Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   trasa

trasa

Data: 2015-11-15 17:50:30
Autor: megrims
trasa
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

dało się:

3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100
oczywiście 911 turbo.
We wtorek ładuje się na prom.

Data: 2015-11-15 17:56:58
Autor: J.F.
trasa
Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:50:30 +0100, megrims napisał(a):
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas

No prosze, google nie klamie, a mysmy Cie podejrzewali o rekordy.

30h "na raz" ? Twardziel :-)

vMax 301,25km/h

I trzeba bylo tak trzymac, a nie zwalniac do setki :-)

J.

Data: 2015-11-15 18:16:36
Autor: megrims
trasa
On 2015-11-15 17:56, J.F. wrote:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:50:30 +0100, megrims napisał(a):
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas

No prosze, google nie klamie, a mysmy Cie podejrzewali o rekordy.

30h "na raz" ? Twardziel :-)

vMax 301,25km/h

I trzeba bylo tak trzymac, a nie zwalniac do setki :-)

J.

No widzisz - taka pipa ze mnie. Nie jechałem cały czas 300.
We wtorek ładuje się na prom. Kolejna trasa będzie w piątek
20 listopada dopiero. Na wszelki wypadek zabrałem 2 filtry
powietrza, filtr oleju  i filtr kabinowy.
Jak coś poważnego się zjebie - niech się martwi Porsche.
Gwarancja nadal jest.

Data: 2015-11-15 18:47:43
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 15.11.2015 o 18:16, megrims pisze:
On 2015-11-15 17:56, J.F. wrote:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:50:30 +0100, megrims napisał(a):
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas

No prosze, google nie klamie, a mysmy Cie podejrzewali o rekordy.

30h "na raz" ? Twardziel :-)

vMax 301,25km/h

I trzeba bylo tak trzymac, a nie zwalniac do setki :-)

J.

No widzisz - taka pipa ze mnie. Nie jechałem cały czas 300.
We wtorek ładuje się na prom.

A gdzie jedziesz, Maroko czy Kanary?
Bo na Saharę to było lepiej jakiegoś fajnego suv'a kupić. ;-)

Data: 2015-11-15 18:19:01
Autor: Tomasz Gorbaczuk
trasa
W dniu .11.2015 o 17:50 megrims <megrimsHieHie@interia.pl> pisze:

On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

dało się:

3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100
oczywiście 911 turbo.
We wtorek ładuje się na prom.


Ja 3150km jadę 28-30h (z noclegiem). Często mam korki na A9. Raczej nie  przekraczam +10. Niemcy max 160, przelotowa jak nie ma korkĂłw to  140-150km/h.
Dużo postojów robiłeś :-).

TG

Data: 2015-11-15 18:20:43
Autor: megrims
trasa
On 2015-11-15 18:19, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2015 o 17:50 megrims <megrimsHieHie@interia.pl> pisze:

(ciach)
Dużo postojów robiłeś :-).

TG
tankowanie co chwilę

Data: 2015-11-15 18:28:11
Autor: adam
trasa
W dniu 2015-11-15 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

dało się:

3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100
oczywiście 911 turbo.
We wtorek ładuje się na prom.

Dokad plyniesz?

Data: 2015-11-15 18:45:43
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 15.11.2015 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

dało się:

3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100

A mówią że to paliwożerne samochody.
Obstawiam, że mój diesel spaliłby podobnie, gdybym chciał z taką średnią przez 2 dni jechać.....

Data: 2015-11-15 19:14:18
Autor: J.F.
trasa
Dnia Sun, 15 Nov 2015 18:45:43 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100

A mówią że to paliwożerne samochody.
Obstawiam, że mój diesel spaliłby podobnie, gdybym chciał z taką średnią przez 2 dni jechać.....

Srednia nie jest jakas wygorowana, ale trudno powiedziec ile czasu
tankowali i przejedli ..

J.

