transm. danych w erze - regularne rwanie

Data: 2009-03-07 14:07:34
Autor: Mariusz
transm. danych w erze - regularne rwanie
Witam,

od 2 tygodni mam tak, że dość regularnie co 29-31 minut następuje nowe połączenie transmisji danych... Korzystam z push email z momail, wczesniej przy tej samej konfiguracji nie miałem takich problemów, było najwyżej kilka sesji na dobę. Telefon był co prawda w serwisie, ale na "kosmetyce" - SE C702 z wycierającą się obudową, więc chyba niczego nie skopali. W menu "okres sprawdzania" mam wyłączony, macie może jakieś sugestie, co to może być? Może być coś ze strony operatora?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-03-16 16:53:52
Autor: Mariusz
transm. danych w erze - regularne rwanie
sprawdziłem sobie z innym telefonem i dalej to samo, ciekawe jak zareagują na reklamację...

Data: 2009-05-04 15:54:59
Autor: Mariusz
[...]

Sam sobie odpowiem, bo już wiem, ale może ktoś skorzysta...
Trzeba było wymienić kartę sim, w testerze w salonie nie dało się jej czytać. Teraz mam jedną ciągłą sesję, żadnego zrywania.

transm. danych w erze - regularne rwanie