transport motorowweru

Data: 2009-11-23 23:13:54
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Witam,

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob   mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam, moze po rozebraniu zmiescil by sie w moim osobowym ale to moze byc klopotliwe. Macie jakis patent na taki transport? Kurier cos takiego przewiezie? Obawiam sie, ze moze wymagac palety albo jakiegos solidnego pakowania.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-23 14:19:27
Autor: August
transport motorowweru
On 23 Lis, 23:13, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba
ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob
  mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam,

namierz post sprzed 1,5 miesiaca, gdzie jest link do eleganckiego
transportu wartburgiem kombi ;-) dywany perskie i te sprawy ;-)

--
pozdrav,
August

Data: 2009-11-23 23:21:54
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
August wrote:
[...]

dzieki, poszukam

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-23 23:20:35
Autor: Jarek SkĂłrski
transport motorowweru
Przewiezie. Nie pamiętam jakim, ale kiedy sprzedawałem swoją etz nva, to do klienta pojechała właśnie kurierem. Bez palety.

Laphroaig pisze:
[...]

Jarek SkĂłrski
Fazer 600 `02
http://bikepics.com/members/sqrski/

Data: 2009-11-23 23:46:14
Autor: Jackare
transport motorowweru
Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hef1f2$prs$1news.onet.pl...
[...]

Ja swojego komarka sztywniaka przewiozlem osobówka, nieduza - getzem. Musialem tylko zdjac kola. To bylo tylko 50 km. To nic. Tym samym getzem wiozlem przez ponad 500 km (Hajnówka - Bytom) MZ Trophy. To byla jazda...

Co to za trasa? Gdybyc nic nie znalazl mam lublina - zamkniety furgon, tylko nie wiem czy ma to ekonomiczny sens.
--
Jackare

Data: 2009-11-23 23:52:13
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Jackare wrote:
[...]

Hm, skoro mowisz ze do geatza sie zmiescil...
Ja mam toledoIII , czyli tego z wielka dupa. To pewnie by wlazl.

Jeden komarek jest w Bydgoszczy a ja w Bytomiu (Ty chyba tez z okolic). Kawalek jest. Ale wlasnie z ta ekonomia jakimkolwiek transportem moze Bede szukal jeszcze gdzies blizej ale dobrze wiedziec jakie sa mozliwosci transportu.
Dzieki za info.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-23 15:04:19
Autor: Lukasz Baranski
transport motorowweru
Mozesz wypozyczyc przyczepke na Orlenie albo Statoilu.

--
(Jeszcze) '02 NT650V, WAW

Data: 2009-11-24 00:09:38
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Lukasz Baranski wrote:
Mozesz wypozyczyc przyczepke na Orlenie albo Statoilu.

Tez o tym myslalem. Jednak koszt haka holowiczego jest na tyle wysoki, ze na ten jeden transport  niespecjalnie sie to oplaca.
Ale takie rozwiazanie ma tez zalety, hak moglby sie przydac tez w innych sytuacjach (np. bagaznik rowerowy). Z tego co pamietam, hak skladany to kwota  > 1kPLN.
Poki co to chyba bede szukal tanszego rozwiazania (np. przewoz w osobowce , jak radzil Jackare, jesli tylko znajde gdzies w rozsadnej odleglosci). No i dowiem sie jak to z kurierami.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 10:40:41
Autor: Adam Wysocki
transport motorowweru
Laphroaig <moj.login@vp.pl> wrote:

Mozesz wypozyczyc przyczepke na Orlenie albo Statoilu.

Tez o tym myslalem. Jednak koszt haka holowiczego jest na tyle wysoki, ze na ten jeden transport  niespecjalnie sie to oplaca.

To daj flaszkę kumplowi który ma hak.

--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

Data: 2009-11-24 09:23:38
Autor: Jackare
transport motorowweru
Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hef3mu$vev$1news.onet.pl...
Jackare wrote:
Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hef1f2$prs$1news.onet.pl...

Jeden komarek jest w Bydgoszczy a ja w Bytomiu (Ty chyba tez z okolic).

No ja jestem wlasnie z Bytomia.
Pare lat temu wstecz w ogóle nie byloby problemu bo w Bydgoszczy bywalem niemal raz w tygodniu.... i to skoda pick-upem
--
Jackare

Data: 2009-11-24 00:21:28
Autor: zonda
transport motorowweru

Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hef1f2$prs$1news.onet.pl...
Witam,

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji.

Pamietam Twojego posta sprzed miesiaca - tez go ogladalem. :)
Cena nie jest niska, ale za to jest kompletny
http://www.allegro.pl/item818261703_komar_230.html

z.

Data: 2009-11-24 00:41:05
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
zonda wrote:
[...]

:)
Problem w tym, ze przy nim nie bedzie co grzebac ;)
Juz jest po renowacji no i daleko.

