transmiter fm

Data: 2011-03-10 13:58:17
Autor: ktosik
transmiter fm
Czy mial ktos z Was do czynienia z transmiterem fm? Chcialbym posluchac mp3 w
samochodzie... autko firmowe, odpada wymiana radia itp. Polecicie jakis dobry
model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

Data: 2011-03-10 14:20:52
Autor: Myjk
transmiter fm
2011-03-10 14:58:17  ktosik

mp3 w samochodzie...

W jakim? Może podejdzie emulator zmieniarki :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-03-10 15:32:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
transmiter fm
W dniu 2011-03-10 15:20, Myjk pisze:
2011-03-10 14:58:17  ktosik

mp3 w samochodzie...

W jakim? MoĹźe podejdzie emulator zmieniarki :P

Np. w moim 307 sprzed liftu. Radio fabryczne RD3.
Ale i tak pewnie taniej wyjdzie wrzucenie uĹźywanej zmieniarki cd. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-10 14:59:34
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 15:32:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Np. w moim 307 sprzed liftu. Radio fabryczne RD3.
Ale i tak pewnie taniej wyjdzie wrzucenie używanej zmieniarki cd. :)

są różne rozwiązania, ale poza jednym wyjątkiem to zawsze wybór pomiędzy
rozsądną ceną albo słabą jakością dźwięku.
Nawet najlepszy transmiter FM (a jeździłem przez moment z jednym z
najlepszych) będzie w miastach miał problem z modulacją skrośną od stacji,
bo ciężko znaleźć kawałek pustego pasma FM
Odtwarzacze MP3 podpinane do radia są dosyć drogie. W końcu znalazłem na
ebayu za parę groszy interfej z jednej strony udający zmieniarkę, z drugiej
dający line-in
Wpina się go w złącze, działa od strzału, bez potrzeby konfiguracji Lexią.
Z drugiej strony wpina się empetrójkę albo telefon. Działa świetnie.

Rzecz prawie identyczna z tym:
http://cgi.ebay.pl/PEUGEOT-206-307-406-607-AUX-IN-MP3-ADAPTOR-CTVPGX010-/160490087316
tyle, że ja zapłacilem sporo mniej, około 100 zł
Szukaj po symbolu CTVPGX010

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-03-10 16:26:14
Autor: AL
transmiter fm
W dniu 2011-03-10 15:59, Waldek Godel pisze:
[...]

rozumiem, ze wpinales do Picasso?

I rzeczywiscie nie musiales do ASO  na aktywacje funckji w radio?
(bo nawet zmieniare trza podobno uruchomic via lexia)

Jaka jakosc dzwieku z tego urzadzenia?
Jak wyglada obsluga od strony radia (jak zmieniac katalogi, utwory, czy pamieta ostatno utwor, etc)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-10 15:36:05
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 16:26:14 +0100, AL napisał(a):

rozumiem, ze wpinales do Picasso?

I rzeczywiscie nie musiales do ASO  na aktywacje funckji w radio?
(bo nawet zmieniare trza podobno uruchomic via lexia)

tak, dokładnie, wpiąłem i działało od pierwszego włączenia.

Jaka jakosc dzwieku z tego urzadzenia?
Jak wyglada obsluga od strony radia (jak zmieniac katalogi, utwory, czy pamieta ostatno utwor, etc)

a czytałeś co napisałem? to jest tylko interfejs line-in, pozostałe funkcje
zależą od odtwarzacza który podłączysz. Jak podpinałem swojego dobrego
starego iRivera to chodziło świetnie, dużo lepiej niż głośniki mogły
przenieść.

Data: 2011-03-10 16:40:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
transmiter fm
W dniu 2011-03-10 16:26, AL pisze:

rozumiem, ze wpinales do Picasso?

I rzeczywiscie nie musiales do ASO na aktywacje funckji w radio?
(bo nawet zmieniare trza podobno uruchomic via lexia)

To może być przypadek, że Waldek miał zaznaczoną w BSI obecność zmieniarki, pomimo jej fizycznego braku. Jeśli się wyłączy ją, radio nie pozwoli na przełączenie źródła - ani pilotem, ani przyciskiem na panelu.

Jaka jakosc dzwieku z tego urzadzenia?
Jak wyglada obsluga od strony radia (jak zmieniac katalogi, utwory, czy
pamieta ostatno utwor, etc)

Tu jest pewnie problem, bo trzeba się bawić samym odtwarzaczem mp3. Pilotem radia nic się nie zdziała.
Więc w funkcjonalności wygrywa emulator zmieniarki, jaki proponuje Myjk.
Czyli albo drogo i funkcjonalnie, albo taniej, ale mniej wygodnie.

