transport motorowweru

Data: 2009-11-23 23:20:35
Autor: Jarek SkĂłrski
transport motorowweru
Przewiezie. Nie pamiętam jakim, ale kiedy sprzedawałem swoją etz nva, to do klienta pojechała właśnie kurierem. Bez palety.

Laphroaig pisze:
Witam,

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob  mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam, moze po rozebraniu zmiescil by sie w moim osobowym ale to moze byc klopotliwe. Macie jakis patent na taki transport? Kurier cos takiego przewiezie? Obawiam sie, ze moze wymagac palety albo jakiegos solidnego pakowania.

--
Jarek SkĂłrski
Fazer 600 `02

transport motorowweru