"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli

Data: 2010-11-16 09:50:59
Autor: Jacek Kauch
"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli
Takie małe coś potrzebuję...

jest urządzenie z interfejsem ethernetowym a po drugiej stronie laptop.
Normalnie można spiąć obydwa kabelkiem i działają ale... kabelek nie grzeszy
elastycznością, czyli nie rozciąga się, zatem...
....czy jest takie coś niewielkich rozmiarów co wpięte w port ethernetowy
urządzenia uczyni je osiągalnym po WiFi? Nie chodzi mi o jakiś AP stricte z
setką funkcji itd. ale o jakiś taki mostek (bridge), wpinam i urządzenie
jest widoczne tak samo jak po kabelku tyle że po WiFi...

nie wiem czy klarownie wyjaśniłem...

J.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.

Data: 2010-11-16 10:18:22
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli

AP? ;-)

Zdrówko

Data: 2010-11-16 11:21:55
Autor: marfi

  Używam czegoś takiego: http://allegro.pl/netgear-wnce2001-adapter-wifi-do-telewizora-rj45-i1293158367.html

--
marfi

Data: 2010-11-16 11:54:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli
Dnia 2010-11-16, o godz. 11:21:55
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

> nie wiem czy klarownie wyjaśniłem...

  Używam czegoś takiego: http://allegro.pl/netgear-wnce2001-adapter-wifi-do-telewizora-rj45-i1293158367.html

Fajne. Tyle że 100 złotych mniej zapłacisz za najtańszego np. Tp-Linka
z trybem APClient. Co prawda w standardzie G ale za około 100PLN masz
też w trybie N.

Zdrówko

Data: 2010-11-16 22:58:56
Autor: Radosław Sokół
W dniu 16.11.2010 09:50, Jacek Kauch pisze:
urządzenia uczyni je osiągalnym po WiFi? Nie chodzi mi o jakiś AP stricte z
setką funkcji itd. ale o jakiś taki mostek (bridge), wpinam i urządzenie
jest widoczne tak samo jak po kabelku tyle że po WiFi...

No to właśnie Access Point do tego służy.

Z setką funkcji to jest AP zintegrowany z routerem i koncen-
tratorem.

Data: 2010-11-17 11:57:35
Autor: Jacek Kauch
"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli

On 10-11-16 22:58, in article 2010111621585600@grush.one.pl, "Radosław
Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

No to właśnie Access Point do tego służy.

Z setką funkcji to jest AP zintegrowany z routerem i koncen-
tratorem.

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
To może ktoś podpowie jakiś taki malutki AP (5/5 cm max)?

Pozdrawiam,
J.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.

Data: 2010-11-17 12:18:49
Autor: W.P.
Użytkownik Jacek Kauch napisał:
[...]

Trochę większy jest/(był?) Edimax EW-7206APg.

W.P.

Data: 2010-11-18 00:57:57
Autor: GLaF
Dnia Wed, 17 Nov 2010 11:57:35 +0100, Jacek Kauch napisał(a):

To może ktoś podpowie jakiś taki malutki AP (5/5 cm max)?

Aż tak małego nie znalazłem, ale ASUS WL-330gE ACCESS POINT jest nieduży,
86 mm (dł.) * 62 mm (szer.) * 17 mm (wys.).
--
GLaF

Data: 2010-11-18 14:42:20
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli

DWL-G730AP
http://www.dlink.com/products/?pid=346
Dimensions
• L = 3.15 inches (80mm)
• W = 2.36 inches (60mm)
• H = 0.67 inches (17mm)

http://www.airlive.com/product/product_3.jsp?pdid=PD1286350321930
75x54mm

ZdrĂłwko

Data: 2010-11-19 01:45:26
Autor: Jacek Kauch
"transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli
On 10-11-18 14:42, in article 20101118144220.75b72111@babcia-workstation,
"Babcia Maciek  Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote:

http://www.airlive.com/product/product_3.jsp?pdid=PD1286350321930
75x54mm