń drukujących. Tak dużej możliwości
rozbudowy nie ma żadna drukarka HP z serii 2200 lub późniejszych w
cenie 200zł.

Data: 2010-04-06 12:17:59
Autor: Sławek Maculewicz
Dnia 06-04-2010 o 12:28:40 Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Owszem. Solidna drukarka.
Ale ja wziąłbym tę:

http://allegro.pl/item985432835_druk_za_0_01_hp_2200_dupleks_pelny_toner_kable.html

Do tego jakiś tani printserwerek (np. Axis za 55 zł), jeśli ma być w sieci.

Albo już z printserwerem:
http://www.allegro.pl/item983971538_hp_2200dtn_2200_dtn_full_wersja.html
--
Brak sygnaturki.

Data: 2010-04-06 14:43:24
Autor: MC
Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w wiadomości news:op.vaqj79wr8woxnuorgan-5...

[...]

Przecież to złom. Nawet hp2200 nie są wieczne.

Data: 2010-04-06 14:59:16
Autor: Zbigniew Cofała
MC wrote:

[...]

Mam taki "złom" (HP 2100tn) i drukuje już kilka lat - szybko, cicho i z
jakością nieosiągalną przez te wszystkomające kombajny z plastikowymi
częściami z Media Markt.

Poprzedniczka - HP 4L też swoje przeżyła, a poszła w odstawkę tylko dlatego
że za grosze można było kupić jej nastepcę z rozdzielczością 1200 dpi.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających

Data: 2010-04-06 18:58:35
Autor: Lukasz Sczygiel
napisał(a):

> [...]

Do tego jakiś tani printserwerek (np. Axis za 55 zł), jeśli ma być w sieci.

No, konstruktywna alternatywa.
Na pazzegro widze troche walkow swiatloczulych do takiej i folie na grzalke.

Ciekawi mnie czy tonery dla kyocery juz w sobie maja taki walek? Bo na allegro
do tych fs3820 walkow nie widze. Nie psuja sie czy sa w skrzynce z tonerem?

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-04-06 21:34:19
Autor: Przemek
Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Ciekawi mnie czy tonery dla kyocery juz w sobie maja taki walek? Bo na
allegro do tych fs3820 walkow nie widze. Nie psuja sie czy sa w skrzynce
z tonerem?

Kyocery mają w kartridżu tylko sam toner, proszek znaczy. Wałek światłoczuły jest osobnym elementem eksploatacyjnym, który się wymienia nie tak często jak toner, ale jednak.
Cenowo nie pamietam jak wychodzi, ale tanie to to nie było.
Przem

Data: 2010-04-06 22:07:45
Autor: Lukasz Sczygiel
tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?
Dnia 06-04-2010 o 12:28:40 Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl>
napisał(a):

Albo już z printserwerem:
Omamiony sugestiami wzialem te 2200dn.  za 340zl z nowym walkiem. :)
Obaczymy co bedzie.
Dziekuje wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam.

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-04-07 19:27:34
Autor: Kubuś Puchatek
Dnia 06-04-2010 o 22:07:45 Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  napisał:

[...]

Napisz jak się sprawuje - jakość wydruków, _głośność_ pracy, itp.

Pozdrawiam
Kamil

--
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomosci oznacza tylko, ze  wiadomosc zostala wyswietlona na komputerze adresata. Nie ma zadnej  gwarancji, ze tresc tej wiadomosci zostala przeczytana lub zrozumiana.

Data: 2010-04-15 16:51:14
Autor: ptoki
hp 2200dn - sterowniki - problem
On 7 Kwi, 19:27, Kubuś Puchatek <kamil...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia 06-04-2010 o 22:07:45 Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNI...@poczta.onet.pl>
napisał:

> [...]
> Dziekuje wszystkim za pomoc.
> Pozdrawiam.

Napisz jak się sprawuje - jakość wydruków, _głośność_ pracy, itp.

Drukarka przyszla w calkiem dobrym stanie.
Czysta, niepoobijana, niesmierdzaca niczym podejzanym.
Pierwszy wydruk mial troche smug ale to pewnie tym ze kurier ja troche
pokrecil przy dostawie.

Drukuje ok, ale tylko na windowsianych sterownikach, sciagnalem te:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=pl&cc=pl&prodNameId=28868&prodTypeId=18972&prodSeriesId=28861&swLang=30&taskId=135&swEnvOID=228

i zainstalowalem takie pakiety:
HP LaserJet 2200 PCL5e Driver
hp LaserJet 2200 PCL6 driver

I zaden z nich nie dziala. Jakby drukarka nie komunikowala sie z
komputerem.

Pliczek z łatką niestety zajeczal ze mam zreinstalowac oprogramowanie
drukujace i nic nie zrobil.

Co zainstalowac aby bezbolesnie miec dobre sterowniki?
Standardowe windowsiane maja tylko 600x600dpi a w tych co nie dzialaja
tez nie ma opcji ustawiania 1200x1200 tak wprost.

A teraz ode mnie:
Jak dziala na sterownikach windowsianych?
Na moje krzywe oko calkiem dobrze.
Od wlaczenia do ready 13 sekund.
Od klikniecie drukuj w notepadzie do wyplucia strony 13 sekund
(wiekszosc z tego czasu to wciaganie papieru) ten czas byl dla strony
drukowanej po jakichs 15 minutach od poprzedniej.

Jakosc druku na byle papierze ksiazkowa.
po wydrukowaniu (fit to page with aspect) tego:
http://www.gpsinformation.org/jack/photo-test/pics/iso-rag.jpg
Wszystkie linie sa rozroznialne az do konca z dwoma wyjatkami:
pionowy(trzymajac tak zeby cyfry byly normalnie) lejek ma osobne linie
az do 11-ki (potem sie robia zygzaczki) a poziomy do 12-ki.

Ale mialem powlaczane jakies pomocnicze i eco tryby.

Glosnosc srednia, jakas oska w srodku piszczy przy pracy ale raczej
nieglosniej od reszty mechanizmu.

tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?