trasa Gdansk - Zakopane.

Data: 2009-07-06 09:28:00
Autor: bosskg
trasa Gdansk - Zakopane.
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:h2rcft$kj2$1achot.icm.edu.pl...
Hej.
Nie zapuszczalem sie jeszcze na poludnie Polski i mam pytanie, ktoredy jechac do Zakopanego, aby bylo w miare szybko, bez miskow i bez ogromnych dziur/remontow ?;) Czyli jaka najlepsza trasa? Ja myslalem, ze przez W-we E7 i dalej w dol, kolega proponowal z Gdanska autostrada do Wloclawka

Tylko nie Włocławek... Jak ostatnio wracałem tamtędy znad morza to wszystkie plomby mi wypadły na dziurach w tym mieście...

--
Pozdrawiam | Krzysiek

trasa Gdansk - Zakopane.