trasa Katowice-Ustronie Morskie

Data: 2011-07-22 02:01:36
Autor: Maciej M.
trasa Katowice-Ustronie Morskie
On 2011-07-21 21:28, Marcin Jan wrote:

Wydaje mi si臋 偶e temat ju偶 by艂 ale google wypluwa tylko co艣 z 2008 r.
Wi臋c mam takie pytanie kt贸r臋dy jecha膰?
Viamichelin proponuje Legnica-Zielona G贸ra-Szczecin czas przejazdu 8.20.
Gddik podaje 偶e na odcinku Zielona G. - Gorz贸w s膮 utrudnienia - czy
bardzo s膮 uci膮偶liwe? Jak wygl膮da S3 Gorz贸w - Szczecin to jest trasa
dwupasmowa?
lub przez Niemcy 100 km dalej i 20 minut szybciej (ale chyba wylicza dla
pr臋dko艣膰 120km/h?)

Kusi mnie 偶eby jecha膰 przez Niemcy - powiedzmy 偶e sprawa paliwa jest .5h
kwesti膮 drugorz臋dn膮 - liczy raczej komfort podr贸偶y i czas. My艣l臋 偶e na
autostradzie m贸g艂by jecha膰 ca. 150-160 km/h.

Nie ma sensu przez Niemcy, r贸wnie偶 mo偶na odpu艣ci膰 sobie DK11 (korki w Bia艂ogardzie) - zgodz臋 si臋 z tym co na grupie koledzy radzili.

Tydzie艅 temu zrobi艂em tras臋 Krak贸w - Legnica - Gorz贸w - Nowogard - Ko艂obrzeg = ~750km

Przejazd bez szale艅stw tam ~10.5h (1.30-1 12.00), powr贸t 7.5h (0.30-8.00).

Dzisiaj wieczorem jad臋 dok艂adnie tak samo na noc, tyle 偶e wyjazd ok. 22.00

Problemy s膮 w dw贸ch miejscach:

- 艢wiebodzin, korek na obwodnicy - przejecha膰 przez miasto
- Mi臋dzyrzec, krety艅ski STOP na przeje藕dzie bez szlaban贸w, trzeba odsta膰

Poza tym wiadomo od Goleniowa kumuluje si臋 ruch weekendowy nad morze, wi臋c p臋dzenia nie ma.

Pozdrawiam,

--
MM

Data: 2011-07-22 17:48:39
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-07-22 02:01, Maciej M. pisze:
On 2011-07-21 21:28, Marcin Jan wrote:

[...]

chyba tak pojad臋. Cho膰 jakby kto艣 mia艂 por贸wnanie z tras膮 przez D to b臋d臋 wdzi臋czny.
Pozdrawiam
Marcin

trasa Katowice-Ustronie Morskie