trasa Gdansk - Zakopane.

Data: 2009-07-06 11:10:16
Autor: Agent
trasa Gdansk - Zakopane.

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:h2rcft$kj2$1achot.icm.edu.pl...
Hej.
Nie zapuszczalem sie jeszcze na poludnie Polski i mam pytanie, ktoredy jechac do Zakopanego, aby bylo w miare szybko, bez miskow i bez ogromnych dziur/remontow ?;) Czyli jaka najlepsza trasa? Ja myslalem, ze przez W-we E7 i dalej w dol, kolega proponowal z Gdanska autostrada do Wloclawka i dalej jakos tam (nie pamietam, zapisalem). Ma ktos jakies propozycje?

http://tnij.org/dqxd
Po lewej masz sugerowane trasy. Jadąc w dzień pojechałbym sugerowaną trasą nr 2 czyli ominął korkującą się w  łódź a jadąc w nocy sugerowaną trasą nr 1

Data: 2009-07-06 11:48:49
Autor: Michas
trasa Gdansk - Zakopane.
Ja z Krakowa nad morze (Karwia) jeżdżę przez Łódz (szybko i sprawnie) Włocławek, Toruń (już gorzej..) itd i te 9h trzeba liczyć. Ale Ty masz przed soba jeszcze wiecznie rozgrzebaną i zakorkowaną Zakopiankę której jakoś łatwo i sprawnie nie ominiesz więc z góry współczuje..

M.

Data: 2009-07-06 12:16:46
Autor: ania
trasa Gdansk - Zakopane.

Użytkownik "Michas"

Włocławek, Toruń (już gorzej..) itd i te 9h trzeba liczyć. Ale Ty masz przed soba jeszcze wiecznie rozgrzebaną i zakorkowaną Zakopiankę której jakoś łatwo i sprawnie nie ominiesz więc z góry współczuje..

ominac ominie, tylko, ze teraz wielu omija i tez nie jest fajnie
na zakopianke z krakowa do zakopanego to w najlepszym razie zarezerwowalabym 2-2,5 godziny
niech ktos ze slaska podpowie jak wyglada moze droga ze slaska przez oswiecicm, sucha i dalej do rabki
--
ania

trasa Gdansk - Zakopane.