transferwise

Data: 2017-06-18 09:58:16
Autor: PiteR
transferwise
Z pewną taką dozą nieśmiałości podchodzę do takich wynalazków i raczej nie skorzystałbym z usług polskich pośredników Zdzisiek & Rysiek ale sprawa była pilna bo chodziło o zapłatę za OC.

Cóż mogę powiedzieć, no działa. Pieniądze nie wsiąkły. Doszły tak jak twierdzili nastęnego dnia. Kurs wymiany nie był złodziejski.

Do kwoty 400 funtów pożera opłatę 2 funty. Za 1000 funtów opłata
osiąga 5 funtów. Drożej niż przelew bankowy (10 funtów) wychodzi od kwoty 2000 funtów, czyli niedużej. Bank pod tym względem wygrywa.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-06-18 11:55:02
[...]