tramwaje - how to

Data: 2015-10-08 08:01:49
Autor: Mirek Ptak
tramwaje - how to
W dniu 2015-10-07 o 17:52, PiteR pisze:
Po 50 latach nieobecności, wielkimi krokami zbliża się uruchomienie
tramwajów w Perle Polski B.

Tramwaje w Lublinie? - na jakiej trasie?

Pozdrawiam - Mirek
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-10-08 01:25:08
Autor: lublex
tramwaje - how to
> Po 50 latach nieobecności, wielkimi krokami zbliża się uruchomienie
> tramwajów w Perle Polski B.

Tramwaje w Lublinie? - na jakiej trasie?

Lublin to Perła Polski C, B to Olsztyn

pozdr

Data: 2015-10-08 11:30:55
Autor: Artur Miller
tramwaje - how to
W dniu 2015-10-08 o 10:25, lublex pisze:
Po 50 latach nieobecności, wielkimi krokami zbliża się uruchomienie
tramwajów w Perle Polski B.

Tramwaje w Lublinie? - na jakiej trasie?

Lublin to Perła Polski C, B to Olsztyn

kurcze, stawiałem na Radom. Albo Sosnowiec :D

@

Data: 2015-10-08 03:53:02
Autor: Marcin Kiciński
tramwaje - how to
W dniu czwartek, 8 pazdziernika 2015 11:30:55 UTC+2 uzytkownik Artur Miller napisal:
>  Nie przypuszczalem nigdy, ze stane w obronie Sosnowca, ale tam
 tramwaje byly juz przed II wojna.

 Pozdrawiam
 MK

tramwaje - how to