transakcje offline w Lidlu

Data: 2013-02-04 12:29:32
Autor: Krzysztof
transakcje offline w Lidlu

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:kek6uj$o1u$1news.icpnet.pl...
u mnie w Lidlu transakcje kartą <50 zł idą offline, w innych też tak jest?

tym sposobem udało mi się zrobić debet na koncie...
płatność płaską kartą do konta w Mille

Dla karty kredyt. w Lidlu dla mniejszych kwot jest off-line, dla wiekszych nie wiem gdzie jest granica, ale tak powyzej 100zl to juz jest z blokada na koncie.

Data: 2013-02-04 09:15:41
Autor: Rafal M
transakcje offline w Lidlu
On 4 Lut, 12:29, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

I tak powinno byc w kazdym sklepie (przyspiesza placenie karta).

Pozdrawiam
Rafal

transakcje offline w Lidlu