transport lodowki

Data: 2010-10-23 11:17:10
Autor: yoytek
transport lodowki
Prosze o pomoc.
Bede odbierał ze sklepu lodówke Bosch KGV36Y32
http://www.bosch-home.pl/KGV36Y32.html?source=search
Bede ja transportował Citroenem berlingo.
Wymiary paki +/- to 120 wysokosc, 120 szerokosc , 160 glebokosc ( do przednich foteli )

wymiary lodowki to 185wys/60szer/gl65.

chce ja polozyc na oparciu przedniego fotela pasazera , na srodku podepre zlozona tylna kanapa. oczywiscie podloze jakies koce/poduszki ... cos miekkiego zeby jej nie uszkodzic.

Tylko z jednym mam najwiekszy problem.
ktora strana ja polozyc ? bokiem ? tylem do gory ? przodem do gory ?

Wiem ze trzeba ja polozyc na stronie tłocznej zeby olej sie nie dostal do układu.
tylko jak to rozpoznac ktora to strona ?

Z gory dziekuje za pomoc.

Data: 2010-10-23 11:39:03
Autor: Jan Werbinski
transport lodowki
Użytkownik "yoytek" <yoytek@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc2a82f$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawie identyczną lodówkę Siemensa o tej samej wysokości transportowałem Peugeotem Partnerem. :-)
Wyjęty podwójny fotel z tyłu. Lodówka na płasko na pace w oryginalnym kartonie. Drzwi tylne niedomknięte przymocowane linką elastyczną.

chce ja polozyc na oparciu przedniego fotela pasazera , na srodku podepre zlozona tylna kanapa. oczywiscie podloze jakies koce/poduszki ... cos miekkiego zeby jej nie uszkodzic.

Ja bym tak nie robił. Na płasko połóż.

Tylko z jednym mam najwiekszy problem.
ktora strana ja polozyc ? bokiem ? tylem do gory ? przodem do gory ?

Bokiem do dołu. Tak aby skraplacz był nieobciążony jej ciężarem.

Wiem ze trzeba ja polozyc na stronie tłocznej zeby olej sie nie dostal do układu.
tylko jak to rozpoznac ktora to strona ?

Olać stronę tłoczną. Połóż bokiem. Po ustawieniu lodówki w pionie odczekaj dobę zanim włączysz.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-23 12:04:33
Autor: yoytek
transport lodowki
cyt:
Bokiem do dołu. Tak aby skraplacz był nieobciążony jej ciężarem.

czyli tym bokiem, zeby tył lodówki patrząc z tylu auta przy otwartej klapie, był skierowany w lewa strone auta (Za siedzeniem kierowcy ) a przód w prawa ( za sieczeniem pasazera ?
a uchwyty drzwiczek skierowane do góry ?

Data: 2010-10-23 12:55:28
Autor: Jan Werbinski
transport lodowki
Użytkownik "yoytek" <yoytek@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc2b34d$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
cyt:
[...]

Albo odwrotnie. Nie pamiętam na którym boku transportowałem, ale moim zdaniem nie ma to znaczenia.
Ma być na boku. Potem trzeba odczekać, żeby olej ściekł.

Data: 2010-10-23 16:09:47
Autor: Dawid
transport lodowki
W dniu 2010-10-23 12:55, Jan Werbinski pisze:

Albo odwrotnie. Nie pamiętam na którym boku transportowałem, ale moim
zdaniem nie ma to znaczenia.
Ma być na boku. Potem trzeba odczekać, żeby olej ściekł.

Witam
Producent zaznacza, że przechył dozwolony do 45 stopni,
dalej na własne ryzyko.

http://jak-wybrac-lodowke.wieszwszystko.com/parametry.php/bezpieczenstwo
punkt transport lodĂłwki
A tu, Ĺźe moĹźna i jak