Data: 2011-03-10 15:55:31
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 16:40:37 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

To może być przypadek, że Waldek miał zaznaczoną w BSI obecność zmieniarki, pomimo jej fizycznego braku. Jeśli się wyłączy ją, radio nie pozwoli na przełączenie źródła - ani pilotem, ani przyciskiem na panelu.

nie, ten interfejs działa bez aktywacji, nie wiem jak to jest zrobione.
Jak poszukasz w necie, to znajdziesz sporo opinii, że tak właśnie działa.

Włączenie obsługi zmieniarki to nie jest żadne wgrywanie, tylko
przestawienie jednego bitu, ale ten interfejs radzi sobie bez tego.

Data: 2011-03-10 20:21:52
Autor: Myjk
transmiter fm
AL napisal:

I rzeczywiscie nie musiales do ASO
na aktywacje funckji w radio?

Aktywacja jest konieczna w przypadku RD4.
RD3 powinno śmigać bez aktywacji zmieniarki.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2011-03-11 13:18:20
Autor: AL
transmiter fm
W dniu 2011-03-10 21:21, Myjk pisze:
AL napisal:

I rzeczywiscie nie musiales do ASO
na aktywacje funckji w radio?

Aktywacja jest konieczna w przypadku RD4.
RD3 powinno śmigać bez aktywacji zmieniarki.

po czym poznac czy radio typu RD3 czy RD4 ?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-11 12:26:04
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:18:20 +0100, AL napisał(a):

po czym poznac czy radio typu RD3 czy RD4 ?

Po typie samochodu :-)

Data: 2011-03-11 13:44:12
Autor: AL
transmiter fm
W dniu 2011-03-11 13:26, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:18:20 +0100, AL napisał(a):

po czym poznac czy radio typu RD3 czy RD4 ?

Po typie samochodu :-)

rozumiem, ze w Picasso do konca produkcji tylko RD3?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-11 12:47:18
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:44:12 +0100, AL napisał(a):

rozumiem, ze w Picasso do konca produkcji tylko RD3?

W rzeczy samej, panie hrabio... jeżeli mówimy o Xsara Picasso oczywiscie.

Data: 2011-03-11 22:16:55
Autor: AL
transmiter fm
W dniu 2011-03-11 13:47, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:44:12 +0100, AL napisał(a):

rozumiem, ze w Picasso do konca produkcji tylko RD3?

W rzeczy samej, panie hrabio... jeżeli mówimy o Xsara Picasso oczywiscie.

no fakt - po VINie sobie sprawdzilem - RD3
(choc np w Berlingo od 2005r juz radia byly RD4)

Czy bedziesz w najblizszym czasie w PL (Jaworzno jak dobrze kojarze)
i taki AUX-IN modul bys przywiozl (moglbys go zostawic u Michala G. lub Tomka D. (oboje z Jaworzna) - ew. bym podskoczyl do Jaworzna po to)

Jak widze to tylko na ebay sa one dostepne (UK) lub w sklepach ale tez tylko UK - w PL sie do tego nikt nie przyznaje, a 100-140pln za to moglbym wydac, ale nie wiecej (bo nie mam takiego parcia).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-12 18:31:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
transmiter fm
W dniu 2011-03-11 22:16, AL pisze:
 (moglbys go zostawic u Michala G. lub
Tomka D. (oboje z Jaworzna)

Który ze wspomnianych jest kobietą? :>

Data: 2011-03-12 20:27:27
Autor: A.K.
transmiter fm
Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:31:02 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Który ze wspomnianych jest kobietą? :>

Edyta, jest kobietą, podobno. ;)

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-03-13 19:52:51
Autor: Grejon
transmiter fm
W dniu 2011-03-12 20:27, A.K. pisze:
Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:31:02 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Który ze wspomnianych jest kobietą? :>

Edyta, jest kobietą, podobno. ;)

Wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie...

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-13 19:00:07
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Sun, 13 Mar 2011 19:52:51 +0100, Grejon napisał(a):

Który ze wspomnianych jest kobietą? :>

Edyta, jest kobietą, podobno. ;)

Wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie...

Mimo, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, jesteś zaskakująco
blisko istoty problemu :-)

Data: 2011-03-13 20:53:23
Autor: Grejon
transmiter fm
W dniu 2011-03-13 20:00, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 13 Mar 2011 19:52:51 +0100, Grejon napisał(a):

Wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie...

