trasa Śląsk - Koszalin

Data: 2011-07-22 10:50:31
Autor: ..Aldi..Romek..
trasa Śląsk - Koszalin
Witam,
poradźcie jak najsprawniej przedostać się z okolic Katowic do Koszalina.

Wyjazd 30 lipca bardzo wcześnie rano.
Pojazd: osobowe kombi.

Czy wariant Katowice-[A4]-Wrocław-[5]-Poznań-[11]-Piła-Szczecinek-Koszalin jest rozsądny? Czy też macie jakieś lesze pomysły?

Czego (w domyśle złego, niebezpiecznego, korkującego) można się spodziewać na tej trasie?

Dziękuję za wszelką pomoc.
Romek-Aldi

Data: 2011-07-22 11:15:10
Autor: mech
trasa Śląsk - Koszalin
On 2011-07-22 10:50, ..Aldi..Romek.. wrote:
Witam,
poradźcie jak najsprawniej przedostać się z okolic Katowic do Koszalina.

Hmm, nie wiem jak pierwsza część trasy, ale z Poznania leciałbym przez Szamotuły-Czarnków-Wałcz-Czaplinek-Połczyn Zdrój-Koszalin. Bo trasa Poznań-Piła-Jastrowie-Koszalin to masakra latem.

Pozdrawiam,
mech

Data: 2011-07-22 12:06:05
Autor: mz
trasa Śląsk - Koszalin

Użytkownik "mech" <mechUSUN-TO@vp.pl> napisał w wiadomości news:4e293fb2$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
On 2011-07-22 10:50, ..Aldi..Romek.. wrote:
Witam,
[...]

Dokładnie ;) Choć na trasie Czaplinek - Połczyn uważaj

Data: 2011-07-22 12:08:34
Autor: mech
trasa Śląsk - Koszalin
On 2011-07-22 12:06, mz wrote:
Dokładnie ;) Choć na trasie Czaplinek - Połczyn uważaj
....na motocyklistów :)

Data: 2011-07-23 20:01:24
Autor: huri_khan
trasa Śląsk - Koszalin
Dnia Fri, 22 Jul 2011 10:50:31 +0200, ..Aldi..Romek.. napisał(a):

Witam,
poradźcie jak najsprawniej przedostać się z okolic Katowic do Koszalina.

Na pl.regionalne.gorny-slask ostatnio ktoś chwalił drogę via Koszalin,
Goleniów i potem S3, 3 do Legnicy, a następnie A4. Ja wiem jedno, omijaj DK 11 na odcinku Śląsk - Poznań. 30 lipiec - może być zmiana turnusów, więc na każdej trasie może być
"problem".

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-07-25 11:46:40
Autor: ..Aldi..Romek..
trasa Śląsk - Koszalin

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:ygyirb2jv4j2$.1c9q1y5s0f5hr$.dlg40tude.net...
[...]

rozważałem ten wariant, ale to dodatkowe 100 km do Białogardu i jeszcze kilkadziesiąt do Koszalina, dlatego myślę też nad dorgą do Poznania przez Wrocław (w żadnym razie DK11) i potem na północ, nadal omijając (zgodnie z radą jednego z kolegów) DK11 i Piłę

Ja wiem jedno, omijaj DK 11 na odcinku Śląsk - Poznań.

jechałem tą trasą tylko jeden raz i już podziękuję, nawet jazda przez zatłoczony Wrocław wychodziła szybciej

30 lipiec - może być zmiana turnusów, więc na każdej trasie może być
"problem".

zdaję sobie z tego sprawę... sam właśnie przyczynię się do tego zatłoczenia

Data: 2011-07-25 11:51:07
Autor: Cavallino
trasa Śląsk - Koszalin
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j0je3t$30b$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Ja bym ominął od zachodu również Poznań, skręcając w Stęszewie na Buk.

Data: 2011-07-25 12:46:27
Autor: ..Aldi..Romek..
trasa Śląsk - Koszalin

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:j0jeab$k5n$1news.onet.pl...

Ja bym ominął od zachodu również Poznań, skręcając w Stęszewie na Buk.

tak właśnie zamierzam uczynić

Data: 2011-07-25 18:01:41
Autor: J.F
trasa Śląsk - Koszalin
Użytkownik "..Aldi..Romek.."  napisał w
Ja wiem jedno, omijaj DK 11 na odcinku Śląsk - Poznań.
jechałem tą trasą tylko jeden raz i już podziękuję, nawet jazda przez zatłoczony Wrocław wychodziła szybciej

Teraz we wroclawiu mamy:
-wakacje (mniejszy ruch i brak korkow),
-wakacje - remonty i korki :-)
-bardzo fajne objazdy przez dwie obwodnice - patrz archiwum,
-zakaz wjazdu tirow w szczycie .. wiec robia tlok o 9 i 19

J.

trasa Śląsk - Koszalin