transport motorowweru

Data: 2009-11-24 10:39:20
Autor: Adam Wysocki
transport motorowweru
Laphroaig <moj.login@vp.pl> wrote:

Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob  mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam, moze po rozebraniu zmiescil by sie w moim osobowym ale to moze byc klopotliwe. Macie jakis patent na taki transport? Kurier cos takiego przewiezie? Obawiam sie, ze moze wymagac palety albo jakiegos solidnego pakowania.

Wypożycz przyczepkę ze statoila, transportowałem tak skuter jak szlag trafił wał.

--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

transport motorowweru