Data: 2015-11-15 19:26:24
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 15.11.2015 o 19:14, J.F. pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 18:45:43 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100

A mówią że to paliwożerne samochody.
Obstawiam, że mój diesel spaliłby podobnie, gdybym chciał z taką średnią
przez 2 dni jechać.....

Srednia nie jest jakas wygorowana,

No jak to nie, jeśli tankował z 10 razy i jadł pewnie z 5?

Data: 2015-11-15 21:52:57
Autor: J.F.
trasa
Dnia Sun, 15 Nov 2015 19:26:24 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 19:14, J.F. pisze:
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100

A mówią że to paliwożerne samochody.
Obstawiam, że mój diesel spaliłby podobnie, gdybym chciał z taką średnią
przez 2 dni jechać.....

Srednia nie jest jakas wygorowana,

No jak to nie, jeśli tankował z 10 razy i jadł pewnie z 5?

10 tankowan powiedzmy 1.5h, jedzenie - jesli sie spieszyl to powiedzmy
ze drugie, zostaje 27h - wychodzi srednia z jazdy 120km/h.
Lub 125 w 26h.

W dobrych ukladach tyle mozna przy 150-160 osiagnac,a wtedy diesel
jeszcze jest oszczedny :-)

O taki przyklad - 410km autostrada ze srednia 140. GPS odnotowal co
prawda 195km/h, ale to wyjatek, ogolnie to rzadko 170 przekraczalem.
Potem autostrada weszla w miasto, przez 24km srednia byla 88, co
obniza srednia do 135. Pare km lokalnie, powrot w niemieckie korki -
wiec kolejnych kilkudziesieciu km do sredniej nie wlicze, potem 143km
znow ze srednia 135 - i na stacji wyszlo 6,9 l/100km.

J.

Data: 2015-11-15 22:42:49
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 15.11.2015 o 21:52, J.F. pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 19:26:24 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 19:14, J.F. pisze:
dało się:
3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100

A mówią że to paliwożerne samochody.
Obstawiam, że mój diesel spaliłby podobnie, gdybym chciał z taką średnią
przez 2 dni jechać.....

Srednia nie jest jakas wygorowana,

No jak to nie, jeśli tankował z 10 razy i jadł pewnie z 5?

10 tankowan powiedzmy 1.5h, jedzenie - jesli sie spieszyl to powiedzmy
ze drugie, zostaje 27h - wychodzi srednia z jazdy 120km/h.

Dolicz jeszcze mnóstwo bramek z opłatami, zwalnianiem i rozpędzaniem się przed każdą, to wyjdzie że w Niemczech musiał trzymać 200 non-stop.
13 l dla tak mocnego benzyniaka to jest IMO rewelacyjny wynik.
Trzy razy słabsze auto bezynowe, nie byłoby w stanie tak mało spalić przy takich prędkościach.

Data: 2015-11-15 23:06:10
Autor: J.F.
trasa
Dnia Sun, 15 Nov 2015 22:42:49 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 21:52, J.F. pisze:
No jak to nie, jeśli tankował z 10 razy i jadł pewnie z 5?
10 tankowan powiedzmy 1.5h, jedzenie - jesli sie spieszyl to powiedzmy
ze drugie, zostaje 27h - wychodzi srednia z jazdy 120km/h.

Dolicz jeszcze mnóstwo bramek z opłatami, zwalnianiem i rozpędzaniem się przed każdą, to wyjdzie że w Niemczech musiał trzymać 200 non-stop.
13 l dla tak mocnego benzyniaka to jest IMO rewelacyjny wynik.

Jesli trzymal 200 czesto to oczywiscie. Tylko ze warunki w Nieczech czesto uniemozliwiaja te 200.

J.

Data: 2015-11-15 23:10:55
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 15.11.2015 o 23:06, J.F. pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 22:42:49 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 21:52, J.F. pisze:
No jak to nie, jeśli tankował z 10 razy i jadł pewnie z 5?
10 tankowan powiedzmy 1.5h, jedzenie - jesli sie spieszyl to powiedzmy
ze drugie, zostaje 27h - wychodzi srednia z jazdy 120km/h.