Mimo, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, jesteś zaskakująco
blisko istoty problemu :-)

Refren mi się przypomniał :-P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-13 23:16:18
Autor: AL
transmiter fm
[...]

ale 'Edytka' tu nie zaglada ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-11 23:14:49
Autor: AL
transmiter fm
[...]

a czy z ciekawosci sprawdzales co sie kryje w samej obudowie?
Jest tam jakis uklad czy tylko zamontowane gniazdka chinch ?

Zastanawiam sie - bo sa i takie aukcje na ebay - i zastanawiam sie, czy to bedzie dzialac - bo wszak idea ta sama
http://tnij.org/interfacemp3

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-11 22:18:28
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Fri, 11 Mar 2011 23:14:49 +0100, AL napisał(a):

a czy z ciekawosci sprawdzales co sie kryje w samej obudowie?
Jest tam jakis uklad czy tylko zamontowane gniazdka chinch ?

nie mam zielonego pojęcia... nie miałem motywacji grzebać. Może być tylko
kilka oporników

Zastanawiam sie - bo sa i takie aukcje na ebay - i zastanawiam sie, czy to bedzie dzialac - bo wszak idea ta sama
http://tnij.org/interfacemp3

to jest do RD4 - znalazłem identyczne z opisem że wyłącznie modele z RD4.
Ale RD4 ma line-in, nawet jeżeli fizycznie nie zamontowano. Tyle, że do RD4
z kolei wolałbym oryginalny citroenowski adapter.

Data: 2011-03-12 00:34:36
Autor: AL
transmiter fm
W dniu 2011-03-11 23:18, Waldek Godel pisze:
[...]

czy zanim zamontowales swoja skrzyneczke z AUX-IN, jaki byl efekt gdy na panelu radia nacisnoles klawisz zmieniarki?

Wlasnie z ciekawosci zszedlem do garazu sprawdzic co sie stanie u mnie - no niestety klawisz zmieniarki 'jest gluchy', tzn gra radio albo CD (nic sie nie dzieje po jego nacisnieciu, tak jakby byl nieaktywny) - wiec obawiam sie, ze po podpieciu CTVPGX010  nic sie nie zmieni (chyba, ze radio na stykach musi wykryc dod. jakas zmiane by sie przelaczyc).

W aucie nigdy nie bylo zmieniarki amontowanej, ale jest instalacja pod nia (w bagazniku w schowku mam wtyczke do zmieniarki od nowosci)

Co do kabelka - na stronie:
http://studio24.prv.pl/   KABLOMANIA->ISO-OEM->RADIA
jest opis wtyczki (PSA z RD3).
Tak sie zastanawialem nad pinami 18,19,20  (+ pewnie jakos trzeba dac znac radio, ze ma cos tam podlaczone pod to gniazdo).  Zakladalem, ze tak dziala ten kabelek z aukcji (z kabelkiem).

Podobnie jak u forda:
- modul z alledrogo:
http://allegro.pl/aux-adapter-ford-5000-6000-7000-nowy-model-i1489696363.html
- kabelek za 1/5 ceny w/w:
http://cgi.ebay.pl/ADAPTER-KABEL-AUX-IN-FORD-6000-ab-2004-RCA-/270671553632?pt=Kabel_Stecker&hash=item3f05482460

a tu np potwierdzaja, ze to dziala :)
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=41584&page=2

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-11 23:36:55
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Sat, 12 Mar 2011 00:34:36 +0100, AL napisał(a):

czy zanim zamontowales swoja skrzyneczke z AUX-IN, jaki byl efekt gdy na panelu radia nacisnoles klawisz zmieniarki?

żaden, zero efektu

[...]

dokładnie tak samo było u mnie. Po wpięciu zaczęło działać od strzału.

Data: 2011-03-10 20:19:13
Autor: Myjk
transmiter fm
Marcin "Kenickie" Mydlak napisal:

Np. w moim 307 sprzed liftu. Radio fabryczne RD3.

Mogę Ci podesłać w ramach testu zmieniarkę MP3 pod RD3. :)
Jeśli jesteś zainteresowany, to szczegóły na prv.

Ale i tak pewnie taniej wyjdzie wrzucenie uĹźywanej zmieniarki cd. :)

Myślę, że wyjdzie porównywalnie albo drożej.
Przy czym funkcjonalność bez porównania.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2011-03-10 20:28:16
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 20:19:13 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

Mogę Ci podesłać w ramach testu zmieniarkę MP3 pod RD3. :)
Jeśli jesteś zainteresowany, to szczegóły na prv.

