transport roweru pociągiem - Słowacja/Węgry.

Data: 2010-05-20 06:55:02
Autor: Michal
transport roweru pociągiem - Słowacja/Węgry.
mam pytanie jak wygląda aktualnie transport roweru w pociągach na
terenie Słowacji i Węgier?

ostatni raz przez Słowację jechałem 3 lata temu i nie było problemu z
transportem roweru w przedziale bagażowym. raczej nie powinno to się
zmienić ale nie wiem jak wygląda sytuacja na Węgrzech. czy trzeba
składać rower czy można go przewieźć w całości?

planuję nie korzystać z pociągów międzynarodowych a granicę
przekraczać na rowerze ;) (z tego co pamiętam wychodzi taniej,
przynajmniej w Polsce)

Data: 2010-05-20 16:57:48
Autor: j.b@op.pl
transport roweru pociągiem - Słowacja/Węgry.
Dwa lata temu wrzuciłem rower do pociągu osobowego na Węgrzech i tylko kupiłem dodatkowy bilet. Usiadłem sobie na samym końcu na takiej małej ławeczce, wyciągnąłem nogi, oparłem rower, tak że nikomu nie przeszkadzał.

Data: 2010-05-20 22:12:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
transport roweru pociągiem - Słowacja/Węgry.
Michal bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
mam pytanie jak wygląda aktualnie transport roweru w pociągach na
terenie Słowacji i Węgier?

Po Słowacji jedynie w pociągach do tego przeznaczonych (tzn: takich z
przedziałem rowerowym lub bagażowym).

transport roweru pociągiem - Słowacja/Węgry.