transakcje na znikome kwoty

Data: 2010-10-20 20:46:53
Autor: RobertS
transakcje na znikome kwoty

Mam dość pilną potrzebę wykonania około stu transakcji internetowych
jedną z kart (pewien czas temu zapomniałem o jej istnieniu a nie chcę
jej jednak zamykać a tu wznowienie 250 zł, więc już wolę gdzieś
powplacać tę stówkę w kawałkach. Limitu kwotowego chyba nie dam rady
wykręcić. Cyrków typu jeżdżenie na Neste i sto transakcji tankowania nie
chce mi się wyczyniać. Zazwyczaj spotykam się w necie z ograniczeniem od
dołu kwoty transakcji w wysokości 1,01 zł.

czarna kk z Multibanku? ;-)

jeżeli korzystasz z alledrogo to możesz przelewać na ich konto kasę, min. kwota to 1,01 zł i:

1. domagać się zwrotu nadpłaty (nie wiem czy to możliwe)
2. zużyć nadpłatę a konto przyszłych transakcji sprzedaży (jeżeli coś tam sprzedajesz)

na Neste miałbyś problem, bo i czas i min. 2 litry trzeba zatankować więc nie wiem czy transakcje na mniej niż 9 zł byłyby możliwe, robiłem już seryjne tankowania po 10 zł, ale max 3-4 jednocześnie, 100 to trochę dużo

RobertS

Data: 2010-10-20 20:58:57
Autor: MarekZ
transakcje na znikome kwoty
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9ndet$jdu$2@opal.icpnet.pl...

czarna kk z Multibanku? ;-)

Ano. Dokładnie to ścierwo. :-)

[...]

Konto mam, ale tylko do kupowania, nie sądzę abym kiedyś coś sprzedawał na Allegro. Więc jak nie da się zwrócić nadpłaty, to już wolę jakieś fundacje niż sponsorowanie Allegro. A jak się da to byłoby to świetne rozwiązanie.

[...]

Nie trzeba 2 litrów. Minimalna kwota autoryzacji to 10 zł ale nalać można i za kilka groszy. No ale Neste i tak nie wchodzi w rachubę.

Data: 2010-10-20 12:38:22
Autor: badzio
On 20 Paź, 20:58, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Nie trzeba 2 litrów. Minimalna kwota autoryzacji to 10 zł ale nalać można i
za kilka groszy. No ale Neste i tak nie wchodzi w rachubę.

Dziwne. Rzadko bywam na Neste ale na innych stacjach (statoil, bliska,
bp, orlen, lukoil) jest wyraznie napisane ze minimalna ilosc paliwa
jaka mozna zatankowac to 2litry

Data: 2010-10-20 21:55:05
Autor: MarekZ
Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a94e4563-b921-4754-9c43-d0cf3462fbf9@t13g2000yqm.googlegroups.com...

Dziwne. Rzadko bywam na Neste ale na innych stacjach (statoil, bliska,
bp, orlen, lukoil) jest wyraznie napisane ze minimalna ilosc paliwa
jaka mozna zatankowac to 2litry

Napisane to sobie może być. Mnie się już  zdarzało tankować za 3 grosze i na Neste i na zwykłych stacjach, także na BP, Orlen, Statoil. Przecież chyba nie sądzisz, że się dystrybutor nie wyłączy zanim nie przeleci przez niego 2 litry... Te 2 litry wynikają zapewne z jakiegoś parametru licznika, że dopiero przy takiej objętości przeciętny błąd jest mniejszy od dopuszczalnego albo zakładanego.

Data: 2010-10-20 21:57:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-20 21:55, MarekZ pisze:

Mnie się już zdarzało tankować za 3 grosze i

   Możesz coś na ten temat więcej napisać? ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-10-20 22:11:56
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:57:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

Mnie się już zdarzało tankować za 3 grosze i
   Możesz coś na ten temat więcej napisać? ;)

"... i może jeszcze pierdnąć w oponkę?". :)

AK

Data: 2010-10-20 22:14:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9nhjm$fa$1@news.onet.pl...

Mnie się już zdarzało tankować za 3 grosze i

  Możesz coś na ten temat więcej napisać? ;)

Różnie bywało. Na Neste to chyba zawsze była chęć wykonania transakcji kartą, zazwyczaj Mille (a kart Mille miałem od cholery), bo to zwalniało z opłaty za wydanie karty a jednocześnie prawie cały limit karty był już wykorzystany przez przelewy, no a odsetki od transakcji w wysokości 0,03 zł, której nie da się spłacić w Mille przed spłatą przelewów nawet wg stopy procentowej 20% to zero.