Chyba trochę przesadzasz z tą reklama, zwłaszcza, że ten odtwarzacz ma
kolosalną wadę - RD3 nie obsługuje CD text, więc nie ma sposobu, żeby
widzieć tytuły utworów oraz (co gorsza) nazwy folderów.
Więc nawigacja odbywa sie w ciemno, a utworów musi być sporo, bo limit
folderów jest 9 sztuk OIDP
Instalując interfejs line-in można być kilkaset złotych do przodu, mieć
taką samą jakość audio i w dodatku widzieć które pliki będą odtwarzane.

Data: 2011-03-10 21:10:28
Autor: Myjk
transmiter fm
Waldek Godel napisal:

> Mogę Ci podesłać w ramach testu zmieniarkę MP3 pod RD3. :)
> Jeśli jesteś zainteresowany, to szczegóły na prv.
Chyba trochę przesadzasz z tą reklama,

Z czym? Spokojnie, Marcin może zawsze iść na allebro czy innego ebaja i
zakupić taką zmieniarkę ponad 100 zł drożej i bez możliwości
wcześniejszego przetestowania. Jakoś to przeżyję, uwierz.

zwłaszcza, że ten odtwarzacz ma kolosalną wadę - RD3 nie obsługuje CD text, więc nie ma sposobu, żeby widzieć tytuły utworów oraz (co gorsza) nazwy folderów.

Przy 1CD albo zmieniarce CD są takie informacje? Ja mam w aucie CarPC, mogę mieć wszystko na tacy, łącznie z ilustracją
okładki płyty -- i wiesz co? Zlewam na to, bo do słuchania muzyki jest
to kompletnie zbyteczne. Zresztą, ostatnio i tak tylko filmy oglądam. :P

Więc nawigacja odbywa sie w ciemno,

Tak samo w ciemno jak w zmieniarce CD.

a utworów musi być sporo,

Nie musi. Może.

bo limit folderów jest 9 sztuk OIDP

Najczęściej 6 -- tak jak oryginalna zmieniarka.

Instalując interfejs line-in można być kilkaset złotych do przodu, mieć taką samą jakość audio i w dodatku widzieć które pliki będą odtwarzane.

Czy ja twierdzę, że nie? Oczywiście można się pokusić o rozwiązanie
line-in. W przypadku Mazdy taki patent z AUX robi się za całe złote dwa
pięćdziesiąt. :P Rozwiązanie dostępne na "naszym" forum Mazdy jak i
zagranicznych w dziale CA -- jakby ktoś był zainteresowany.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2011-03-10 21:24:35
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 21:10:28 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

Przy 1CD albo zmieniarce CD są takie informacje?

Przy 1 CD oczywiście są - widzisz je na pudełku. W przypadku zmieniarki
nie, choć możesz miec pudełka pod ręką. Nie jest to specjalnie wygodne i
dlatego wszyscy wolą mp3

Tak samo w ciemno jak w zmieniarce CD.

nie, bo w zmieniarce ciężko mieć np. 500 utworów.

a utworów musi być sporo,

Nie musi. Może.

musi, bo nie da się tego rodzielić po katalogach. Limity - to znów z
pamięci - 9 folderów i 99 utworów na folder.

[...]

Rozmowa była o RD3 z PSA. Te interfejsy akurat występują w wersjach do
wielu aut, na pewno widziałem do Opla. Kosztują ciut drożej niż dwa
pińćdziesiąt, ale za to masz to w sensownej obudowie, nie rezasz radia,
całość wymaga tylko jednego śrubokręta (w przypadku Picasso) do zdjęcia
maskownicy radia. Całość montażu zajmuje 5 minut bez specjalistycznej
wiedzy i narzędzi - to piękno tego rozwiązania.
Przy cenie xcarlinka to już chyba wolałbym zmienić radio i dokupić
interfejs do sterowania. Inna rzecz, że w przypadku wspomnianego Puga 307
nie da się zmienić radia, chyba, że ktoś albo nie ma kompa pokładowego
(jeżeli istniały takie wersje) albo ma zamiar z niego zrezygnować
Choć teraz nie mam pewności czy nie pomerdałem wersji przed- i
poliftingowych Puga.

