trasa Kraków - Augustów

Data: 2010-04-15 08:34:32
Autor: klechu
trasa Kraków - Augustów

Witam

Mam pytanie o trasę jak w temacie, chciałbym ominąć Warszawę, planuję jechać: krk - kielce - radom - grójec - góra kalwaria - mińsk maz. - ostrów maz - łomża - augustów.
Czy mogę spodziewać się jakichś utrudnień? W zeszłym roku jechałem tą trasą do ostrowii maz. i było ok, więc jeśli nic się nie zmieniło to tylko dalszy odcinek jest dla mnie nieznany
Alternatywą jest trasa przez sandomierz, lublin, międzyrzec podl, białystok, ale wydaje się być trochę dłuższa, więc chyba nie ma sensu - chyba że jest wyraźnie lepsza od pierwszego wariantu?
będę wdzięczny za podpowiedzi,
pozdrawiam
klechu

Data: 2010-04-15 09:16:53
Autor: zenzen
trasa Kraków - Augustów
Mam pytanie o trasę jak w temacie, chciałbym ominąć Warszawę, planuję jechać:
krk - kielce - radom - grójec - góra kalwaria - mińsk maz. - ostrów maz - łomża

z ostrowi lepiej lecieć przez białystok, albo wcześniej Tykocin

jk

Data: 2010-04-15 09:54:58
Autor: Tomek
trasa Kraków - Augustów
> Mam pytanie o trasę jak w temacie, chciałbym ominąć Warszawę, planuję > jechać:
> krk - kielce - radom - grójec - góra kalwaria - mińsk maz. - ostrów maz - > łomża

Po co omijac Wawe? W jaki dzien jedziesz? O jakiej porze?
DK50 jedzie sie beznadziejnie.

z ostrowi lepiej lecieć przez białystok, albo wcześniej Tykocin

Jeszcze lepiej moze przez Krynki?

Ja bym jechal normalnie - Krk - Kielce - Radom - Wawa - Wyszkow - Ostrow -
Zambrow - Lomza - Augustow.

Data: 2010-04-15 10:56:48
Autor: klechu
trasa Kraków - Augustów

Po co omijac Wawe? W jaki dzien jedziesz? O jakiej porze?
DK50 jedzie sie beznadziejnie.

Wtorek rano (5? 6?) wyjezdzam z krk, więc w stolicy byłbym przed/koło południa. Może śmiesznie to zabrzmi, ale po prostu nie przejeżdżałem nigdy przez Warszawę i nie chciałbym się pogubić.
> z ostrowi lepiej lecieć przez białystok, albo wcześniej Tykocin
Jeszcze lepiej moze przez Krynki?

Krynki? Znalazlem tylko te przy granicy.... ?

Data: 2010-04-15 11:07:20
Autor: Tomek
trasa Kraków - Augustów
Wtorek rano (5? 6?) wyjezdzam z krk, więc w stolicy byłbym przed/koło południa. Może śmiesznie to zabrzmi, ale po prostu nie przejeżdżałem nigdy przez Warszawę i nie chciałbym się pogubić.

Tym bardziej jechalbym przez Wawe. Zgubic sie nie sposob, musisz tylko raz
skrecic w odpowiednim miejscu na Ochocie w lewo i jechac po znakach na Bialystok
(DK8).

> Jeszcze lepiej moze przez Krynki?

Krynki? Znalazlem tylko te przy granicy.... ?

Tak, o te mi chodzilo, rownie dobre jak Tykocin na trase krajoznawcza jak masz
za duzo czasu i cierpliwosci na jazde po dziurawym i kretym poligonie drogowym.

Data: 2010-04-15 11:26:08
Autor: zenzen
trasa Kraków - Augustów
za duzo czasu i cierpliwosci na jazde po dziurawym i kretym poligonie drogowym.

znam wszystkie trasy. Wole jeżdzić przez Tykocin. Ktrucej i pusto

jk

Data: 2010-04-15 10:42:57
Autor: Adam Płaszczyca
trasa Kraków - Augustów
Dnia Thu, 15 Apr 2010 08:34:32 +0200, klechu napisał(a):

Alternatywą jest trasa przez sandomierz, lublin, międzyrzec podl, białystok, ale wydaje się być trochę dłuższa, więc chyba nie ma sensu - chyba że jest wyraźnie lepsza od pierwszego wariantu?

Dużo mniejszy ruch na tej drugiej. --
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

trasa Kraków - Augustów