Na BP kiedyś nie chcieli mi wpisać firmy do bazy danych bo nic nie kupowałem, to się wkurzyłem, nalałem za około 8 groszy z tego co pamiętam i poprosiłem o fakturę VAT. Na Orlenie po prostu odwidziało mi się kiedyś zaraz na początku, no ale wtedy to wyszło ponad 1 zł, więc nawet kartą zapłaciłem. :D

Data: 2010-10-20 22:19:39
Autor: cef
MarekZ wrote:

Na BP kiedyś nie chcieli mi wpisać firmy do bazy danych bo nic nie
kupowałem, to się wkurzyłem, nalałem za około 8 groszy z tego co
pamiętam i poprosiłem o fakturę VAT.

Spokojnie mogli odmówić i wydać paragon.
Faktura jest obowiązkowa od 5 czy 7 zł z groszami.
Aż się dziwię, że tak nie zrobili :-)

Data: 2010-10-20 22:24:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cbf4eda$0$22804$65785112@news.neostrada.pl...

Spokojnie mogli odmówić i wydać paragon.
Faktura jest obowiązkowa od 5 czy 7 zł z groszami.
Aż się dziwię, że tak nie zrobili :-)

Hehe, pan miał mnie już dosyć. Argument o którym mówisz o braku obowiązku wystawienia fv nawet padł w dyskusji. Ale ja zapytałem czy mam coś dołożyć, dokonać płatności kartą a potem zgłosić się za 60 sekund po korektę. A tak to zapłaciłem gotówką. :P

Data: 2010-10-20 22:33:14
Autor: RobertS
[...]

2 litry wynikają z jakiegoś tam zarządzenia i nie próbowałem tankować mniej, ale może i za 1 zł dałoby radę na Neste

RobertS

Data: 2010-10-20 20:40:04
Autor: inigo
On Wed, 20 Oct 2010 20:58:57 +0200, MarekZ wrote:
[...]

Da się, ale potrącają opłatę manipulacyjną, więc z częścią
kwoty się w ten sposób pożegnasz.

--
inigo

Data: 2010-10-20 21:05:18
Autor: MarekZ
transakcje na znikome kwoty
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9ndet$jdu$2@opal.icpnet.pl...

1. domagać się zwrotu nadpłaty (nie wiem czy to możliwe)

No i już wiem. Zwrot po potrąceniu 2,9% +0,30 zł. Gorzej, że trzeba wysyłać formularz zwrotu nadpłaty pocztą papierową. Na szczęście można także faksem. :)

Data: 2010-10-20 22:35:57
Autor: RobertS
[...]

no to masz już rozwiązanie, 100 x 1,01 = 101 zł i od tego zapłacisz jakieś 3,20 zł prowizji...tylko musisz się trochę naklikać, żeby te 100x im kasę przelać

RobertS

Data: 2010-10-20 22:38:53
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9njrd$t99$2@opal.icpnet.pl...

no to masz już rozwiązanie, 100 x 1,01 = 101 zł i od tego zapłacisz jakieś 3,20 zł prowizji...tylko musisz się trochę naklikać, żeby te 100x im kasę przelać

Karta ma niezwiększalny limit na transakcje internetowe 20 sztuk dziennie. Dziś już 20 transakcji wyklikałem, po północy kolejne 20.

5 dni i po krzyku, dzięki za świetny pomysł. :)

Data: 2010-10-20 22:45:53
Autor: RobertS
transakcje na znikome kwoty

Karta ma niezwiększalny limit na transakcje internetowe 20 sztuk
dziennie. Dziś już 20 transakcji wyklikałem, po północy kolejne 20.

5 dni i po krzyku, dzięki za świetny pomysł. :)

a nie ma za co, też w ten sposób "zaspakajam" apetyt niektórych kart, którymi muszę wyrobić ileś transakcji, aby za nie nie płacić np. gold z eurobanku lub debetówka z bzwbk ;-)

RobertS

Data: 2010-10-22 17:36:51
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9nke2$t99$3@opal.icpnet.pl...

a nie ma za co, też w ten sposób "zaspakajam" apetyt niektórych kart, którymi muszę wyrobić ileś transakcji, aby za nie nie płacić np. gold z eurobanku lub debetówka z bzwbk ;-)

Hehehe. Dzisiaj po sześćdziesiątej transakcji aż zadzwonili do mnie z PayU (nie z banku wystawcy karty) czy zdaję sobie sprawę, że powiększam sobie nadpłatę i czy mają te transakcje zaakceptować czy odrzucić. Więc wytłumaczyłem co i jak. Śmiech pani w słuchawce - bezcenny. :)

Data: 2010-10-20 22:46:55
Autor: mvoicem
(10/20/2010 10:38 PM), MarekZ wrote:
[...]