Data: 2011-03-10 21:42:27
Autor: Myjk
transmiter fm
Waldek Godel napisal:

> Przy 1CD albo zmieniarce CD są takie informacje? Przy 1 CD oczywiście są - widzisz je na pudełku.

Oj, pisałeś o CD Text a nie o pudełku...

W przypadku zmieniarki nie, choć możesz miec pudełka pod ręką. Nie jest to specjalnie wygodne i dlatego wszyscy wolą mp3

Widzę, że jesteś silnie zdeterminowany aby czytać nazwy utworów w
czasie jazdy. Zawsze możesz zrobić sobie listing katalogu z MP3,
wydrukwoać na kartce A4, przykleić na przedniej szybie i nie taszczyć 6
pudełek CD.

Już tak poza konkursem -- po co Ci w czasie jazdy wiedzieć jak akurat
grany kawałek się literuje? Ja muzyki słucham dla przyjemności -- zatem
w 99% wiem czego słucham w aucie

> Tak samo w ciemno jak w zmieniarce CD.
nie, bo w zmieniarce ciężko mieć np. 500 utworów.

Tutaj też nie musisz mieć pięćiuset. Możesz mieć "standardowo".
1GB karta, w każdym katalogu jeden album. Na kolejnej karcie kolejne 6 albumów. Tylko jakby zmiany "kasety" łatwiej dokonać.

musi, bo nie da się tego rodzielić po katalogach.

Da się, a więc nie musi. Może.

Limity - to znów z pamięci - 9 folderów i 99 utworów na folder.

To są wartości MAKSYMALNE, więc żaden to argument przeciwko.

[...]

Do Mazdy śrubokręta nie potrzeba.
Ba, nie trzeba nawet radia wyciągać.
Montaż zajmuje minutę, w porywach dwie. Ale tak w ogóle, to po co o tym mi piszesz?
Temat jakby "trochę" znam.

Przy cenie xcarlinka

Tzn.?

to już chyba wolałbym zmienić radio i dokupić
interfejs do sterowania.

Twoja wola.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2011-03-10 22:06:36
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 21:42:27 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

Oj, pisałeś o CD Text a nie o pudełku...

bo to jest jedyna techniczna możliwość wysłania tytułów utworów MP3 na
wyświetlacz. Jak sobie wyobrażasz pudełko w przypadku empetrójek?

[...]

Jestem zdeterminowany mieć łatwy wybór utworów których chcę słuchac spośród
setek które mam ze sobą. Telefon pokazuje mi okładki, to wystarcza. Nie
muszę nic czytać. Proste, prawda?
I znacznie lepsze niż przeklikiwanie się na ślepo przez 800 utworów.

Już tak poza konkursem -- po co Ci w czasie jazdy wiedzieć jak akurat
grany kawałek się literuje? Ja muzyki słucham dla przyjemności -- zatem
w 99% wiem czego słucham w aucie

Aha.. który folder i od którego utworu zaczyna się druga płyta albumu X
wykonawcy Y?

Tutaj też nie musisz mieć pięćiuset. Możesz mieć "standardowo".
1GB karta, w każdym katalogu jeden album. Na kolejnej karcie kolejne 6 albumów. Tylko jakby zmiany "kasety" łatwiej dokonać.

Genialne. I do karty etui, z opisami? I jak zechce kolejną płytę to mam się
zatrzymywać, sięgać do schowka, żonglowac kartami itp? Wybacz, nie
skorzystam. Mam pod ręką 16 GB łatwo zmienialne w 32 GB czy nawet już za
niedługo 64 GB które pomieści większość mojej kolekcji muzycznej, co
wystarcza na dłuuuugo. W tym również dłuuuuugi okres braku konieczności
zmiany tego co mam wgrane.

Limity - to znów z pamięci - 9 folderów i 99 utworów na folder.

To są wartości MAKSYMALNE, więc żaden to argument przeciwko.

891 utworów? Weź mnie nie rozśmieszaj. Piękne w mp3 jest to, że raz zgrywam
i mam wszystko. Wszystko. A nie to co akurat wczoraj zgrałem. Nie chce mi
się co wieczór zgrywać utworów albo wstawać godzinę wcześniej - to jest BEZ
SENSU.

Ale tak w ogóle, to po co o tym mi piszesz?
Temat jakby "trochę" znam.

Bo inni nie znają, ba, wręcz chcieli poznać i pytali. Już zapomniałeś?

Przy cenie xcarlinka

Tzn.?

