transport motorowweru

Data: 2009-11-24 00:21:28
Autor: zonda
transport motorowweru

Uzytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hef1f2$prs$1news.onet.pl...
Witam,

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji.

Pamietam Twojego posta sprzed miesiaca - tez go ogladalem. :)
Cena nie jest niska, ale za to jest kompletny
http://www.allegro.pl/item818261703_komar_230.html

z.

Data: 2009-11-24 00:41:05
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
zonda wrote:
[...]

:)
Problem w tym, ze przy nim nie bedzie co grzebac ;)
Juz jest po renowacji no i daleko.

Ewentualnie rozwazam Simsona SR2 bo tez mi sie podoba. No i widze, ze sa do kupienia blizej mojego miejsca zamieszkania

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 09:21:26
Autor: Jackare
transport motorowweru
Użytkownik "zonda" <zonda@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hef5j3$cvv$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Za ten model to jest BARDZO DOBRA CENA !!!!
To jest 230stka czyli pierwszy model komara, ma oryginalne blaszane osłony silnika odmienne od stosowanych później, inny osprzęt (widelec, reflektor)
Posiada oryginalny silnik SM01 - obecnie dość duża rzadkość a wg podawanych przez źródła parametrów silnik ten był lepszy od stosowanych później "jajoków" S38/. Może być problem z częściami do niego, ale co mają powiedzieć np posiadacze motocykli z lat dwudziestych ;)
Silniki te były też stososwane w motorowerach RYŚ i ŻAK - na pewno jeszcze można jakichś "dawców" kupić
IMHO to jest duża gratka zwłaszcza że są papier i rejestracja. Gdybym miał wolne środki, już bym pędził do sprzedawcy....
Aha -cena minimum nie osiągnięta, więc wszstko się jeszcze może zdarzyć. Myślę że należy się spodziewać ok 1800-2000 zł. To już nie jest może tak atrakcyjne ale wystarczy pomyśleć co będzie za 10 lat.
Ja mam nieco nowszy model (2300) ale i tak gdy nim wyjeżdżam w ludziach na ulicy ożywają wspomnienia i melancholia. Kurde, niedawno nawet jakaś panna robiła maślane oczy :)
--
Jackare

Data: 2009-11-24 09:47:42
Autor: Laphroaig
transport motorowweru

Aha -cena minimum nie osiągnięta,

No wlasnie ;)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-11-24 21:03:44
Autor: Laphroaig
transport motorowweru
Jackare wrote:

Aha -cena minimum nie osiągnięta, więc wszstko się jeszcze może zdarzyć. Myślę że należy się spodziewać ok 1800-2000 zł. To już nie jest może tak atrakcyjne ale wystarczy pomyśleć co będzie za 10 lat.

Zalicytowalem juz 2010 i ciagle cena minimal;na nie zostala osiagnieta. Chyba sobie odpuszcze

--
pozdr
Laphroaig

transport motorowweru