A jaki jest warunek kwotowy na zwolnienie? Bo może lepiej sobie zasilić konto moneybookers/paypal/dotpay/przelewy24/platnosci.pl i ze stratą wypłacić?

Ewentualnie kupić kosiarkę w praktikerze/obi/castoramie/leroymerlinie i zaraz się rozmyślić - przyjmując zwrot na drugą kartę?

p. m.

Data: 2010-10-20 22:58:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cbf553f$0$22792$65785112@news.neostrada.pl...

A jaki jest warunek kwotowy na zwolnienie? Bo może lepiej sobie zasilić konto moneybookers/paypal/dotpay/przelewy24/platnosci.pl i ze stratą wypłacić?

18k rocznie. Ale zrealizowane mam tylko niecałe 4k obrotu bezgotówkowego. Idę na ilość na tej karcie (120 transakcji rocznie), a nie na kwotę, bo karty powinny być bezpłatne. Jeden pies paypal/moneybookers/Allegro/dotpay dla tak znikomej kwoty. Szczególnie że byłem już gotowy pożegnać się z całą stówką. :)

Data: 2010-10-21 08:22:58
Autor: Jarek Andrzejewski
On Wed, 20 Oct 2010 22:58:20 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Ja tu widzę pewien paradoks: zawracanie sobie gitary setką transakcji,
aby karta pozostała bezpłatna, a jednocześnie pogodzenie się ze stratą
stówki. Nie prościej ponieść opłatę roczną za kartę?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-10-21 08:54:51
Autor: MarekZ
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3umvb6tlt6ca1mk08r6uei5ht517h01p8k@4ax.com...

Ja tu widzę pewien paradoks: zawracanie sobie gitary setką transakcji,
aby karta pozostała bezpłatna, a jednocześnie pogodzenie się ze stratą
stówki. Nie prościej ponieść opłatę roczną za kartę?

Opłata roczna wynosi 250 zł, a więc więcej. Kartę mógłbym zamknąć i wystąpić o nową. Nie chcę tego robić bo mam ją na negocjowanych warunkach i powątpiewam czy uzyskam ponownie równie dobre warunki.

Data: 2010-10-21 09:17:20
Autor: MK
On 21 Paź, 08:54, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Opłata roczna wynosi 250 zł, a więc więcej. Kartę mógłbym zamknąć i wystąpić
o nową. Nie chcę tego robić bo mam ją na negocjowanych warunkach i
powątpiewam czy uzyskam ponownie równie dobre warunki.

Nie wiem jakie to dobre warunki, ale ja swojego czasu zrezygnowalem z
AQ i wzialem platyne, oplata nieco wyzsza, ale tez wystarczy 120
transakcji. Jak nie jestes przywiazany do papieru to mozesz sie
przerzucic na elektroniczna prase i daje sie wypracowac odpowiednia
liczba transakcji http://www.nexto.pl

MK

Data: 2010-10-21 13:49:21
Autor: Marx
transakcje na znikome kwoty
Ewentualnie kupić kosiarkę w praktikerze/obi/castoramie/leroymerlinie i
zaraz się rozmyślić - przyjmując zwrot na drugą kartę?

zwrot musi być na tą samą kartę, inaczej nie chcą zwracać. Ale spotkałem się ze zwrotem gotówki.
Marx

Data: 2010-10-21 14:39:03
Autor: WAM
On Thu, 21 Oct 2010 13:49:21 +0200, Marx <Marx@nospam.com> wrote:

Ewentualnie kupić kosiarkę w praktikerze/obi/castoramie/leroymerlinie i
zaraz się rozmyślić - przyjmując zwrot na drugą kartę?

zwrot musi być na tą samą kartę, inaczej nie chcą zwracać.
"karta, ktora placilem, juz nie istnieje"

WAM

Data: 2010-10-21 15:45:46
Autor: mvoicem
(10/21/2010 01:49 PM), Marx wrote:
[...]

Nigdy nie miałem problemów ze zwrotem na inną kartę. Testowałem w OBI i w Praktikerze. No ale zawsze to były kwoty w okolicach 200zł.

p. m.

transakcje na znikome kwoty