tragedia: motocykliści obudzili się z e snu zimowego.

Data: 2015-03-27 21:59:30
Autor: charwel(Oo)==:::
tragedia: motocykliści obudzili się z e snu zimowego.
W dniu 2015-03-26 o 19:52, Irokez pisze:
http://www.faktykaliskie.pl/smiertelnie-potracil-15-latke-na-pasach-film-i-zdjecia

"Tragiczny wypadek w Plewni pod Cekowem. 26-letni motocyklista potrącił
na pasach 15-letnią dziewczynę. Kierujący motorem Kawasaki nie miał
uprawnień do prowadzenia tego typu pojazdów.

W pierwszym akapicie jest sedno sprawy. Czy gość nie mając wykształcenia, przeprowadzający operację, w trakcie której umiera człowiek, jest lekarzem-chirurgiem?

To nie był motocyklista.

charwel

Data: 2015-03-27 22:16:07
Autor: Jacek Skowroński
W dniu 27.03.2015 o 21:59, charwel(Oo)==::: pisze:
[...]

Według definicji słownikowej motocyklista to ktoś, kto kieruje motocyklem.
Człowiek wspomniany w pierwszym akapicie to właśnie robił, a więc to
motocyklista. Jego uprawnienia do kierowania to odrębna para kaloszy.

Tak samo kierowca samochodu pozostaje kierowcą, nawet jeśli jedzie bez uprawnień.

--
Jacek Skowroński

Data: 2015-03-28 16:22:33
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-03-27 o 22:16, Jacek Skowroński pisze:

Tak samo kierowca samochodu pozostaje kierowcą, nawet jeśli jedzie bez uprawnień.

Nieprawda. Osoba prowadząca pojazd to KIERUJĄCY. Kierowca to jest tylko taki kierujący, który posiada stosowne uprawnienia.

Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

Data: 2015-03-28 16:46:42
Autor: Jacek Skowroński
W dniu 28.03.2015 o 16:22, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]

Nieprawda. Osoba prowadząca pojazd to KIERUJĄCY. Kierowca to jest tylko taki kierujący, który posiada stosowne uprawnienia.

Pisałem o znaczeniu słownikowym, a nie prawnym:
http://sjp.pwn.pl/sjp/kierowca;2470689

Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

Teraz? Przecież matury Giertycha nie ma już od 8 lat. Zrobił ci jakąś krzywdę,
że po tylu latach wciąż to pamiętasz? :-P

--
Jacek Skowroński

Data: 2015-03-28 17:00:19
Autor: Budzik
tragedia: motocykliści obudzili się ze snu zimowego.
Użytkownik Tomasz Wójtowicz spam@spam.spam.spam.com ...

[...]

ROTFL
Twoim zdaniem takie niuanse sa wazne na egzaminie z prawa jazdy...?

Data: 2015-03-30 14:16:35
Autor: masti
Budzik wrote:

[...]

nie są. Co nie zmienia faktu, że jest masa takich głupich pytań

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-30 16:00:54
Autor: Budzik
tragedia: motocykliści obudzili się ze snu zimowego.
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

No tak ale to trzeba walczyc a przynajmniej nie propagować takich głupot...

tragedia: motocykliści obudzili się z e snu zimowego.