Data: 2015-11-15 17:50:30 | |
Autor: megrims | |
trasa | |
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
PoznaĹ - Kadyks. Da siÄ zrobiÄ na raz? daĹo siÄ: 3253,63km 30:14:19 czas vMax 301,25km/h Ĺrednie spalanie 13.3l/100 oczywiĹcie 911 turbo. We wtorek Ĺaduje siÄ na prom. |
|
Data: 2015-11-15 17:56:58 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:50:30 +0100, megrims napisał(a):
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote: No prosze, google nie klamie, a mysmy Cie podejrzewali o rekordy. 30h "na raz" ? Twardziel :-) vMax 301,25km/h I trzeba bylo tak trzymac, a nie zwalniac do setki :-) J. |
|
Data: 2015-11-15 18:16:36 | |
Autor: megrims | |
trasa | |
On 2015-11-15 17:56, J.F. wrote:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:50:30 +0100, megrims napisał(a):No widzisz - taka pipa ze mnie. Nie jechałem cały czas 300. We wtorek ładuje się na prom. Kolejna trasa będzie w piątek 20 listopada dopiero. Na wszelki wypadek zabrałem 2 filtry powietrza, filtr oleju i filtr kabinowy. Jak coś poważnego się zjebie - niech się martwi Porsche. Gwarancja nadal jest. |
|
Data: 2015-11-15 18:47:43 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 15.11.2015 o 18:16, megrims pisze:
On 2015-11-15 17:56, J.F. wrote: A gdzie jedziesz, Maroko czy Kanary? Bo na Saharę to było lepiej jakiegoś fajnego suv'a kupić. ;-) |
|
Data: 2015-11-15 18:19:01 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
trasa | |
W dniu .11.2015 o 17:50 megrims <megrimsHieHie@interia.pl> pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote: Ja 3150km jadÄ 28-30h (z noclegiem). CzÄsto mam korki na A9. Raczej nie przekraczam +10. Niemcy max 160, przelotowa jak nie ma korkĂłw to 140-150km/h. DuĹźo postojĂłw robiĹeĹ :-). TG |
|
Data: 2015-11-15 18:20:43 | |
Autor: megrims | |
trasa | |
On 2015-11-15 18:19, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2015 o 17:50 megrims <megrimsHieHie@interia.pl> pisze:(ciach) DuĹźo postojĂłw robiĹeĹ :-).tankowanie co chwilÄ |
|
Data: 2015-11-15 18:28:11 | |
Autor: adam | |
trasa | |
W dniu 2015-11-15 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:Dokad plyniesz? |
|
Data: 2015-11-15 18:45:43 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 15.11.2015 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote: A mĂłwiÄ Ĺźe to paliwoĹźerne samochody. Obstawiam, Ĺźe mĂłj diesel spaliĹby podobnie, gdybym chciaĹ z takÄ ĹredniÄ przez 2 dni jechaÄ..... |
|
Data: 2015-11-15 19:14:18 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
Dnia Sun, 15 Nov 2015 18:45:43 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 17:50, megrims pisze: Srednia nie jest jakas wygorowana, ale trudno powiedziec ile czasu tankowali i przejedli .. J. |
|
Data: 2015-11-15 19:26:24 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 15.11.2015 o 19:14, J.F. pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 18:45:43 +0100, Cavallino napisał(a): No jak to nie, jeśli tankował z 10 razy i jadł pewnie z 5? |
|
Data: 2015-11-15 21:52:57 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
Dnia Sun, 15 Nov 2015 19:26:24 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 19:14, J.F. pisze: 10 tankowan powiedzmy 1.5h, jedzenie - jesli sie spieszyl to powiedzmy ze drugie, zostaje 27h - wychodzi srednia z jazdy 120km/h. Lub 125 w 26h. W dobrych ukladach tyle mozna przy 150-160 osiagnac,a wtedy diesel jeszcze jest oszczedny :-) O taki przyklad - 410km autostrada ze srednia 140. GPS odnotowal co prawda 195km/h, ale to wyjatek, ogolnie to rzadko 170 przekraczalem. Potem autostrada weszla w miasto, przez 24km srednia byla 88, co obniza srednia do 135. Pare km lokalnie, powrot w niemieckie korki - wiec kolejnych kilkudziesieciu km do sredniej nie wlicze, potem 143km znow ze srednia 135 - i na stacji wyszlo 6,9 l/100km. J. |
|
Data: 2015-11-15 22:42:49 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 15.11.2015 o 21:52, J.F. pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 19:26:24 +0100, Cavallino napisał(a): Dolicz jeszcze mnóstwo bramek z opłatami, zwalnianiem i rozpędzaniem się przed każdą, to wyjdzie że w Niemczech musiał trzymać 200 non-stop. 13 l dla tak mocnego benzyniaka to jest IMO rewelacyjny wynik. Trzy razy słabsze auto bezynowe, nie byłoby w stanie tak mało spalić przy takich prędkościach. |
|
Data: 2015-11-15 23:06:10 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
Dnia Sun, 15 Nov 2015 22:42:49 +0100, Cavallino napisał(a):
W dniu 15.11.2015 o 21:52, J.F. pisze: Jesli trzymal 200 czesto to oczywiscie. Tylko ze warunki w Nieczech czesto uniemozliwiaja te 200. J. |
|
Data: 2015-11-15 23:10:55 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 15.11.2015 o 23:06, J.F. pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2015 22:42:49 +0100, Cavallino napisał(a): Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100. |
|
