transtraw

Data: 2012-02-13 13:46:39
Autor: Andrzej
transtraw
Witam. Ogl±daj±c ostatnio jak±¶ star± kronikę filmow± zobaczyłem materiał czym¶ zwanym TRANSTRAV
http://kronikarp.pl/szukaj,32154
co prawda to nie do końca fotografia :) ale w końcu obiektyw (jaki¶ system zoomów?), może kto¶ spotkał się z opisem jak to cudo działa, google nie za wiele pomaga, pewnie dlatego, że "wynalazek" stary (chyba) niemodny a do tego rumuński.

Andrzej

Data: 2012-02-13 14:15:17
Autor: margol
transtraw
W dniu 2012-02-13 13:46, Andrzej pisze:
[...]

Mi to wygl±da na taki efekt, zreszt± do¶ć często wykorzystywany
w filmach.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dolly_zoom

mg

Data: 2012-02-14 08:11:34
Autor: Andrzej
transtraw
Dzięki wielkie, tak my¶lałem, że to musi mieć też jak±¶ inn± nazwę, i teraz już jest łatwo :)

Data: 2012-02-13 14:17:19
Autor: Pawel Gancarz
transtraw

http://lmgtfy.com/?q=dolly+zoom
--
"We all go a little mad sometimes."
Norman Bates

Data: 2012-02-14 08:12:40
Autor: Andrzej
transtraw
Jakbym wiedział, że dolly... to bym se wbił w sumie mniej roboty jak tu posta napisać :)

transtraw