[piątkowo] trafiłem na człowieka

Data: 2013-06-19 21:42:16
Autor: ToMasz
[piątkowo] trafiłem na człowieka
witam

W tłumie malkontentów, ignorantów, małych oszustów trafiłem na człowieka, mało tego na kobietę. przyjechała do serwisu z banalnym problemem. nie działa licznik. magnes nie trafiał, ale jednocześnie styki na podstawce były zaśniedziałe. Pani jednak pozostawiła rower na pół dnia. przychodzi po południu po rower i pyta mechanika: ILE?! Nic, bo to banalna naprawa. JA wiedziałam że tak panowie powiedzą, więc napiekłam racuszków.... i wyciąga puchę z plackami...

ToMasz

Data: 2013-06-20 00:10:23
Autor: Krystek
W dniu 2013-06-19 21:42, ToMasz pisze:
[...]

JAsnowidzka ;) Ale jak widać bardzo miła :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-06-22 22:10:55