trasa Gliwice - Krakow

Data: 2011-05-27 22:03:45
Autor: Krzysiek
trasa Gliwice - Krakow
Witam

Chcialbym przejechac na rowerze z Gliwic do Krakowa. Czy moze ktos polecic z wlasnego
doswiadczenia jakas trase - w miare prosta, szybka i bezpieczna? Ruchu samochodowego
sie nie boje, pod warunkiem ze sa porzadne asfaltowe pobocza nadajace sie do jazdy, tak
jak np. na Wislance. Z gory dzieki za wszelkie sugestie.

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-05-30 16:30:28
Autor: Grzegorz
trasa Gliwice - Krakow
[...]

Jak widać odpowiedzi multum :-( ....

Mogę Ci polecić to co sam przejechałem - z Będzina do Krakowa przez Ojców. Od Olkusza trochę ścieżkami, trochę drogami. Do Olkusza mało ruchliwymi drogami.

Ruchliwe drogi zdecydowanie odradzam. Ale jak chcesz to możesz "południem", lasami na pd od drogi Kat-Krak przez Trzebinię. Ładne lasy, ciekawe i spokojne drogi.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-05-30 22:35:05
Autor: Krzysiek
trasa Gliwice - Krakow
Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał w wiadomości news:is09m1$h71$1news.onet.pl...
Jak widać odpowiedzi multum :-( ....

Taaa :D

Mogę Ci polecić to co sam przejechałem - z Będzina do Krakowa przez Ojców. Od Olkusza trochę ścieżkami, trochę drogami. Do Olkusza mało ruchliwymi drogami.

Taki "polnocny" wariant niezbyt mnie urzadza :/

Ruchliwe drogi zdecydowanie odradzam. Ale jak chcesz to możesz "południem", lasami na pd od drogi Kat-Krak przez Trzebinię. Ładne lasy, ciekawe i spokojne drogi.

No no, wyglada na to, ze daloby sie calkiem dobrze dojechac wioskami wzdluz A4.
Musze to jeszcze dokladnie obejrzec.

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-05-30 21:52:27
Autor: Ludek Vasta
trasa Gliwice - Krakow
On 27/05/2011 22:03, Krzysiek wrote:
[...]

To znaczy, że chcesz trasę dla szosówki? Bo mam parę tras Katowice-Kraków, które jednak prowadzą przez Puszczę Dulowską i innymi drogami gruntowymi.

Ludek

Data: 2011-05-30 22:27:53
Autor: Krzysiek
trasa Gliwice - Krakow
Użytkownik "Ludek Vasta" <qludek@XXXpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:is0shg$p7l$1news.onet.pl...
To znaczy, że chcesz trasę dla szosówki? Bo mam parę tras Katowice-Kraków, które jednak prowadzą przez Puszczę Dulowską i innymi drogami gruntowymi.

Bede jechal crossem, raczej na semi-slickach, ale z przynajmniej jedna sakwa.
Wiec troche gruntu moze byc, ale jednak wolalbym wiekszosc po asfalcie.

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-05-30 22:45:28
Autor: Ludek Vasta
trasa Gliwice - Krakow
On 30/05/2011 22:27, Krzysiek wrote:
Bede jechal crossem, raczej na semi-slickach, ale z przynajmniej jedna
sakwa.
Wiec troche gruntu moze byc, ale jednak wolalbym wiekszosc po asfalcie.

No ja też mam semi-slicki i te trasy były bez problemów. Jeżeli więc jesteś zainteresowany ORAZ potrafisz czytać albo gdb albo gpx, to mogę Ci przesłać ślady z GPS.

Ludek

Data: 2011-05-30 23:03:02
Autor: Krzysiek
trasa Gliwice - Krakow
Użytkownik "Ludek Vasta" <qludek@XXXpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:is0vkt$7h4$1news.onet.pl...
No ja też mam semi-slicki i te trasy były bez problemów. Jeżeli więc jesteś zainteresowany ORAZ potrafisz czytać albo gdb albo gpx, to mogę Ci przesłać ślady z GPS.

Zainteresowany jestem, a czytac sie naucze ;) Poprosze na le_boucher[maupa]wp.pl
Dzieki z gory.

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-05-31 00:48:44
Autor: Ludek Vasta
trasa Gliwice - Krakow
On 30/05/2011 23:03, Krzysiek wrote:
Zainteresowany jestem, a czytac sie naucze ;)

Skoro się nauczysz, to Ci wysłałem w formacie .gdb, bo eksport do .gpx to dwa męczące kliki dla każdej trasy więcej.

Ludek

Data: 2011-05-30 22:26:20
Autor: szaman
trasa Gliwice - Krakow
On 05/27/2011 10:03 PM, Krzysiek wrote::
[...]

Z Gliwic - Sośnica - Zabrze - Pawłów - Ruda - Halymba - Wirek - Kochłowice - Panewniki - Ligota - 73 Pułku Piechoty - Giszowiec - Mysłowice - Jaworzno - dalej DK79 ( w dzień ruch jest znośny, w nocy niski)

Chyba najszybsza.
Nawet mam zdjęcia jakieś stare:
ehh... nie wrzuciłem na stronę, wieć nie mam:)

Baker

--
czy szaman, czy piekaruś, co kto woli...

trasa Gliwice - Krakow