[NTG] transport Wawa-Gda potrzebny

Data: 2009-04-09 22:02:17
Autor: (pj)
[NTG] transport Wawa-Gda potrzebny

Ukłony,

W celu ażeby zaoszczędzić na kosztach, szukam dobrej duszy, która zgodziłaby się przy okazji jakiegoś innego transportu przewieźć z Wawy do Gdańska przedmiot o wymiarach ca. 300 x 80 x 20 cm (ok. 9 kg). Najlepiej przed weekendem majowym (01-03.05.).

Zastępy chętnych proszone są o kontakt na priv. ;-)

dziękuję

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-10 00:59:44
Autor: Arni
(pj) pisze:

[...]

było sie odezwac wczesniej, byłem dzis w Stolicy i wiozlem do domu tylko silnik wiec bym Ci zabrał, z Torunia jakby troche blizej ?
zeby było TG - w tamta strone wiozłem komarka :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-04-10 07:45:17
Autor: Sybi
Użytkownik "(pj)" napisał:
[...]

Do Telisa rozumiem juz dzwoniles?
Nawet na Bemowie mieszka:))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-04-10 10:16:12
Autor: (pj)
Sybi pisze:
przedmiot o wymiarach ca. 300 x 80 x 20 cm (ok. 9 kg). Najlepiej
przed weekendem majowym (01-03.05.).

Do Telisa rozumiem juz dzwoniles?
Nawet na Bemowie mieszka:))

A Telis dostawczakiem lata?

p.s. z tym Bemowem to zbyt daleko idące wnioski :-P
Z Prymasa Tysiąclecia czeba toto zabrać

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-10 11:54:52
Autor: (pj)
(pj) pisze:
szukam dobrej duszy, która zgodziłaby się przy okazji jakiegoś innego transportu przewieźć z Wawy do Gdańska przedmiot

Już nieaktualne, tzn. załatwione! :-)
Dziękuje wszystkim chętnym za okazane dobre chęci!

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-10 13:32:30
Autor: Kefir
[NTG] transport Wawa-Gda potrzebny
Elou!
"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote in message news:grn51a$25i$1inews.gazeta.pl...
(pj) pisze:
szukam dobrej duszy, która zgodziłaby się przy okazji jakiegoś innego transportu przewieźć z Wawy do Gdańska przedmiot

Już nieaktualne, tzn. załatwione! :-)
Dziękuje wszystkim chętnym za okazane dobre chęci!

Niemazaco, znaczy, ja tylko mialem i zpomnialem okazac. Lapie sie? ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-04-10 13:45:38
Autor: (pj)
Kefir pisze:
[...]

Wontpie :-P