trasa Hel-Sandomierz.

Data: 2011-07-09 14:25:31
Autor: mram11
trasa Hel-Sandomierz.
Jak szybko  mozna pokonać tą trasę ok 650km, maksymalny odcinej gorski
to 150km zakładam  ze  zrobie  jakies 250km w ciagu calego dnia
srednio pedaluje  ok 25km/h, Zwykle smigam 2 razy 20km do pracy i z
powrotem. mam 5 tygodni na przygotowanie sie kondycyjne. o tempie bede
decydowal sam (jade w pojedynke)

Data: 2011-07-10 00:12:24
Autor: Menel
trasa Hel-Sandomierz.
mram11 <baran@cfmail.com> napisał(a):
Jak szybko  mozna pokona=E6 t=B1 tras=EA ok 650km, maksymalny odcinej
gorsk=
to 150km zak=B3adam  ze  zrobie  jakies 250km w ciagu calego dnia
srednio pedaluje  ok 25km/h, Zwykle smigam 2 razy 20km do pracy i z
powrotem. mam 5 tygodni na przygotowanie sie kondycyjne. o tempie bede
decydowal sam (jade w pojedynke)

I takie są skutki nieobowiązkowej matematyki na maturze

Data: 2011-07-10 09:06:24
Autor: Fabian
trasa Hel-Sandomierz.
On 10.07.2011 02:12, Menel wrote:
[...]

Nie potrafię sobie wyobrazić jak obowiązkowa matura pomogła by w przewidzeniu w jakim czasie pokona się trasę z Helu do Sandomierza. Bo chyba nie chodzi Ci o aparat matematyczny, bo ten wystarczający do obliczeń w tym przypadku każdy uczeń powinien posiąść w szkole podstawowej.

Fabian.

Data: 2011-07-15 23:04:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
trasa Hel-Sandomierz.
Fabian, Sun, 10 Jul 2011 09:06:24 +0200, pl.rec.rowery:
w tym przypadku każdy uczeń powinien posiąść w szkole podstawowej.

W drugiej klasie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-10 12:09:43
Autor: MadMan
trasa Hel-Sandomierz.
Dnia Sat, 9 Jul 2011 14:25:31 -0700 (PDT), mram11 napisał(a):

[...]

Załóż że przejedziesz 150 km na dzień. Zatem około 4-5 dni. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-07-11 08:36:23
Autor: ikov
trasa Hel-Sandomierz.
W dniu 2011-07-10 12:09, MadMan pisze:
[...]

Też bym obstawiał 4-5 dni - o ile 250 km na dzień jest realne (dopiero co udało mi się taką odległość na raz zrobić), to słabo widzę aby następnego dnia zrobić drugie tyle (zakładając że chcesz mieć z tej jazdy jakąś przyjemność). Trening treningiem, ale teraz pewnie po każdej jeździe wracasz do domu, gdzie czeka prysznic, kolacja i łóżko - na takiej trasie z tym mogą być problemy :)

Data: 2011-07-12 23:16:30
Autor: arturb
trasa Hel-Sandomierz.
W dniu 2011-07-11 08:36, ikov pisze:
Też bym obstawiał 4-5 dni - o ile 250 km na dzień jest realne (dopiero
co udało mi się taką odległość na raz zrobić)

Zależy jak podejdziesz do jazdy, ostatnio przetrenowałem jazdę Malbork W-wa w 1,5 dnia na zasadzie nie krecenia na prędkość średnią lecz na tętno ~70% HR i kadencje średnią ok 85-90, po dojechaniu na miejsce (310km) poszedłem jeszcze na liny do holidayinn i nie było żadnych kwasów w nogach ;-). W zeszłym roku kręciłem na średnią 222km i zakwasiłem mięśnie i nadwyrężyłem ścięgna więc na koniec ledwo chodziłem.
Jak dasz sobie jeść i pić i pojedziesz 'tlenowo' to każdy dystans jest twój, kwestia ile wykręcisz w danych dzień na danej kadencji i danym tętnie.

trasa Hel-Sandomierz.