[waw] trasa Mokotów-Janki - jak jechać?

Data: 2009-11-03 18:35:34
Autor: tomski
[waw] trasa Mokotów-Janki - jak jechać?
Hej,
muszę jutro udać się do Janek (ul. Falencka) i zastanawiam się, którędy pojechać, żeby uniknąć głównych dróg. Na pewno nie chciałbym jechać wzdłuż Al. Krakowskiej. A najchętniej jak najwięcej jechałbym w terenie :) Wstępnie kombinuję tak: przez Las Kabacki dojechać do Puławskiej jak najbliżej Piaseczna i potem przebijać się bocznymi drogami do Raszyna/Janek. Może da się terenowo przeciąć stawy raszyńskie? Zupełnie nie znam okolic pod kątem rowerowym.
Proszę o pomoc :)
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-11-03 11:49:21
Autor: Kuba Abuk
On Nov 3, 6:35 pm, "tomski" <tomskifr_...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Gotarda - Bokserska - Kłobucka - na pierwszej bocznicy kolejowej w
prawo gruntówką/zwirówką-> przez tory północnym krańcem peronu PKP
Okęcie - Wirażową do końca ścieżką rowerową, ale nie wjeżdżaj na
wiadukt nad torami-> miń od południa budynki CARGO i DHLa (dalej
wzdłuż ogrodzenia lotniska) - Karnawał - Kinetyczna-> /Raszyn/ Ukośna
- Jaworowska - Droga Hrabska i jesteś po 2km wśród pośrodku stawów
radzyńskich. Nie pamiętam, czy ta Jaworowska jest przejezdna w
garniturze.
Ewentualnie można mniej kombinując (również zero samochodów) - ze
Służewia Puławską wzdłuż wyścigów - w prawo w Poleczki i zaraz w lewo
w Taneczną  - Krasnowolska - Hołubcowa - Karnawał (przez tory linii
radomskiej) i dalej Kinetyczną jw.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-11-04 08:36:06
Autor: KB777
On 3 Lis, 20:49, Kuba Abuk <j.gruch...@gmail.com> wrote:
> [...]

- Jaworowska - Droga Hrabska i jesteś po 2km wśród pośrodku stawów
radzyńskich. Nie pamiętam, czy ta Jaworowska jest przejezdna w
[...]
Zdravim,
Kuba

Dla żądnych wrażeń - z Kłobuckiej pojechać Zatorzem do Kinetycznej i
dalej jak powyżej.
Jeśli na Zatorzu kałuże uniemożliwią przejazd - można jechać po
nieczynnych torach kolejowych. Sprawdzone ;)

Lepiej nie zakładać garnituru. Kinetyczna to polna, błotnista droga.

Pzdr,
K.B.

Data: 2009-11-05 09:26:24
Autor: Kacper Perschke
trasa Mokotów-Janki - jak jechać?
Dnia 04.11.2009 KB777 <konrad-b@o2.pl> napisał:
[...]
Lepiej nie zakładać garnituru. Kinetyczna to polna, błotnista droga.

http://picasaweb.google.com/lh/photo/PxT234dObsGRNSchj1yYrw?feat=directlink

KAcper

Data: 2009-11-05 21:52:18
Autor: tomski
trasa Mokotów-Janki - jak jechać?
Hej,
dziękuję za podpowiedzi :)
W końcu pojechałem najpierw przez Las Kabacki, dobiłem ul. Jagielską do Puławskiej, z Puławskiej skręciłem w Karczunkowską i bocznymi asfaltami na azymut wyjechałem idealnie tam, gdzie chciałem - na Falenckiej :)
Wariant przez Kinetyczną na pewno też jeszcze przetestuję.
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-11-03 19:24:43
Autor: Świstak
tomski schrieb:
[...]

Nie mogę Ci podać trasy w tym przypadku, ale polecam zerknąć na zoomi.pl
Mają dla Warszawy dobre zdjęcia satelitarne, które pozwalają nieźle sprawdzić teren
i zrobić wirtualną przejażdżkę.

Michał

[waw] trasa Mokotów-Janki - jak jechać?