trasa Piotrków - Limanowa

Data: 2011-12-29 10:04:40
Autor: Przemek
trasa Piotrków - Limanowa
Witam,
wybieram się na 2 dni w okolice Limanowej. Szukam najlepszej trasy,
zależy mi głównie na czasie przejazdu (start jutro o 20) i względnym
komforcie jazdy :).
Pod uwagę brałem przejazd przez Włoszczowę, a potem Wieliczka,
Dobczyce itd. Problem w tym, że nie mam pojęcia w jakim stanie s±
odcinki Piotrków - Włoszczowa i Kraków - Limanowa.
I kolejne pytanie:
jak ze ¶niegiem na drogach, w tym rejonie małopolski?

pozdrawiam
Przemek

Data: 2011-12-30 08:43:53
Autor: PH
trasa Piotrków - Limanowa

Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7d410d30-aed9-4572-9a54-a5c1152011efd8g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Piotrków - DK1 -> Katowice -> A4 -> Kraków -> obwodnica -> DK7 -> Lubień -> Maszana Dln -> Limanowa

Data: 2011-12-30 03:11:28
Autor: Przemek
trasa Piotrk�w - Limanowa
Piotrk�w - DK1 -> Katowice -> A4 -> Krak�w -> obwodnica -> DK7 -> Lubie� ->
Maszana Dln -> Limanowa

OK,
tą opcję skreśliłem na samym początku z kilku powodów. Dziury na 1,
możliwe korki w Częstochowie i na zakopiance, dlatego rozważam trasę
alternatywnÄ….

trasa Piotrków - Limanowa