transcash - tani przelew z UK do Polski

Data: 2009-05-07 09:49:22
Autor: RobertS
transcash - tani przelew z UK do Polski
aby skorzystać trzeba mieć konto złotowe lub walutowe w BZWBK i można przesłać kasę korzystając z usług poczty w UK, koszt przelewu to 2,5GBP

jednorazowo można przesłać 750 GBP i nie więcej niż 2000 GBP miesięcznie

dodam, że konto w BZWBK prowadzone jest gratis i bank nie pobiera opłaty za przyjęcie przelewu (mam nadzieję, że to się nie zmieniło)

więcej na prnews.pl

RobertS

Data: 2009-05-07 20:50:17
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gtu3q5$349$3opal.icpnet.pl...
[...]

paypal (masspay) tańszy, lecz nieco bardziej skomplikowany

transcash - tani przelew z UK do Polski