trandem?

Data: 2012-06-16 14:16:27
Autor: Titus Atomicus
trandem?
Witam,
Taki rowerek ostatnio widzialem:
http://tinyurl.com/ct7us8s
Ciekawa konstrukcja, wlasciel uzywa do wozenia dzieci (10-12 lat chyba) do szkoly i na wycieczki... Ale to chyba jedyne zastosowanie tegoz (oprocz wycieczek dla niewidomych). --
TA

Data: 2012-06-16 14:25:22
Autor: Titus Atomicus
trandem?
In article <Titus_Atomicus-C77574.14162716062012@node2.news.atman.pl>,

Ale to chyba jedyne zastosowanie tegoz (oprocz wycieczek dla niewidomych).

No i jeszcze - czy ja dobrze kombinuje - w przypadku kontroli policyjnej na obecnosc alkoholu sprawdzany jest chyba tylko pierwszy, znaczy - prowadzacy rowerzysta?

--
TA

Data: 2012-06-16 19:06:44
Autor: Michał Pysz
trandem?
W dniu 2012-06-16 14:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Raczej wszyscy są kontrolowani.
Może jakby przyczepka była (jak kosz w motocyklu) to można by pijanego wieźć.

mp.

Data: 2012-06-16 19:07:13
Autor: Gotfryd Smolik news
trandem?
fOn Sat, 16 Jun 2012, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

In article <Titus_Atomicus-C77574.14162716062012@node2.news.atman.pl>,

Ale to chyba jedyne zastosowanie tegoz
(oprocz wycieczek dla niewidomych).

No i jeszcze - czy ja dobrze kombinuje

  Nie kombinuj, zajrzyj do przepisów ;)

- w przypadku kontroli policyjnej
na obecnosc alkoholu sprawdzany jest chyba tylko pierwszy, znacz
- prowadzacy rowerzysta?

  Art.45.2.3
http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial2.html

  Żeby było smieszniej, w rikszy z pasażerem z tyłu też nie wolno,
bo wyraznie zapisano wyjatek wyłacznie "w *BOCZNYM* wózku" :P
(swoja droga, wzorcowy brak wyobrazni ustawodawcy)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-16 20:51:08
Autor: Titus Atomicus
trandem?
In article <Pine.WNT.4.64.1206161900570.3048@quad>,
 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

> [...]

bo wyraznie zapisano wyjatek wyłacznie "w *BOCZNYM* wózku" :P
(swoja droga, wzorcowy brak wyobrazni ustawodawcy)

No tak. Z tego wynika ze komercyjne riksze w W-wie jezdza czesto na bakier z przepisami...

--
TA

Data: 2012-06-18 08:26:35
Autor: Andrzej W.
trandem?
  Żeby było smieszniej, w rikszy z pasażerem z tyłu też nie wolno,
bo wyraznie zapisano wyjatek wyłacznie "w *BOCZNYM* wózku" :P
(swoja droga, wzorcowy brak wyobrazni ustawodawcy)

A czy riksza jest rowerem?

AWa.

Data: 2012-06-21 12:26:33
Autor: Gotfryd Smolik news
trandem?
On Mon, 18 Jun 2012, Andrzej W. wrote:

  Żeby było smieszniej, w rikszy z pasażerem z tyłu też nie wolno,
bo wyraznie zapisano wyjatek wyłacznie "w *BOCZNYM* wózku" :P
(swoja droga, wzorcowy brak wyobrazni ustawodawcy)

A czy riksza jest rowerem?

  Hm...
  Mea culpa - faktycznie, "wózek rowerowy".
  No to odszczekuję, thx!

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-21 15:07:36
Autor: rmikke
trandem?
On Saturday, June 16, 2012 2:16:27 PM UTC+2, (unknown) wrote:
[...]

A taki rowerek widziałeś? :D

http://u.42.pl/2IGM

Data: 2012-06-22 10:20:23
Autor: Alfer_z_pracy
trandem?
rmikke napisał:
A taki rowerek widziałeś? :D
http://u.42.pl/2IGM

RM, wszystko fajnie, ale jak to wnosisz do domu? Do windy się mieści?

Pzdr ;)
A.

Data: 2012-06-22 01:32:47
Autor: rmikke
trandem?
On Friday, June 22, 2012 10:20:23 AM UTC+2, Alfer_z_pracy wrote:
rmikke napisał:
> A taki rowerek widziałeś? :D
> http://u.42.pl/2IGM

RM, wszystko fajnie, ale jak to wnosisz do domu? Do windy się mieści?

A tak swoją drogą, zwróćcie uwagę na korby tego tandemu - są przesunięte w fazie, pewnie o 90 stopni. W tandemach, którymi ja jeździłem (dwóch w sumie ;) ) były zgrane w fazie. To robi jakąś różnicę?

Z ciekawości pytam...

Data: 2012-06-22 19:15:57
Autor: Desoft
trandem?
A tak swoją drogą, zwróćcie uwagę na korby tego tandemu - są przesunięte w fazie, pewnie o > 90 stopni. W tandemach, którymi ja jeździłem (dwóch w sumie ;) ) były zgrane w fazie. To robi >jakąś różnicę?

Z punktu widzenia ergonomii to biopace.

--
Desoft

Data: 2012-06-22 22:55:17
Autor: Gotfryd Smolik news
trandem?
On Fri, 22 Jun 2012, rmikke wrote:

A tak swoją drogą, zwróćcie uwagę na korby tego tandemu
- są przesunięte w fazie, pewnie o 90 stopni.
W tandemach, którymi ja jeździłem (dwóch w sumie ;) )
były zgrane w fazie. To robi jakąś różnicę?

  Przy ruszaniu powinno, co chyba jasne?
  Podjazdy tak ostre, że na zwykłych platformach grozi
zatrzymanie w "martwym punkcie" chyba nie wchodzą
(z tandemem) w rachubę?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-22 15:41:31
Autor: rmikke
trandem?
On Friday, June 22, 2012 10:55:17 PM UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]

> - są przesunięte w fazie, pewnie o 90 stopni.
> W tandemach, którymi ja jeździłem (dwóch w sumie ;) )
> były zgrane w fazie. To robi jakąś różnicę?

Ale masz na myśli, że powinno przeszkadzać? I.e. przy korbach zgranych w fazie chyba łatwiej ruszyć?

Data: 2012-06-23 17:34:30
Autor: Gotfryd Smolik news
trandem?
[...]

  Hm... miałem na myśli odwrotny efekt - przy przesunięciu w fazie nie
ma "martwej strefy". Nie trzeba kombinować z obracaniem pedałów
o ćwierć obrotu :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-23 14:23:48
Autor: rmikke
trandem?
On Saturday, June 23, 2012 5:34:30 PM UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]

  Hm... miałem na myśli odwrotny efekt - przy przesunięciu w fazie nie
ma "martwej strefy". Nie trzeba kombinować z obracaniem pedałów

Z drugiej strony - jeden musi ruszyć za dwóch...

Data: 2012-06-25 00:20:24
Autor: oldboy
trandem?
On 23 Cze, 23:23, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

>   Hm... miałem na myśli odwrotny efekt - przy przesunięciu w fazie nie
> ma "martwej strefy". Nie trzeba kombinować z obracaniem pedałów
> o ćwierć obrotu :)

Z drugiej strony - jeden musi ruszyć za dwóch...

Dwa lata temu mój zięć przestawił korby w nowym tandemia tak że są
prostopadle do siebie.Od tej pory zrobili na nim na pewno ponad 1000
km.Córka też twierdzi że tak jest lepiej i na pewno nie wrócą do
ustawienia fabrycznego.

trandem?