transfer kasy taktak -> play

Data: 2010-01-14 10:22:31
Autor: jest
transfer kasy taktak -> play
Czy istnieje możliwość przetransferowania kasy z tak taka w erze do play.

Zostało mi 200 na tak tak i nie wiem na co je wydac przed przejsciem do  play,
Internet w era 5pln z 5MB wiec smiech na sali :)
Moze sa jakies ciekawe serwisy za ktore mozna zaplacic sms

Data: 2010-01-14 10:35:26
Autor: Piotr M
transfer kasy taktak -> play
Dnia 14-01-2010 o 10:22:31 jest <tre@wp.pl> napisał(a):

Czy istnieje możliwość przetransferowania kasy z tak taka w erze do play.

Jedna uwaga, nie masz tam kasy to jak możesz coś transferować.. Ładując  "konto" w TT dokonujesz zakup. Chcesz odzyskać kasę poproś ich o zwrot i  jak już go otrzymasz, doładuj sobie Playa.
"Konto" w TT nie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, wręcz przeciwnie  ;)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-14 11:01:22
Autor: J.F.
transfer kasy taktak -> play
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w
[...]

No,  mnie sie tam wydaje ze oszczednosciowy, tylko radziecki - oszczedzam, oszczedzam, wyplacic nie moge :-)

A jaki Play ? Jesli na karte i masz przez chwile dwa numery - zadzwonic z Ery do Play i poczekac az sie minuty nabija :-)

J.

Data: 2010-01-14 11:35:04
Autor: jest
transfer kasy taktak -> play
Dnia 14-01-2010 o 11:01:22 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

sa takie numery ?:) moze podasz jeden z nich

Data: 2010-01-14 12:36:47
Autor: J.F.
transfer kasy taktak -> play
Użytkownik "jest" <tre@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.u6iqcqbyq0adybk-komputer...
[...]

To takie niedawne czasy gdy przeniesienie chwile trwalo, w ponoc w Play dostawales telefon, sim i numer od razu, a numer sie zamienial na ten przeniesiony po  dokonczeniu przenosic.
w miedzyczasie zadzwonic mozna bylo, i troche kasy odratowac :-)

J.

Data: 2010-01-14 21:28:30
Autor: Anna
transfer kasy taktak -> play
Moze sa jakies ciekawe serwisy za ktore mozna zaplacic sms

PODRYWACZE?

 :)

Data: 2010-01-14 21:44:11
Autor: Skorupa
transfer kasy taktak -> play
W dniu 2010-01-14 12:36, J.F. pisze:
[...]

Teraz jest inaczej. Przenosiłem nr z TT do Fresha tydzień temu.
Dostałem *nieaktywną* kartę play bez numeru która aktywowała się po zakończeniu procesu przenosin. W moim przypadku trwało to jakieś 16 godzin ;)

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2010-01-16 08:29:04
Autor: JanKo
transfer kasy taktak -> play
Agent jest nadaje:
Zostało mi 200 na tak tak i nie wiem na co je wydac przed przejsciem
do play,

Podzwoń po znajomych że przechodzisz do play, żeby nie byli zaskoczeni ;-)

transfer kasy taktak -> play