Ewentualnie rozwazam Simsona SR2 bo tez mi sie podoba. No i widze, ze sa do kupienia blizej mojego miejsca zamieszkania

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 09:21:26
Autor: Jackare
transport motorowweru
Użytkownik "zonda" <zonda@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hef5j3$cvv$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Za ten model to jest BARDZO DOBRA CENA !!!!
To jest 230stka czyli pierwszy model komara, ma oryginalne blaszane osłony silnika odmienne od stosowanych później, inny osprzęt (widelec, reflektor)
Posiada oryginalny silnik SM01 - obecnie dość duża rzadkość a wg podawanych przez źródła parametrów silnik ten był lepszy od stosowanych później "jajoków" S38/. Może być problem z częściami do niego, ale co mają powiedzieć np posiadacze motocykli z lat dwudziestych ;)
Silniki te były też stososwane w motorowerach RYŚ i ŻAK - na pewno jeszcze można jakichś "dawców" kupić
IMHO to jest duża gratka zwłaszcza że są papier i rejestracja. Gdybym miał wolne środki, już bym pędził do sprzedawcy....
Aha -cena minimum nie osiągnięta, więc wszstko się jeszcze może zdarzyć. Myślę że należy się spodziewać ok 1800-2000 zł. To już nie jest może tak atrakcyjne ale wystarczy pomyśleć co będzie za 10 lat.
Ja mam nieco nowszy model (2300) ale i tak gdy nim wyjeżdżam w ludziach na ulicy ożywają wspomnienia i melancholia. Kurde, niedawno nawet jakaś panna robiła maślane oczy :)
--
Jackare

Data: 2009-11-24 09:47:42
Autor: Laphroaig
transport motorowweru

Aha -cena minimum nie osiągnięta,

No wlasnie ;)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 21:03:44
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Jackare wrote:

Aha -cena minimum nie osiągnięta, więc wszstko się jeszcze może zdarzyć. Myślę że należy się spodziewać ok 1800-2000 zł. To już nie jest może tak atrakcyjne ale wystarczy pomyśleć co będzie za 10 lat.

Zalicytowalem juz 2010 i ciagle cena minimal;na nie zostala osiagnieta. Chyba sobie odpuszcze

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 00:28:10
Autor: Bart
transport motorowweru
On 23 Lis, 23:13, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji.

Jest taka specjalistyczna firma:
http://www.groupecat.pl/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

ja sie jakis miesiac temu dowiadywalem i chcieli 200pln za transport W-
wa -> Wrocław

--
SePo
Bartek

Data: 2009-11-24 09:49:58
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Bart pisze:

Jest taka specjalistyczna firma:
http://www.groupecat.pl/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

ja sie jakis miesiac temu dowiadywalem i chcieli 200pln za transport

Dzieki, sprawdze to

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 10:39:20
Autor: Adam Wysocki
transport motorowweru
[...]

Wypożycz przyczepkę ze statoila, transportowałem tak skuter jak szlag trafił wał.

--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

Data: 2009-11-24 21:09:52
Autor: Zapek
transport motorowweru
Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hef1f2$prs$1news.onet.pl...

Macie jakis patent na taki transport?

Jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na priv.

--
Pozdro.
Zapek - Rybnik

Data: 2009-11-24 21:27:55
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Zapek wrote:

Jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na priv.

Dzieki, zapamietam sobie  "na zas".
Ten motorek, na ktorego polowalem  ma  zbyt wysoka cene minimalna. Zalicytowalem 2010  i nie osiagnalem ceny minimalnej wiec akurat ten transport nie dojdzie do skutku. Ale ciagle poszukuje czegos do zabawy wiec problem transportu znowu sie pojawi.

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 23:56:45
Autor: scibor1
transport motorowweru
On 24 Lis, 21:27, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:

Kiedys przewiozlem Jawke 50 z Sosnowca do Gory Kalwarii (ok 300km). W
citroenie AX - po zlozeniu siedzen i z niedomknieta klapa bagaznika -
przednie kolo wystawalo a nie chcialo mi sie odkrecac. Da sie. Jedyny
minus to zaciagane do kabiny spaliny.

scibor
czarna perla CBF500 - jeszcze na sprzedaz

Data: 2009-11-25 10:01:52
Autor: Jackare
transport motorowweru
Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hehfkb$svs$1news.onet.pl...

Ale ciagle poszukuje czegos do zabawy wiec problem transportu znowu sie pojawi.

Szukaj szukaj. Znajdziesz. Ja swojego komarka szukalem dwa lata :)
--
Jackare

Data: 2009-11-25 10:25:25
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Jackare pisze:

Szukaj szukaj. Znajdziesz. Ja swojego komarka szukalem dwa lata :)
Mam tez na oku simsona SR2. Ten asam klimat :)

--
pozdr
Laphroaig

transport motorowweru