trasa

Data: 2015-11-12 20:19:41
Autor: J.F.
trasa
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomości
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

Da, samolotem, a i to nie byle jakim..

Spytaj sie lepiej czy da sie zrobic na dwa razy - 3200km, google przewiduje 29h, wyjdzie chyba wiecej, dwa dni po 16h ... wykonalne.
Z nieprzyjemnoscia :-)

J.

Data: 2015-11-12 20:48:06
Autor: ddddddddd
trasa
W dniu 2015-11-12 o 20:19, J.F. pisze:
[...]

przecież to megrims - 3200/200=16h jazdy, 911'stką do zrobienia (z tak niską średnią prędkością to pewnie jeszcze będzie miał czas się przespać po drodze ;)

Łukasz

Data: 2015-11-12 20:29:18
Autor: masti
trasa
ddddddddd wrote:

[...]

z tankowaniem w locie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-11-12 22:02:43
Autor: J.F.
trasa
Użytkownik "ddddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n22q97$q7h$1@dont-email.me...
[...]

przy 200 auto strasznie czesto tankowac trzeba :-)

Z resztą myślę że to nie było pytanie, po rozwinięciu dyskusji napisze "a właśnie że się dało" :)

Jesli sie dalo ... to ciekaw jestem jak. Noc nie trwa u nas jeszcze 16h, a nie chodzi o ciemnosc, tylko brak ruchu.

Z soboty na niedziele ?

No i ciekaw jestem jak sobie poradzil z hiszpanska i francuska policja .... tak skutecznie dzialali, ze wypadlo z im z glowy, ze ktos moze 200 pojechac ? :-)
Czy splyw mandatow dopiero nastapi ...  :-)

J.

Data: 2015-11-13 06:57:14
Autor: ddddddddd
trasa
W dniu 2015-11-12 o 22:02, J.F. pisze:
[...]

przy 250 równie często, a ile czasu zaoszczędzamy :)

[...]

pewnie tak, przejazd w piątek w stosunku do niedzieli to +50% czasu, bo podgonić się nie da

[...]

może samochód zarejestrowany na byłą żonę ;)

Łukasz

Data: 2015-11-13 10:24:55
Autor: J.F.
trasa
Użytkownik "ddddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n23u01$c0b$1@dont-email.me...
[...]

Mam pewne watpliwosci co do tej oszczednosci, ale to Megrims musi nam powiedziec ile porsche pali przy 200 a ile przy 250 i na ile km bak starcza :-)

J.

Data: 2015-11-13 19:04:50
Autor: Tomasz Pyra
trasa
Dnia Fri, 13 Nov 2015 06:57:14 +0100, ddddddddd napisa(a):

W dniu 2015-11-12 o 22:02, J.F. pisze:
Uytkownik "ddddddddd"  napisa w wiadomoci grup
W dniu 2015-11-12 o 20:19, J.F. pisze:
Uytkownik "megrims"  napisa w wiadomoci
Pozna - Kadyks. Da si zrobi na raz?
Da, samolotem, a i to nie byle jakim..
przecie to megrims - 3200/200=16h jazdy, 911'stk do zrobienia (z tak
nisk redni prdkoci to pewnie jeszcze bdzie mia czas si
przespa po drodze ;)

przy 200 auto strasznie czesto tankowac trzeba :-)

przy 250 rwnie czsto, a ile czasu zaoszczdzamy :)

Oj nie rwnie czsto.
Zauwa e eby jecha 200 wysatarczy samochd ktry ma jakie 110KM, a eby
jecha 250 trzeba mie ju z 230KM.
A skoro potrzebna moc okoo 2x wysza, to i paliwa trzeba (prawie) 2x
wicej w jednostce czasu, a prdko ronie tylko x1.25.
Czyli tankowanie bdzie sporo czciej i po mniejszym dystansie.

eby jakie liczby podstawi moje auto przy 200km/h pali jakie 18l/100km,
przy 250 ze 32l/100km.
Majc 60l w zbiorniku jadc 250 oznacza to tankowanie co 187km.
A jadc 200km/h tankowanie bdzie co 333km.

Czyli przykadowe 10000km przy prdkoci 250 przejedzie si w 40 godzin +
53.5 tankowa.
A jadc 200 przejedzie si 50 godzin + 30 tankowa.

No i teraz pytanie czy zdymy zrobi 23.5 tankowania w 10 godzin?
Daje to 25,5 minuty na tankowanie eby wyj na zero.

Teoretycznie by si dao.
Praktycznie bdzie gorzej, bo stacje benzynowe bd co okoo 50km albo i
rzadziej, a to oznacza e tankowa trzeba czciej jak si nie chce stan
gdzie bez paliwa.

Mona by dopasowa prdko do rozstawu stacji przy trasie tak, eby
dojeda na stacj z prawie pustym zbiornikiem :)
Wtedy mona by naprawd zminimalizowc czas jazdy po autostradzie bez
ogranicze prdkoci.

Ale tak naprawd pacc 32l/100km przy niemieckiej cenie paliwa, to ju
naprawd taniej i szybciej si robi samolotem.

Data: 2015-11-13 19:22:30
Autor: Tomasz Gorbaczuk
trasa
W dniu .11.2015 o 19:04 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> pisze:

Ale tak naprawdę płacąc 32l/100km przy niemieckiej cenie paliwa, to już
naprawdę taniej i szybciej się robi samolotem.

W środę tankowałem ON na niemieckiej A9 za 1,21E za litr. Na A4 płaciłem  4,75PLN/1L
Włochy to kosmos - 1,6-1,7 EUR/1L

TG

trasa