transmiter tv

Data: 2013-02-19 11:21:58
Autor: K
transmiter tv
witam,
szukam stabilnego rozwiazania najlepiej w pasmie innym niz 2,4 czy 900MHz. wystarczy jeden kanal, dobrze zeby mial wejscie/wyjscie euro i/lub hdmi, bo nie wiem co bedzie zrodlem sygnalu (prawdopodobnie netia ze swoim gownem). czy ktos przerabial temat i moze polecic cos godnego uwagi?

Data: 2013-02-21 12:22:30
Autor: adresss
transmiter tv
On Tue, 19 Feb 2013 11:21:58 +0100, K <a@b.c> wrote:

[...]

a jakie odleglosci???? Ja bym szukal na 5GHz bo pasmo 2.4GHz jest
zatloczone. Urzadzenia z HDMI to chyba nie znajdziesz, bo to bardzo
szerokie pasmo musialoby byc. Ja by bylo to pewnie kupe szmalu by
kosztowalo.

--
ThinkXtra

Data: 2013-02-27 09:53:10
Autor: K
transmiter tv
W dniu 21-02-2013 12:22, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

tak, hdmi to co najwyzej po skretce. znalazlem kilka propozycji na 5GHz, ale ciekaw jestem jak to dziala. lokal ma ok. 150m2 i nie ma pomiedzy pomieszczeniami pancernych scian ani nawet drzwi.

Data: 2013-02-27 08:33:46
Autor: adresss
transmiter tv
[...]

na 900MHz to chyba nie bedzie legalne urzadzenie. 900 MHz wykorzystuja
w USA.

--
ThinkXtra

Data: 2013-02-27 11:35:56
Autor: yabba
transmiter tv
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:kfvk6j$l1n$1mx1.internetia.pl...
[...]

Poniższe zestawy pracują w Śródmieściu Warszawy i nie ma żadnych zakłóceń obrazu w normalnych warunkach. Tylko w czasie burzy zrywało połączenie przy uderzeniach pioruna w promieniu około 200 metrów.
Po restarcie potrafią długo się synchronizować, zwykle poniżej minuty, ale czasem trwało to do 5 minuty.

http://camsat.com.pl/systemy-wideo-cctv/cyfrowe-52-ghz/cds-5021h.html

Widzę, że wprowadzili nową wersję z watchdogiem, może będzie szybciej nawiązywać połączenie.
http://camsat.com.pl/systemy-wideo-cctv/cyfrowe-52-ghz/cds5021str-wewntrzny.html

Jeśli chcesz lepszą jakość HDMI to też są w ofercie nadajniki i konwertery:

http://camsat.com.pl/systemy-wideo-hd/cds-5hd-rx-hdmi.html

Ewentualnie innego producenta:
http://www.bezprzewodowe.3d.com.pl/produkty/cyfrowe-24-ghz/zestaw-rtr02-digital

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-02-27 22:38:45
Autor: pawell32
transmiter tv
On 27.02.2013 11:35, yabba wrote:
[...]

mam vrx-53 do zbycia. 5,8 GHz.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2013-03-01 08:10:40
Autor: Big Jack
transmiter tv

A takie co¶? http://www.avstore.pl/transmiter-hdmi-full-hd.html

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-01 10:39:59
Autor: yabba
transmiter tv
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomo¶ci news:5130546e$1news.home.net.pl...
yabba wrote:

Ewentualnie innego producenta:
http://www.bezprzewodowe.3d.com.pl/produkty/cyfrowe-24-ghz/zestaw-rtr02-digital

A takie co¶? http://www.avstore.pl/transmiter-hdmi-full-hd.html

Teoretycznie OK. Ale praktycznie nie wiem, nie używałem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-18 21:44:01
Autor: ZS
transmiter tv

A takie co¶? http://www.avstore.pl/transmiter-hdmi-full-hd.html

Teoretycznie OK. Ale praktycznie nie wiem, nie używałem.

Ja już w domu kilka testowałem takich za 200zł i makabra po prostu. Obraz słaby, kolory okropne. Ten na 5GHz to przez strop nawet nie mógł wysłać sygnału. Te na 2,4 wysyła ale wiele do życzenia pozostawia. Jak kto¶ przejdzie obok nadajnika to znika:) Micorfalówka właczona to na obrazie trzaski:) Ogólnie nie polecam. Teraz zakładam po prostu do sypialni zwykł± antenę i będę ogl±dał DVB-T. Brat poci±gn±ł 15m kabel HDMI i też działa i to jak.

transmiter tv