transfer GDN-WAW

Data: 2019-08-06 03:51:01
Autor: Marcin Debowski
transfer GDN-WAW
Planuję zakup biletów na lot gdzieś w okolicach lutego. Wylot byłby z GDN do Azji przez WAW, Lotem. Dawno nie latałem na tej trasie (GDN-WAW). Może ktoś bardziej na bieżącą podpowie czy czas na transfer w granicach 50-60min w WAW jest wystarczający?

Spodzieam się, że bagaż będzie nadany w GDN na obie nogi, takoż dostanę karty pokładowe na całość podrózy, ale nie wiem jak w tej chwili jest to tam zorganizowe. Jest jakis bezpośredni transfer z krajowego na terminal międzynarodowy, czy się fizycznie wyłazi na zewnątrz i nazad przez halę dolotów ze standardową odprawą paszportową etc.? Jesli mialbym się pierniczyc z bagażem w Wawie i robic standardową odprawę w okienku to ten czas jest stanowczo niewystarczający.

--
Marcin

Data: 2019-08-06 15:24:25
Autor: anikiel.konrad
transfer GDN-WAW
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 12:51:02 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:
[...]

Spoko. Musisz tylko w Warszawie odstać chwilę w kolejce do kontroli paszportów, ale dla schengenowców są teraz automaty, idzie szybko. Jedyne ryzyko to ewentualne opóźnienie pierwszego lotu, a te z GDN sa opóźnione albo odwołane dość często.

Data: 2019-08-07 22:49:23
Autor: Marcin Debowski
transfer GDN-WAW
On 2019-08-06, anikiel.konrad@gmail.com <anikiel.konrad@gmail.com> wrote:
[...]

Dzieki.

Tak przy okazji kolejna manifestacja pazerności Lotu. Już się przyzwyczaiłem, że nawet tzw. niebudżetowe linie pobieraja sobie różne opłaty, za rzeczy, które kiedyś były za darmo, np. taką wczesną rezerwację siedzeń, ale i tu Lot przebil chyba wszystkich. Ca 15% ceny biletu.

--
Marcin

Data: 2019-08-07 16:18:33
Autor: anikiel.konrad
transfer GDN-WAW
On 2019-08-06, anikiel.konrad@gmail.com <anikiel.konrad@gmail.com> wrote:

> [...]

Tak przy okazji kolejna manifestacja pazerności Lotu. Już się przyzwyczaiłem, że nawet tzw. niebudżetowe linie pobieraja sobie różne opłaty, za rzeczy, które kiedyś były za darmo, np. taką wczesną rezerwację siedzeń, ale i tu Lot przebil chyba wszystkich. Ca 15% ceny biletu.

Ale żarcie znacznie poprawili. Kiedyś było szpitalne, teraz jest lepsze niż w Lufthansie.

Data: 2019-08-07 16:28:51
Autor: anikiel.konrad
transfer GDN-WAW
On 2019-08-06, anikiel.konrad@gmail.com <anikiel.konrad@gmail.com> wrote:

> [...]

Tak przy okazji kolejna manifestacja pazerności Lotu. Już się przyzwyczaiłem, że nawet tzw. niebudżetowe linie pobieraja sobie różne opłaty, za rzeczy, które kiedyś były za darmo, np. taką wczesną rezerwację siedzeń, ale i tu Lot przebil chyba wszystkich. Ca 15% ceny biletu.

Pazerność pazernością, mnie najbardziej wkurwia ich niezmienne nastawienie do pasażera jak do wroga. To że personel znika gdzieś na 80% trasy to jeszcze można logicznie wytłumaczyć zwykłym lenistwem, ale włączenie lampek 'zapiąć pasy' na cały ten czas (żeby ludzie kibli nie zasrali) to już popisowy numer w Locie. Oczywiście żadnych wybojów nie było, samolot szedł jak po stole.

Data: 2019-08-09 00:10:18
Autor: Marcin Debowski
transfer GDN-WAW
On 2019-08-07, anikiel.konrad@gmail.com <anikiel.konrad@gmail.com> wrote:
[...]

Ale gonią jak ktoś wstanie, bo inne linie zwykle nie poza samym startem/lądowaniem i gdy rzeczywiście spodziewane są turbulencje? Praktycznie za każdym razem są osoby, które się zechcą odsikać i póki personel nie siedzi już na swoich jump seats to zwykle nie ma problemu.

--
Marcin

Data: 2019-08-08 18:34:02
Autor: anikiel.konrad
transfer GDN-WAW
On 2019-08-07, anikiel.konrad@gmail.com <anikiel.konrad@gmail.com> wrote:

> [...]

Ale gonią jak ktoś wstanie, bo inne linie zwykle nie poza samym startem/lądowaniem i gdy rzeczywiście spodziewane są turbulencje? Praktycznie za każdym razem są osoby, które się zechcą odsikać i póki personel nie siedzi już na swoich jump seats to zwykle nie ma problemu.

Do pojedynczych ludzi wędrujących do toalety się nie czepiają, rozpędzają tylko okołokiblowe kluby dyskusyjne. Ale samo zapalenie lampek 'zapiąć pasy' powoduje że pasażerowie nie siedzący z brzegu rzadziej proszą towarzyszy blokujących przejście o powstanie.

transfer GDN-WAW