transakcja szczególna karty kredytowej

Data: 2018-06-22 02:30:30
Autor: Dawid Rutkowski
transakcja szczególna karty kredytowej
TOiP ważna od 8 sierpnia, więc definicji należy szukać w regulaminie ważnym od 8 sierpnia.
Ciekawe, jak to będzie z tymi transakcjami w urzędzie pocztowym, po co o tym wciąż piszą - póki co moja płatność na poczcie poszła bez prowizji i GP.

Data: 2018-06-22 11:40:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b714ed78-a208-41b4-9121-6fb86a2d71fb@googlegroups.com...
[...]

Bo Poczta kiedys wpadla na pomysl, ze platnosci karta potraktuje jak wyplaty z bankomatow.
Czyli nie zaplaci prowizje, ale pobierze :-)

Prawde mowiac, jak ktos na poczte przychodzi "wplaty dokonac", to nie jest takie glupie.
Ale za inne uslugi to bylo chamstwo.

J.

Data: 2018-06-22 12:38:46
Autor: ń
transakcja szczególna karty kredytowej
Trochę nie rozumiem co masz na myśli. Od dość dawna na poczcie płacisz z terminala jak w sklepie np. za znaczki. Wyjątki są przy np. opłacaniu płatności za towar za pobraniem.

-- -- -
Bo Poczta kiedys wpadla na pomysl, ze platnosci karta potraktuje jak wyplaty z bankomatow.

Data: 2018-06-22 03:45:34
Autor: Kris
W dniu piątek, 22 czerwca 2018 12:37:27 UTC+2 użytkownik ń napisał:
Trochę nie rozumiem co masz na myśli.

To ma na mysli że do niedawna płatności karta na poczcie były traktowane jak wypłata z bankomatu

Data: 2018-06-22 04:07:37
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 22 czerwca 2018 12:45:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
W dniu piątek, 22 czerwca 2018 12:37:27 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> Trochę nie rozumiem co masz na myśli. To ma na mysli że do niedawna płatności karta na poczcie były traktowane jak wypłata z bankomatu

Troll trollowi okaz nie wykole ;P
A są jeszcze tak traktowane?
Stąd właśnie było moje pytanie - skoro nie są, to po co citek wciąż o tym w regulaminie pisze?
I to w punkcie, który jest zmieniany w wersji obowiązującej od 8 sierpnia.

Data: 2018-06-22 13:51:20
Autor: ń
transakcja szczególna karty kredytowej
Interesuje nas, co było przed wojną?