Dolicz jeszcze mnóstwo bramek z opłatami, zwalnianiem i rozpędzaniem się
przed każdą, to wyjdzie że w Niemczech musiał trzymać 200 non-stop.
13 l dla tak mocnego benzyniaka to jest IMO rewelacyjny wynik.

Jesli trzymal 200 czesto to oczywiscie.
Tylko ze warunki w Nieczech czesto uniemozliwiaja te 200.

Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100.

Data: 2015-11-15 23:26:23
Autor: cef
trasa
W dniu 2015-11-15 o 23:10, Cavallino pisze:

Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100.

Rzadko kiedy jadę w Niemczech ponad 140
a przejazdową na trasach rzędu 800-1000km
mam zawsze około 100, więc raczej się da.

Data: 2015-11-16 17:04:48
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 15.11.2015 o 23:26, cef pisze:
W dniu 2015-11-15 o 23:10, Cavallino pisze:

Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100.

Rzadko kiedy jadę w Niemczech ponad 140
a przejazdową na trasach rzędu 800-1000km
mam zawsze około 100, więc raczej się da.


Na dystansie 3000 km?
Bo to chyba oczywiste, że musiał nadgonić w Niemczech, żeby POTEM móc jechać wolniej we Francji i Hiszpanii, a MIMO TO zrobić ponad 100 średnio.

Data: 2015-11-16 18:26:42
Autor: Tomasz Gorbaczuk
trasa
W dniu .11.2015 o 17:04 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:


Na dystansie 3000 km?
Bo to chyba oczywiste, Ĺźe musiał nadgonić w Niemczech, Ĺźeby POTEM mĂłc  jechać wolniej we Francji i Hiszpanii, a MIMO TO zrobić ponad 100  średnio.


Raczej odwrotnie, w Hiszpanii i Francji zazwyczaj jedzie się płynniej,  szybciej, z wyĹźszą średnią niĹź w Niemczech (bo nie ma tam tylu remontĂłw).  To "nadgonienie" jest pozorne.
W Hiszpanii nie ma problemu aby uzyskać na płatnych autostradach średnią  110-120km/h na dystansie +500km (oprĂłcz 1 sierpnia i okolic).

TG

Data: 2015-11-16 18:52:01
Autor: J.F.
trasa
UĹźytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.x77eqs2ng01fvf@l-089.harvard.local...
W dniu .11.2015 o 17:04 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Na dystansie 3000 km?
Bo to chyba oczywiste, Ĺźe musiał nadgonić w Niemczech, Ĺźeby POTEM mĂłc  jechać wolniej we Francji i Hiszpanii, a MIMO TO zrobić ponad 100  średnio.

Raczej odwrotnie, w Hiszpanii i Francji zazwyczaj jedzie się płynniej,  szybciej, z wyĹźszą średnią niĹź w Niemczech (bo nie ma tam tylu remontĂłw).  To "nadgonienie" jest pozorne.
W Hiszpanii nie ma problemu aby uzyskać na płatnych autostradach średnią  110-120km/h na dystansie +500km (oprĂłcz 1 sierpnia i okolic).

A tankowaniami i posilkami czy bez ?

Bo jak bez przerw, to troche by zabraklo, i musial gdzies nadgonic.
Jesli z przerwami to az za duzo.

Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne - ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac gdzies w nocy ...

Dlatego lubie Automape - mozna wlaczyc zapis tras na stale i potem dokladnie wiadomo :-)

J.

Data: 2015-11-16 18:59:57
Autor: Tomasz Gorbaczuk
trasa
W dniu .11.2015 o 18:52 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:



A tankowaniami i posilkami czy bez ?

Bo jak bez przerw, to troche by zabraklo, i musial gdzies nadgonic.
Jesli z przerwami to az za duzo.

Jak ja jadę to raczej mam 1-2 tankowania w Niemczech, 1-2 we Francji i 1-2  w ES :-)
Przerwy robię zazwyczaj tylko jak tankuję.

Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -  ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac  gdzies w nocy ...

O tym właśnie ciągle piszę...

TG

Data: 2015-11-16 19:20:51
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 16.11.2015 o 18:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .11.2015 o 18:52 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:



A tankowaniami i posilkami czy bez ?

Bo jak bez przerw, to troche by zabraklo, i musial gdzies nadgonic.
Jesli z przerwami to az za duzo.

Jak ja jadę to raczej mam 1-2 tankowania w Niemczech, 1-2 we Francji i
1-2 w ES :-)

Ale jemu paliło prawie 2 razy więcej i tyleż razy więcej musiał tankować.

Przerwy robię zazwyczaj tylko jak tankuję.

Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
gdzies w nocy ...

O tym właśnie ciągle piszę...

Bo się nie jeździ przez Berlin, to i tego problemu mniej bywa po drodze.

Data: 2015-11-17 08:20:05
Autor: Mirek Ptak
trasa
W dniu 2015-11-16 o 18:52, J.F. pisze:

Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
gdzies w nocy ...

Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w 7.5 - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7 w czwartek najczęściej.
Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu niewykończonej południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa oznacza Drezno po drodze około 16-17 w piątek :)
W drodze powrotnej oprócz tankowania często się zatrzymuję w Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas.

Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2015-11-17 10:22:00
Autor: J.F.
trasa
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:564ad526$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-11-16 o 18:52, J.F. pisze:
Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
gdzies w nocy ...

Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w 7.5 - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7 w czwartek najczęściej.

Ale o tym wlasnie mowimy. 960 km ?   srednia 120, a jak sie pospieszysz to 137.
A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-)

To z tankowaniem po drodze i posilkiem czy bez ?

Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu niewykończonej południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa oznacza Drezno po drodze około 16-17 w piątek :)

To godziny szczytu ? Czy Drezdenczycy wyjezdzaja z np z Wuppertalu troche pozniej niz o 12-13 :-)

Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ?

J.

Data: 2015-11-18 07:59:49
Autor: Mirek Ptak
trasa
W dniu 2015-11-17 o 10:22, J.F. pisze:
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:564ad526$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-11-16 o 18:52, J.F. pisze:
Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
gdzies w nocy ...

Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w
7.5 - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7
w czwartek najczęściej.

Ale o tym wlasnie mowimy. 960 km ?   srednia 120, a jak sie pospieszysz
to 137.

989 tą trasą :)

A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-)

Wyjdzie mniej, ale już nie chciałem się chwalić ;)

To z tankowaniem po drodze i posilkiem czy bez ?

Tam kupuję tosty w maku, więc praktycznie bez postoju na papu - tylko tankowanie x1

Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej
byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu
niewykończonej południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa
oznacza Drezno po drodze około 16-17 w piątek :)

To godziny szczytu ? Czy Drezdenczycy wyjezdzaja z np z Wuppertalu
troche pozniej niz o 12-13 :-)

Tak, to szczyt - plus zwężki na A4, skrzyżowanie A14 i A17, które o tej godzinie dają gwarancję jakiegoś spowolnienia.

Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ?

Czasem 125 jest kosztowniejsze niż 150 - zależy od ruchu :)
Jak pisałem lekko nie jest, ale można sporo podgonic po Niemczech.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2015-11-19 13:02:48
Autor: J.F.
trasa
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:564c21e5$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-11-17 o 10:22, J.F. pisze:
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup
Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w
7.5 - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7
w czwartek najczęściej.
Ale o tym wlasnie mowimy. 960 km ?   srednia 120, a jak sie pospieszysz
to 137.
989 tą trasą :)
A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-)
Wyjdzie mniej, ale już nie chciałem się chwalić ;)

Pochwal sie ... i podaj pore przejazdu.

Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)
te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ?
Czasem 125 jest kosztowniejsze niż 150 - zależy od ruchu :)
Jak pisałem lekko nie jest, ale można sporo podgonic po Niemczech.

