transporter opancerzony a rowery ?!?

Data: 2011-08-02 21:01:18
Autor: Michał Pysz
transporter opancerzony a rowery ?!?
Data: 2011-08-02 20:09:30
Autor: Tomasz Konik
transporter opancerzony a rowery ?!?
http://www.youtube.com/watch?v=V-fWN0FmcIU

"Populism at its finest"

Pzdr;-)
Konik

--

Data: 2011-08-02 23:27:23
Autor: Kosu
transporter opancerzony a rowery ?!?
On 2011-08-02 22:09, Tomasz Konik wrote:
"Populism at its finest"

Naprawdę podoba mi się ten przekaz, że na ścieżkach parkują Mercedesy,
RRy i Ferrari, a ich właściciele to alfonsi.
W Polsce przynajmniej 3 partie* obecne w sejmie mogłyby nakręcić taki
spot, więc oczekuję premier przed wyborami. Tyle że jedna użyłaby pewnie
rzeczywiście czołgu, druga traktora, a trzecia różowej ciężarówki z
parady równości ;)

pozdrawiam,
PK

*) Czwarta partia boi się bogatych. I tak właśnie powinno być :)

Data: 2011-08-05 10:16:51
Autor: kawoN
W dniu 11-08-02 23:27, Kosu pisze:

*) Czwarta partia boi się bogatych. I tak właśnie powinno być :)

Ten Litwin też się boi (lub są to jego koledzy)
w związku z czym wybrał do przejechania wiekowy model
którego właściciel na pewno nic nie może
i zalicza się najwyżej do mafii małego miasteczka
na wschodzie (chociaż spodziewam się, że jego strata
została sowicie zrekompensowana)

--
kawoN
-

Data: 2011-08-05 11:57:21
Autor: Fabian
On 05.08.2011 10:16, kawoN wrote:
[...]

No. Aktor dostał dolę, a trudno żeby do filmu lepszy samochód sponiewierali.

Fabian.

Data: 2011-08-06 10:39:48
Autor: J.F.
Dnia Fri, 05 Aug 2011 11:57:21 +0200, Fabian napisał(a):
[...]

Dokladnie, wszystko rezyserowane, auto kupione, moze z "motorschade",
nakrecone i pod publiczke.

Bo albo tam jest dziki wschod .. albo wyobrazacie sobie cos takiego u nas ? Zaraz bylby prokurator wmieszany, i pare procesow.
I dopoki sedzia nie jezdzi do pracy rowerem, to krotka kariere wroze
prezydentowi :-)

J.

Data: 2011-08-07 11:21:21
Autor: Kosu
On 2011-08-05 11:57, Fabian wrote:
No. Aktor dostał dolę, a trudno żeby do filmu lepszy samochód
sponiewierali.

Ale można za kilkaset euro zamówić blaszaną kopię nadwozia Ferrari, nie? :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-05 10:08:40
Autor: biodarek
W dniu 02.08.2011 21:01, Michał Pysz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=V-fWN0FmcIU

;-)

A ja myślałem, że to my, Polacy, jesteśmy społeczeństwem nauczycielskim: -Już ja cię nauczę parkować!

;)

--
biodarek

transporter opancerzony a rowery ?!?