transakcje kartowe w Rzymie (Italia) w lutym 2013

Data: 2013-02-13 05:04:43
Autor: j
transakcje kartowe w Rzymie (Italia) w lutym 2013
Ja tylko słyszałem w jakimś radiu, że Watykan ma plan rezygnacji z transakcji bezgotówkowych i chce przejść całkowicie na gotówkę. Nie pamiętam jednak co to była za audycja i w jakiej stacji

Data: 2013-02-13 05:26:32
Autor: Sebastian
transakcje kartowe w Rzymie (Italia) w lutym 2013
to ma sens - po co dzielić się zyskiem z bankiem.

popyt na towary i usługi Watykanu wydaje się sztywny,
więc być może gotówkowo zarobiliby więcej.

transakcje kartowe w Rzymie (Italia) w lutym 2013