trasa Szczecin-Berlin

Data: 2009-05-30 19:57:59
Autor: Kamtzu
trasa Szczecin-Berlin
Zbliza sie dlugi weekend czerwcowy, trzeba wymyslic jakas wycieczke :)

Padla propozycja: odziedzic Berlin :) Wlasciwie to chcemy zaczac w Gryfinie a nie Szczecinie zeby bylo odrobine blizej.
Znalezlismy strone http://berlin-wolin-na-rowerze.pl/art/2674_trasa-wschodnia.html, cytuje:
"Po stronie niemieckiej trasa prowadzi po przystosowanych do jazdy rowerowej sciezkach"

Jechal ktos tamtedy? Czy rzeczywiscie tak jest? Czy jest ona calkowicie wylaczona z ruchu samochodow? Ma ktos w miare dokladna mape?
Czy ta trasa bedzie OK? http://tnij.org/gryfino-berlin

Jak wyglada sprawa pol namiotowych? Szukac campingow czy dogadac sie z gospodarzami? Nasz niemiecki jest niestety praktycznie zerowy :/
Znacie jakis camping pod Berlinem albo tanie kwatery?

pozdrawiam

Data: 2009-05-30 12:23:47
Autor: Ramein
trasa Szczecin-Berlin
Hotel Adler w Berlinie ;-)

Data: 2009-05-30 23:17:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
trasa Szczecin-Berlin
Panie Kamtzu, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvrr32$ukl$1news.interia.pl> przy ul....

Nasz niemiecki jest niestety praktycznie zerowy :/

Moje doświadczenie (co prawda nie z rowerowania) pokazuje, że jak ktoś
będzie chciał się z Tobą dogadać, pomóc Ci albo coś to zrobi to albo będzie
próbował niezależnie od tego, czy Cię zrozumie, czy nie.
Naucz się (tutaj proszę o interwencję osoby mówiące po niemiecku) "darf ich
mein Zelt in ihren Garten ausscheiben?" (tego czasownika nie jestem pewny,
kołacze mi się po głowie taki). Jak usłyszysz "ja", "naturlich" albo inną
aprobatę to dalej próbuj po angielsku :-) Ale weź sobie rozmówki. Osobiście tylko nieanglojęzycznych Włochów spotykałem, z nimi to się i
Węgier dogada. ;-)

Data: 2009-05-31 10:27:01
Autor: borekd
trasa Szczecin-Berlin
On 30 Maj, 23:17, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

aprobatę to dalej próbuj po angielsku :-) Ale weź sobie rozmówki.
Osobiście tylko nieanglojęzycznych Włochów spotykałem, z nimi to się i

GG:3585538 | JID: m_karw...@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies cię j***ł,

darf ich mein Zelt in ihren Garten aufschlagen

Data: 2009-05-31 20:01:56
Autor: Szprota aka Stefandora
trasa Szczecin-Berlin
borekd@gmail.com wrote:
darf ich mein Zelt in ihren Garten aufschlagen

Ihrem ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-31 22:15:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
trasa Szczecin-Berlin
Panie borekd@gmail.com, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

darf ich mein Zelt in ihren Garten aufschlagen

Byłem blisko. Dzięki za poprawkę. Niemiecki nie jest moją mocną stroną. W
ogóle nie jest moją stroną. ;-)

Data: 2009-05-31 23:08:35
Autor: Marek Czarny
trasa Szczecin-Berlin
są bardzo małe szanse na to aby jakikolwiek Niemiec zgodził sie na rozbicie namiotu osoby obcej w jego wlasnym ogrodzie.
--
To jest inna mentalnosc ludzi i jeszcze pare innych przyczyn
Marek

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:lkwmsayregt5$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

-- Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał

Data: 2009-05-31 12:38:29
Autor: Silinde Ringëril
trasa Szczecin-Berlin
Kamtzu pisze:
Znacie jakis camping pod Berlinem albo tanie kwatery?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.regenbogenfabrik.de/
Niedrogo, a fajnie, korzystam zawsze przy okazji pobytu w Berlinie. Na miejscu jest też warsztat rowerowy :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2009-05-31 23:27:15
Autor: Mariusz
trasa Szczecin-Berlin

Może to nie długi, ale też weekend - w niedzielę 07.06. jest w Berlinie Sternfahrt http://www.adfc-berlin.de/images/stories/Sternfahrt_2009.pdf Polecam, będzie ekipa ze Szczecina, start na dworcu w Eberswalde (są chętni na dojazd pociągiem).

[...]

Polecam sprawdzoną już kilka razy trasę http://www.bikely.com/maps/bike-path/294868
Od Mescherin do Hohensaaten szlakiem Odra-Nysa, niemal pełen komfort po asfalcie (tylko krótki odcinek po płytach), dalej szlakiem Odra-Havela do Niederfinow (tutaj jest znana podnośnia dla statków) - początkowo kiepska nawierzchnia, od Oderberg już po szosie do Berlina. Ruch na drodze niewielki aż do Schwanebeck, ale za Lindenbergiem powinna już być gotowa osobna droga rowerowa, zresztą od granicy miasta taka droga jest.

Przebieg szlaków i dróg rowerowych łatwo sprawdzić na http://www.openstreetmap.org/?lat=52.861&lon=14.054&zoom=9&layers=00B0FTF

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-01 21:54:31
Autor: Kamtzu
trasa Szczecin-Berlin
Użytkownik "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał w wiadomości news:gvusma$ejp$1news.onet.pl...
[...]

Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Czyli do Oderberga szlakami wylaczonymi z ruchu samochodowego a dalej szosa? Jezdzimy tempem turystycznym wiec bedzie potrzebny nocleg (powiedzmy po 100km) - znajde camping?
Czy rzeczywiscie jest tak zle z ich goscinnoscia (starczy nam kawalek pola :) ? Czym grozi rozbicie sie na dziko? Nie chcielibysmy skonczyc jak J.M. Rokita :)

trasa Szczecin-Berlin