399 zł, obiecywałeś 100 zł zniżki, czyli powiedzmy 299. Za to są już
firmowe radia z MP3, nawet jak się lekko poszuka, to się trafi z adapterem
do sterowania spod kierownicy.

to już chyba wolałbym zmienić radio i dokupić
interfejs do sterowania.

Twoja wola.

nie, moją wolę zrealizowałem i opisałem powyżej. Działa idealnie, za DUŻO
mniejsze pieniądze - mniej niż 1/3 którą ty oferujesz ze zniżką, mniej niż
1/4 ceny z alledrogo.

Data: 2011-03-10 22:34:53
Autor: Myjk
transmiter fm
Waldek Godel napisal:

> Oj, pisałeś o CD Text a nie o pudełku...
bo to jest jedyna techniczna możliwość wysłania tytułów utworów MP3 na wyświetlacz. Jak sobie wyobrażasz pudełko w przypadku empetrójek?

Weź z łaski swojej się ogarnij. Porównywana była zmieniarka CD do
emulatora zmieniarki odtwarzającego MP3. Tu szanse są IDENTYCZNE.
Kończę ten wątek, bo zaczynasz przytruwać.

> Ale tak w ogóle, to po co o tym mi piszesz?
> Temat jakby "trochę" znam.
Bo inni nie znają, ba, wręcz chcieli poznać i pytali. Już zapomniałeś?

Ale jakoś piszesz to do mnie, a nie do innych.

399 zł, obiecywałeś 100 zł zniżki, czyli powiedzmy 299.

Nie wiem, pewnie cię rozczaruję, za co mi przykro,
ale "dam" dwieście czterdzieści za emulator zmieniarki CD do RD3... z przesyłką... i FVAT!

Natomiast xCL za "Twoją" cenę, to razem z modułem BT serwuję... i z przesyłką... a, i z fakturą VAT.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

Data: 2011-03-10 22:49:38
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Thu, 10 Mar 2011 22:34:53 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

Weź z łaski swojej się ogarnij. Porównywana była zmieniarka CD do
emulatora zmieniarki odtwarzającego MP3. Tu szanse są IDENTYCZNE.
Kończę ten wątek, bo zaczynasz przytruwać.

taa.. i to ja się mam ogarnąć...
Skup się, próbuję ostatni raz:
Klient prosi o możliwość odtwarzania MP3 w samochodzie. Jest wiele
rozwiązań, w tym sporo pozwalajacych na wybór katalogu i utworu poprzez
pokazanie nazwy na ekranie - transmitera, telefonu, odtwarzacza lub radia.
Rozwiązanie proponowane przez Ciebie jest najgorsze pod tym względem -
wybór pamięciowy/w ciemno, w dodatku z ograniczeniem ilości utworów.
Transmitery pozwalaja - miałem transmiter FM który wysyłał nazwy katalogów
i taki ID3 po RDS. Działało świetnie, ale miał - jak każdy transmiter -
wadę, którą opisałem na początku.
Wszelkie rozwiązania wpinane do gniazda zmieniarki mają ograniczenie
wynikające z możliwości radia, przynajmniej w przypadku RD3 od PSA.
Rozwiązanie z LINE-IN jest pod tym względem chyba najlepsze. Szpejów tyle
co w przypadku modulatora, jakość lepsza, informacja w zależności od
odtwarzacza. Teraz dotarło?
Sam fakt, co potrafi zmieniarka nikogo tutaj nie interesuje. Nikogo poza
tobą, z jakichś niezrozumiałych względów. Chociaż jeden rozumiem -
usiłujesz upchnąć jakieś dziwne urządzenie które mało kto kupuje i które
tym ograniczeniom podlega.

Ale jakoś piszesz to do mnie, a nie do innych.

Napisałem, że rozwiązanie które zaproponowałeś ma wady. Dosyć oczywiste.
Tymczasem ty produkujesz kolejne posty wmawiajac mnie i innym, że to są
zalety.

Nie wiem, pewnie cię rozczaruję, za co mi przykro,
ale "dam" dwieście czterdzieści za emulator zmieniarki CD do RD3... z przesyłką... i FVAT!

No i? Twierdzisz, że 240 to mniej niż 99?

Data: 2011-03-11 06:49:57
Autor: Myjk
transmiter fm
2011-03-10 23:49:38 Waldek Godel

taa.. i to ja się mam ogarnąć...

Tak, najlepiej przeczytaj ten wątek od początku i znajdź miejsce, gdzie wszystko popieprzyłeś.
Potem PiS.