Data: 2015-11-15 23:26:23 | |
Autor: cef | |
trasa | |
W dniu 2015-11-15 o 23:10, Cavallino pisze:
Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100. Rzadko kiedy jadę w Niemczech ponad 140 a przejazdową na trasach rzędu 800-1000km mam zawsze około 100, więc raczej się da. |
|
Data: 2015-11-16 17:04:48 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 15.11.2015 o 23:26, cef pisze:
W dniu 2015-11-15 o 23:10, Cavallino pisze: Na dystansie 3000 km? Bo to chyba oczywiste, że musiał nadgonić w Niemczech, żeby POTEM móc jechać wolniej we Francji i Hiszpanii, a MIMO TO zrobić ponad 100 średnio. |
|
Data: 2015-11-16 18:26:42 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
trasa | |
W dniu .11.2015 o 17:04 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Na dystansie 3000 km? Raczej odwrotnie, w Hiszpanii i Francji zazwyczaj jedzie siÄ pĹynniej, szybciej, z wyĹźszÄ ĹredniÄ niĹź w Niemczech (bo nie ma tam tylu remontĂłw). To "nadgonienie" jest pozorne. W Hiszpanii nie ma problemu aby uzyskaÄ na pĹatnych autostradach ĹredniÄ 110-120km/h na dystansie +500km (oprĂłcz 1 sierpnia i okolic). TG |
|
Data: 2015-11-16 18:52:01 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
UĹźytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:op.x77eqs2ng01fvf@l-089.harvard.local...
W dniu .11.2015 o 17:04 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: Na dystansie 3000 km? Raczej odwrotnie, w Hiszpanii i Francji zazwyczaj jedzie siÄ pĹynniej, szybciej, z wyĹźszÄ ĹredniÄ niĹź w Niemczech (bo nie ma tam tylu remontĂłw). To "nadgonienie" jest pozorne. A tankowaniami i posilkami czy bez ? Bo jak bez przerw, to troche by zabraklo, i musial gdzies nadgonic. Jesli z przerwami to az za duzo. Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne - ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac gdzies w nocy ... Dlatego lubie Automape - mozna wlaczyc zapis tras na stale i potem dokladnie wiadomo :-) J. |
|
Data: 2015-11-16 18:59:57 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
trasa | |
W dniu .11.2015 o 18:52 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
Jak ja jadÄ to raczej mam 1-2 tankowania w Niemczech, 1-2 we Francji i 1-2 w ES :-) Przerwy robiÄ zazwyczaj tylko jak tankujÄ. Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne - ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac gdzies w nocy ... O tym wĹaĹnie ciÄ gle piszÄ... TG |
|
Data: 2015-11-16 19:20:51 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 16.11.2015 o 18:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .11.2015 o 18:52 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze: Ale jemu paliĹo prawie 2 razy wiÄcej i tyleĹź razy wiÄcej musiaĹ tankowaÄ. Przerwy robiÄ zazwyczaj tylko jak tankujÄ. Bo siÄ nie jeĹşdzi przez Berlin, to i tego problemu mniej bywa po drodze. |
|
Data: 2015-11-17 08:20:05 | |
Autor: Mirek Ptak | |
trasa | |
W dniu 2015-11-16 o 18:52, J.F. pisze:
Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :) Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w 7.5 - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7 w czwartek najczęściej. Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu niewykończonej południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa oznacza Drezno po drodze około 16-17 w piątek :) W drodze powrotnej oprócz tankowania często się zatrzymuję w Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas. Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Teddy on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2015-11-17 10:22:00 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:564ad526$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-11-16 o 18:52, J.F. pisze: Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne - Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :) Ale o tym wlasnie mowimy. 960 km ? srednia 120, a jak sie pospieszysz to 137. A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-) To z tankowaniem po drodze i posilkiem czy bez ? Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu niewykończonej południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa oznacza Drezno po drodze około 16-17 w piątek :) To godziny szczytu ? Czy Drezdenczycy wyjezdzaja z np z Wuppertalu troche pozniej niz o 12-13 :-) Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :) te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ? J. |
|
Data: 2015-11-18 07:59:49 | |
Autor: Mirek Ptak | |
trasa | |
W dniu 2015-11-17 o 10:22, J.F. pisze:
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup 989 tą trasą :) A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-) Wyjdzie mniej, ale już nie chciałem się chwalić ;)
Tam kupuję tosty w maku, więc praktycznie bez postoju na papu - tylko tankowanie x1
Tak, to szczyt - plus zwężki na A4, skrzyżowanie A14 i A17, które o tej godzinie dają gwarancję jakiegoś spowolnienia.
