transakcje offline w Lidlu

Data: 2013-02-03 11:04:36
Autor: osa
transakcje offline w Lidlu
W dniu 2013-02-03 00:19, RobertS pisze:
u mnie w Lidlu transakcje kartą <50 zł idą offline, w innych też tak jest?

tym sposobem udało mi się zrobić debet na koncie...
płatność płaską kartą do konta w Mille

Odkąd zmienili agenta rozliczeniowego dzieją się u nich cuda... jedna na ~10 operacji idzie online. W piątek dwa razy płaciłem w lidlu i tylko jedna z tych operacji poszła online. Poza tym w mBanku transakcje rozliczają się nawet po 5 dniach, a zawsze były po dwóch. Przestałem już nawet próbować zrozumieć jak to działa w lidlu, bo to wyższa filozofia chyba ;)

transakcje offline w Lidlu