Na pewno nie w piatek po poludniu :-)
A podejrzewam ze i w czwartek nie jest tak lekko.
Zreszta widzisz - jak sie spieszysz to 7h, a jak sie spieszysz bardzo .... to 6.5h ?

Reszte to w nocy trzeba gonic :-)

J.

Data: 2015-11-17 10:32:39
Autor: Czesław Wiśniak
trasa

Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
gdzies w nocy ...

Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w 7.5
- 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7 w
czwartek najczęściej.
Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej
byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu niewykończonej
południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa oznacza Drezno po
drodze około 16-17 w piątek :)
W drodze powrotnej oprócz tankowania często się zatrzymuję w
Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas.

Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.

Data: 2015-11-17 17:08:37
Autor: cef
trasa
W dniu 2015-11-17 o 08:20, Mirek Ptak pisze:

Taka trasa oznacza Drezno po
drodze około 16-17 w piątek :)
W drodze powrotnej oprócz tankowania często się zatrzymuję w
Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas.

Ha, ja tam zjeżdżam niejako przymusowo, bo ten korek
tworzy się nie tylko w piątki o tej porze. Trochę czasu zajmą zakupy
i jak wracam na A4 to już korka nie ma.

Data: 2015-11-16 07:00:52
Autor: Tomasz Gorbaczuk
trasa
W dniu .11.2015 o 23:10 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:


Jesli trzymal 200 czesto to oczywiscie.
Tylko ze warunki w Nieczech czesto uniemozliwiaja te 200.

Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100.

Nie jest tak Ĺşle, wystarczy jechać płynnie. Nawet we Francji i Hiszpanii  masz odcinki 300-400km bez bramek. W Hiszpanii poza obwodnicami na  płatnych autostradach ruch jest mały (poza sezonem).
Jadąc te 140 można nieźle podnieść średnią.
Dla całej trasy Wawa-Mazarron mam średnie spalanie 7-8l przy średniej  prędkości 100-110km/h.

TG

Data: 2015-11-16 17:06:10
Autor: Cavallino
trasa
W dniu 16.11.2015 o 07:00, Tomasz Gorbaczuk pisze:

Dla całej trasy Wawa-Mazarron mam średnie spalanie 7-8l przy średniej
prędkości 100-110km/h.

Ja mam takie średnie spalanie, jak nie przekraczam 120 km/h.

Data: 2015-11-16 18:36:15
Autor: Tomasz Gorbaczuk
trasa
W dniu .11.2015 o 17:06 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

W dniu 16.11.2015 o 07:00, Tomasz Gorbaczuk pisze:

Dla całej trasy Wawa-Mazarron mam średnie spalanie 7-8l przy średniej
prędkości 100-110km/h.

Ja mam takie średnie spalanie, jak nie przekraczam 120 km/h.


Ja, jak nie przekraczam 120 to mam spalanie w okolicach 6,5l/100.

Tydzień temu jechałem Wawa-Caserta-Wawa. Spalanie wg kompa 7,2 - dystans  ponad 4,5kkm. Parę dni kręciłem się po Neapolu, 2 x Wezuwiusz itp. Tam -  jechałem Słowacja, Austria - powrĂłt Austria, Niemcy, A4 - Wrocław. PowrĂłt  mimo, Ĺźe prawie 200km dalej był szybszy - 19h vs. 21h przez Słowację.
Jedynie cena ON na południu bolała - 1,69 - 1,72 EUR za litr. RozbĂłj w  biały dzień - Niemcy przy autostradzie 1,21-1,28 EUR/l

TG

Data: 2015-11-15 19:28:55
Autor: ddddddddd
trasa
W dniu 2015-11-15 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

dało się:

3253,63km
30:14:19 czas
vMax 301,25km/h
średnie spalanie 13.3l/100
oczywiście 911 turbo.
We wtorek ładuje się na prom.



to pomijając postoje jaka średnia prędkość? bo 13,3...to w sumie oszczędne masz autko :)
jaki tam zbiornik paliwa?

--
Pozdrawiam
Łukasz

trasa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona