tragedia: motocykliści obudzili się ze s nu zimowego.

Data: 2015-03-26 19:52:15
Autor: Irokez
tragedia: motocykliści obudzili się ze s nu zimowego.
http://www.faktykaliskie.pl/smiertelnie-potracil-15-latke-na-pasach-film-i-zdjecia

"Tragiczny wypadek w Plewni pod Cekowem. 26-letni motocyklista potrącił na pasach 15-letnią dziewczynę. Kierujący motorem Kawasaki nie miał uprawnień do prowadzenia tego typu pojazdów. Nastolatka, mimo dwugodzinnej reanimacji, zmarła w szpitalu.

Do wypadku doszło dziś tj. w środę około godz. 17.00 w miejscowości Plewnia - na trasie wojewódzkiej nr 470 w powiecie kaliskim. Na prostym odcinku drogi, na oznakowane przejście dla pieszych weszła 15-letnia dziewczyna z tamtejszej okolicy. - W kilka sekund pojawił się znikąd motor. Ten kierowca gnał jak szalony, ona nie miała nawet szans, by przed nim uciec – relacjonuje portalowi faktykaliskie.pl świadek tego wypadku."

Prawdopodobnie miejscowi chcieli motocykliście "pomóc".

--
Irokez

Data: 2015-03-26 20:04:12
Autor: JK
W dniu 2015-03-26 o 19:52, Irokez pisze:
[...]

Plewnia - na trasie wojewĂłdzkiej nr 470 w powiecie kaliskim. Na prostym

A ten twój dopisek, to czemu ma służyć?
Chcesz usprawiedliwić mordercę?

JK

Data: 2015-03-26 20:18:52
Autor: Irokez
W dniu 2015-03-26 o 20:04, JK pisze:

A ten twój dopisek, to czemu ma służyć?
Chcesz usprawiedliwić mordercę?

Źle odebrałeś...
Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.

--
Irokez

Data: 2015-03-26 12:32:37
Autor: kogutek444
tragedia: motocykli¶ci obudzili się ze snu zimowego.
W dniu czwartek, 26 marca 2015 20:18:56 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
W dniu 2015-03-26 o 20:04, JK pisze:

> A ten twój dopisek, to czemu ma służyć?
> Chcesz usprawiedliwić mordercę?

¬le odebrałe¶...
Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.

-- Irokez

To mamy dwuosobowy klub. Oficjalnie jestem przeciwny krze ¶mierci. Również po to żeby każdy miał szansę samodzielnie wymierzyć sprawiedliwo¶ć.

Data: 2015-03-26 20:26:53
Autor: Maciek
W dniu 2015-03-26 o 20:18, Irokez pisze:
A ten twój dopisek, to czemu ma służyć?
Chcesz usprawiedliwić mordercę?
Źle odebrałeś...
Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.
Rozumiem, że z kierowcą samochodu poszedłbyś na piwo?

Maciek

Data: 2015-03-27 01:19:14
Autor: przemek.jedrzejczak
tragedia: motocykli¶ci obudzili się ze snu zimowego.
-- Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.

niekoniecznie ... wyroki polskich sadow sa niezbadane
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17661895.html#MTstream

P.

Data: 2015-03-27 11:30:06
Autor: Marcin N
W dniu 2015-03-27 o 09:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Nie wiem co bym z nim zrobił gdyby to była moja córka. Pewnie bym odsiedział.

niekoniecznie ... wyroki polskich sadow sa niezbadane
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17661895.html#MTstream

To żart? Facet pobił kobietę i lekarze twierdz±, że nie jest niebezpieczny? Od razu widać, że to szwindel.

Albo wariat i zamkn±ć go w o¶rodku dla niebezpiecznych, albo poczytalny i wsadzić go do pierdla.

--
MN

Data: 2015-03-27 15:58:03
Autor: yabba
tragedia: motocykli¶ci obudzili się ze snu zimowego.
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5515312f$0$15670$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Witamy w Polsce! Tu większ± szkodliwo¶ci± społeczn±, niż pobicie niewinnego człowieka, jest kradzież batonika za 2 zł przez osobę z Zespołem Downa.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-03-27 16:27:05
Autor: Dawid
W dniu 2015-03-27 o 11:30, Marcin N pisze:
[...]

Ten za sze¶ciu zabitych dostał 12 lat
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jestesmy-teraz-mala-rodzina-stracilam-wszystkich-a-on-dostal-12-lat,480589.html
dlaczego za pobicie karać, toż to pestka.
kobieta za zabicie męża pijaka i łobuza dostaje więcej.
Polska to kraj cudów i dobrobytu.

Data: 2015-03-26 20:58:22
Autor: Hinek
tragedia: motocykliści obudzili się z e snu zimowego.
No i co?  Wiesz,  idzie wiosna i obudziĹ‚y siÄ™ trole antymotocyklowe.
Te szczucie na motocyklistĂłw jest nudne, prymitywne i bezsensowne.
No, ale to pewnie kwestia charakteru :/
Swoje animozje możesz sobie wsadzić w d. W miarę tego jak
przybywa jednośladów temat staje się coraz mniej nośny.
Spróbuj może założyć wątek "jaki olej"

--
Hinek

Data: 2015-03-27 13:09:23
Autor: Dawid
W dniu 2015-03-26 o 20:58, Hinek pisze:
No i co?  Wiesz,  idzie wiosna i obudziĹ‚y siÄ™ trole antymotocyklowe.
Te szczucie na motocyklistĂłw jest nudne, prymitywne i bezsensowne.
No, ale to pewnie kwestia charakteru :/

za to następny post o kierowcach bmw, jest super.
ziew

Data: 2015-03-27 13:36:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
tragedia: motocykli¶ci obudzili się ze snu zimowego.
Hello Dawid,

Friday, March 27, 2015, 1:09:23 PM, you wrote:

No i co?  Wiesz,  idzie wiosna i obudziły się trole antymotocyklowe.
Te szczucie na motocyklistów jest nudne, prymitywne i bezsensowne.
No, ale to pewnie kwestia charakteru :/
za to następny post o kierowcach bmw, jest super.

Oczywi¶cie o kierowcach motocykli BMW...

ziew

:P

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-03-27 12:40:42
Autor: masti
RoMan Mandziejewicz wrote:

[...]

siem proszem ode mnie odstosunkować :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-26 23:11:36
Autor: Cavallino
tragedia: motocykliści obudzili się ze snu zimowego.

NTG

Data: 2015-03-27 21:59:30
Autor: charwel(Oo)==:::
[...]

W pierwszym akapicie jest sedno sprawy. Czy gość nie mając wykształcenia, przeprowadzający operację, w trakcie której umiera człowiek, jest lekarzem-chirurgiem?

To nie był motocyklista.

charwel

Data: 2015-03-27 22:16:07
Autor: Jacek Skowroński
W dniu 27.03.2015 o 21:59, charwel(Oo)==::: pisze:
W dniu 2015-03-26 o 19:52, Irokez pisze:
http://www.faktykaliskie.pl/smiertelnie-potracil-15-latke-na-pasach-film-i-zdjecia

"Tragiczny wypadek w Plewni pod Cekowem. 26-letni motocyklista potr±cił
na pasach 15-letni± dziewczynę. Kieruj±cy motorem Kawasaki nie miał
uprawnień do prowadzenia tego typu pojazdów.

W pierwszym akapicie jest sedno sprawy. Czy go¶ć nie maj±c wykształcenia, przeprowadzaj±cy operację, w trakcie której umiera człowiek, jest lekarzem-chirurgiem?

To nie był motocyklista.

Według definicji słownikowej motocyklista to kto¶, kto kieruje motocyklem.
Człowiek wspomniany w pierwszym akapicie to wła¶nie robił, a więc to
motocyklista. Jego uprawnienia do kierowania to odrębna para kaloszy.

Tak samo kierowca samochodu pozostaje kierowc±, nawet je¶li jedzie bez uprawnień.

--
Jacek Skowroński

Data: 2015-03-28 16:22:33
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-03-27 o 22:16, Jacek Skowroński pisze:

Tak samo kierowca samochodu pozostaje kierowc±, nawet je¶li jedzie bez uprawnień.

Nieprawda. Osoba prowadz±ca pojazd to KIERUJˇCY. Kierowca to jest tylko taki kieruj±cy, który posiada stosowne uprawnienia.

Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

Data: 2015-03-28 16:46:42
Autor: Jacek Skowroński
W dniu 28.03.2015 o 16:22, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]

Nieprawda. Osoba prowadz±ca pojazd to KIERUJˇCY. Kierowca to jest tylko taki kieruj±cy, który posiada stosowne uprawnienia.

Pisałem o znaczeniu słownikowym, a nie prawnym:
http://sjp.pwn.pl/sjp/kierowca;2470689

Takie rzeczy musiałem zdawać na egzaminie teoretycznym na B, ale rozumiem, że teraz matura Giertycha to i prawo jazdy Giertycha :-P

Teraz? Przecież matury Giertycha nie ma już od 8 lat. Zrobił ci jak±¶ krzywdę,
że po tylu latach wci±ż to pamiętasz? :-P

--
Jacek Skowroński

Data: 2015-03-28 17:00:19
Autor: Budzik
tragedia: motocykli¶ci obudzili się ze snu zimowego.
Użytkownik Tomasz Wójtowicz spam@spam.spam.spam.com ...

[...]

ROTFL
Twoim zdaniem takie niuanse sa wazne na egzaminie z prawa jazdy...?

Data: 2015-03-30 14:16:35
Autor: masti
Budzik wrote:

[...]

nie s±. Co nie zmienia faktu, że jest masa takich głupich pytań

Data: 2015-03-30 16:00:54
Autor: Budzik
tragedia: motocykli¶ci obudzili się ze snu zimowego.
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

No tak ale to trzeba walczyc a przynajmniej nie propagować takich głupot...

tragedia: motocykliści obudzili się ze s nu zimowego.