Czasem 125 jest kosztowniejsze niż 150 - zależy od ruchu :) Jak pisałem lekko nie jest, ale można sporo podgonic po Niemczech. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Teddy on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2015-11-19 13:02:48 | |
Autor: J.F. | |
trasa | |
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:564c21e5$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2015-11-17 o 10:22, J.F. pisze: Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup Pochwal sie ... i podaj pore przejazdu. Czasem 125 jest kosztowniejsze niż 150 - zależy od ruchu :)Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ? Na pewno nie w piatek po poludniu :-) A podejrzewam ze i w czwartek nie jest tak lekko. Zreszta widzisz - jak sie spieszysz to 7h, a jak sie spieszysz bardzo .... to 6.5h ? Reszte to w nocy trzeba gonic :-) J. |
|
Data: 2015-11-17 10:32:39 | |
Autor: CzesĹaw WiĹniak | |
trasa | |
Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne - Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. |
|
Data: 2015-11-17 17:08:37 | |
Autor: cef | |
trasa | |
W dniu 2015-11-17 o 08:20, Mirek Ptak pisze:
Taka trasa oznacza Drezno po Ha, ja tam zjeżdżam niejako przymusowo, bo ten korek tworzy się nie tylko w piątki o tej porze. Trochę czasu zajmą zakupy i jak wracam na A4 to już korka nie ma. |
|
Data: 2015-11-16 07:00:52 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
trasa | |
W dniu .11.2015 o 23:10 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Jesli trzymal 200 czesto to oczywiscie. Nie jest tak Ĺşle, wystarczy jechaÄ pĹynnie. Nawet we Francji i Hiszpanii masz odcinki 300-400km bez bramek. W Hiszpanii poza obwodnicami na pĹatnych autostradach ruch jest maĹy (poza sezonem). JadÄ c te 140 moĹźna nieĹşle podnieĹÄ ĹredniÄ . Dla caĹej trasy Wawa-Mazarron mam Ĺrednie spalanie 7-8l przy Ĺredniej prÄdkoĹci 100-110km/h. TG |
|
Data: 2015-11-16 17:06:10 | |
Autor: Cavallino | |
trasa | |
W dniu 16.11.2015 o 07:00, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Dla caĹej trasy Wawa-Mazarron mam Ĺrednie spalanie 7-8l przy Ĺredniej Ja mam takie Ĺrednie spalanie, jak nie przekraczam 120 km/h. |
|
Data: 2015-11-16 18:36:15 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
trasa | |
W dniu .11.2015 o 17:06 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
W dniu 16.11.2015 o 07:00, Tomasz Gorbaczuk pisze: Ja, jak nie przekraczam 120 to mam spalanie w okolicach 6,5l/100. TydzieĹ temu jechaĹem Wawa-Caserta-Wawa. Spalanie wg kompa 7,2 - dystans ponad 4,5kkm. ParÄ dni krÄciĹem siÄ po Neapolu, 2 x Wezuwiusz itp. Tam - jechaĹem SĹowacja, Austria - powrĂłt Austria, Niemcy, A4 - WrocĹaw. PowrĂłt mimo, Ĺźe prawie 200km dalej byĹ szybszy - 19h vs. 21h przez SĹowacjÄ. Jedynie cena ON na poĹudniu bolaĹa - 1,69 - 1,72 EUR za litr. RozbĂłj w biaĹy dzieĹ - Niemcy przy autostradzie 1,21-1,28 EUR/l TG |
|
Data: 2015-11-15 19:28:55 | |
Autor: ddddddddd | |
trasa | |
W dniu 2015-11-15 o 17:50, megrims pisze:
On 2015-11-12 20:07, megrims wrote: to pomijajÄ c postoje jaka Ĺrednia prÄdkoĹÄ? bo 13,3...to w sumie oszczÄdne masz autko :) jaki tam zbiornik paliwa? -- Pozdrawiam Ĺukasz |