Klient prosi o możliwość odtwarzania MP3 w samochodzie.

Więc wskazałem JEDNĄ z możliwości do wyboru. Nic więcej. Dalej Marcin
stwierdził, że pewnie lepiej kupić używaną zmieniarkę CD. Nie uważam
aby to było lepsze rozwiązanie. Zmieniarka CD będzie droższa, nawet
używana. Stan będzie wątpliwy (dużo mechaniki), a funkcjonalność w
stosunku do emulatora ograniczona przez wielkości nośników. O szybkości
pracy (zmiany płyt) nie wspomnę.

Ty natomiast napatoczyłeś się i dajesz wywody poza tematem. Ja o rybce,
Ty o pipce. Ale to nie pierwszy raz kiedy mieszasz fakty, więc jakoś
specjalnie się nie zdziwiłem.

> Ale jakoś piszesz to do mnie, a nie do innych.
Napisałem, że rozwiązanie które zaproponowałeś ma wady. Dosyć oczywiste.  Tymczasem ty produkujesz kolejne posty wmawiajac mnie i innym, że to są zalety.

J.w. Porównywałem emulator do oryginalnej ZMIENIARKI CD a nie do innych,
alternatywnych rozwiązań. Dotarło, czy trzeba ci to wygrawerować na
czole?

> Nie wiem, pewnie cię rozczaruję, za co mi przykro,
> ale "dam" dwieście czterdzieści za emulator > zmieniarki CD do RD3... z przesyłką... i FVAT!
No i? Twierdzisz, że 240 to mniej niż 99?

OMG EOT

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-11 09:07:25
Autor: mateusx6
transmiter fm
Myjk pisze:
2011-03-10 14:58:17  ktosik

mp3 w samochodzie...

W jakim? Może podejdzie emulator zmieniarki :P

FORD FOCUS 2005r radio fabryczne 6000CD z możliwością zmieniarki ma przycisk - CDDJ, bez przycisku AUX. Oczywiście zmieniarki nie ma pod siedzeniem :)

Data: 2011-03-11 08:37:46
Autor: Myjk
transmiter fm
2011-03-11 09:07:25 mateusx6

FORD FOCUS 2005r radio fabryczne 6000CD z możliwością zmieniarki ma
przycisk - CDDJ, bez przycisku AUX. Oczywiście zmieniarki nie ma pod
siedzeniem :)

Masz możliwość zrobienia sobie AUXa (rozwiązanie usilnie promowane przez mad Waldka) http://allegro.pl/i1489696363.html lub
zakup xcarlinka albo innego emulatora zmieniarki. Ja akurat nie mam do
Forda (jak już zresztą napisałem Ci w mailu).

PS poszukaj na forach czy koniecznie trzeba za AUX płacić takie chore
pieniądze. Może wystarczy, tak jak w przypadku Mazdy, zewrzeć dwa piny
i podciągnąć kanały L/R.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-11 08:39:28
Autor: Myjk
transmiter fm
2011-03-11 09:37:46 Myjk

PS poszukaj na forach

O, proszę. Nie wnikałem, ale wygląda
to tak samo proste jak w Mazdzie.

Data: 2011-03-10 14:28:25
Autor: Przemek
transmiter fm
On 10 Mar, 14:58, " ktosik" <mateusx6.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

może coś takiego: http://tinyurl.com/6zjrfrs ?

Sam używam jakiegoś prostego transmitera, ale myślę o zmianie na ten z
linka. Obawiam się tylko o działanie pilota - transmiter mam
umieszczony w gniazdku podłokietnika i ten obecny pilot daje sobie
radę. Testowałem 3 różne modele i w 2 pozostałych pilot działał w
bardzo wąskim zakresie.

pozdr
Przemek

Data: 2011-03-10 17:01:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
transmiter fm
  ktosik pisze:
[...]

Za cholerę nie wiem co siedzi w tych allegrowych za złotówkę czy 10 zł.

Brat używa czegoś takiego, kupione za jakieś 40 zł w sklepie komputerowym.
http://allegro.pl/transmiter-fm-pilot-full-opcja-karta-2gb-2010-fv-i1452757774.html
Ale tutaj musisz znać kolejność piosenek, wyświetlają sie tylko numerki.

My używamy tego dokładnie:
http://allegro.pl/transmiter-fm-mp3-mp4-filmy-pamiec-4gb-1-8lcd-i1491902784.html

Plusem tegojest wew pamięć i możliwość wybierania utworów z katalogów.
Dźwięk przyzwoity, bez szumów.

Oczywiście obydwa urządzenia są do "posłuchania muzyczki" a nie od audiofilskich rozkoszy.

Seco

Data: 2011-03-11 11:41:05
Autor: J.F.
transmiter fm
On Thu, 10 Mar 2011 17:01:53 +0100,  Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
[...]

Uzywam podobnie wygladajacego, i generalnie jestem dosc zadowolony.
Glowny problem ze podobnie wygladajacych jest chyba wiecej rodzajow, i
nie wiadomo co sie kupuje.

Moj ma troche za slaby nadajnik, no i jest klopot, szczegolnie w
trasie. Lepsza kaseta z kabelkiem :-)
Warto na to zwrocic uwage - tylko jak, sprzedawca przeciez nie poda.

Sa tez podobne z BT - moze sie przydac w samochodzie.

J.

Data: 2011-03-10 17:33:16
Autor: LEPEK
transmiter fm
W dniu 2011-03-10 14:58,  ktosik pisze:
Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

Jak się przyjrzysz, to do kilkudziesięciu zł występuje jedynie kilka modeli. Ja mam ten z najtańszych i najbardziej mnie wkurza brak obsługi katalogów (jak chcę posłuchać konkretnego utworu to muszę żmudnie naciskać <next> ze 150 razy, a odstępy między naciśnięciami muszą wynosić min. 0,5s, więc jest to upierdliwe). Natomiast pamięta ostatnio odtwarzany utwór (o ile nie wyjmę pendriva albo karty z transmitera) i częstotliwość.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-03-10 18:29:07
Autor: Kartrait
transmiter fm
Użytkownik " ktosik" <mateusx6.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilaldp$cp0$1inews.gazeta.pl...
[...]

transmiter to fajna rzecz, najlepiej z wbudowanym odtwarzaczem mp3, jak już poprzednicy słusznie zauważyli - byle nie dla audiofila ;)
sam mam 2 i jeden m.in. w firmowym aucie, zależało mi max. na prostocie, żadnych wyświetlaczy i pilotów - miał od razu grać, nie widzę niestety teraz tych modeli na allegro, posunąłem się do tego że podłączone je mam pod +12V dla anteny z radia, więc automatycznie po włączeniu radia odpala się mp3 i zaczyna grać ostatnio odtwarzany utwór :)
nie zauważyłem u siebie żadnych problemów z sianiem lokalnych stacji, a poruszam się głównie po wrocławiu, muzyczke ładnie słychać,
modele poniżej 40zł odpuść sobie...

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait

Data: 2011-03-11 07:24:12
Autor: Agent
transmiter fm

[...]

Mam 2. Jeden z allegro a drugi w telefonie nokii (np. C7, N8). Ten w telefonie gra lepiej (nawet powiem że dobrze), ma mniej zakłóceń i lepszy dźwięk. Zalezy tez od auta. W jednym ten z allegro gral lepiej a w drugim aucie mam jakies zakłócenia - takie że przestałem tego używać - oba diesle. Transmiter zastąpiłem kasetą adapter (też trzeba dobrze trafić bo mam 2 i jedna jest na tyle dobra ze jakość bym porównał do dobrego sygnału z radia FM (lepiej niż transmiter z nokii) a druga nadaje się tylko do śmietnika. Kasetę podłaczam do telefonu w którym mam karte pamięci, do tego jak przychodzi rozmowa automatycznie przełącza mi sie na zestaw głośnomówiacy (rozmowa na głosnikach auta, mikrofon w telefonie).

Data: 2011-03-11 09:44:09
Autor: Hants
transmiter fm
" ktosik" <mateusx6.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ilaldp$cp0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nokia N97

Data: 2011-03-11 09:58:07
Autor: Waldek Godel
transmiter fm
Dnia Fri, 11 Mar 2011 09:44:09 -0000, Hants napisał(a):

Nokia N97

za co go tak nie lubisz?

Data: 2011-03-12 22:24:13
Autor: PiteR
transmiter fm
na  ** p.m.s **   ktosik pisze tak:

odpada wymiana radia

Mam to rozwiązane tak. Końcówkę mocy ze starego radia obudowałem i wtykam w kostkę po radiu służbowym. Głośność reguluję w mp4. Firmowy jest tylko prąd :) mp4 odpinam o 15oo a reszta zostaje bo jest tania.

Jeśli mam przekazać auto innemu kierowcy mogę szybko odpiąć wynalazek i wpiąć radio.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

transmiter fm