transmiter fm

Data: 2011-03-10 18:29:07
Autor: Kartrait
transmiter fm
Użytkownik " ktosik" <mateusx6.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilaldp$cp0$1inews.gazeta.pl...
Czy mial ktos z Was do czynienia z transmiterem fm? Chcialbym posluchac mp3 w
samochodzie... autko firmowe, odpada wymiana radia itp. Polecicie jakis dobry
model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

transmiter to fajna rzecz, najlepiej z wbudowanym odtwarzaczem mp3, jak już poprzednicy słusznie zauważyli - byle nie dla audiofila ;)
sam mam 2 i jeden m.in. w firmowym aucie, zależało mi max. na prostocie, żadnych wyświetlaczy i pilotów - miał od razu grać, nie widzę niestety teraz tych modeli na allegro, posunąłem się do tego że podłączone je mam pod +12V dla anteny z radia, więc automatycznie po włączeniu radia odpala się mp3 i zaczyna grać ostatnio odtwarzany utwór :)
nie zauważyłem u siebie żadnych problemów z sianiem lokalnych stacji, a poruszam się głównie po wrocławiu, muzyczke ładnie słychać,
modele poniżej 40zł odpuść sobie...

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait