trasa Tr??jmiasto - ?箇iecko

Data: 2014-02-06 21:40:50
Autor: LEPEK
trasa Tr??jmiasto - ?箇iecko
Witam,

Wybieram si臋 z Tr贸jmiasta (no prawie, bo z Pruszcza Gd.) w drog臋 przez 艢wiecko. Kt贸r臋dy najlepiej? Na pewno A1 i A2, ale w kt贸rym miejscu opu艣ci膰 A1 i gdzie wjecha膰 na A2? Priorytetem jest czas i spok贸j podr贸偶y, jad臋 w nocy.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-02-06 22:42:25
Autor: Tata
trasa Tr??jmiasto - ?箇iecko
> Wybieram si臋 z Tr贸jmiasta (no prawie, bo z Pruszcza Gd.) w drog臋 przez 艢wiecko. Kt贸r臋dy najlepiej?

Targeo pokazuje A1-艢wiecie-Bydgoszcz-Inowroc艂aw-Gniezno-Pozna艅 Wsch贸d-A2, ok 6 godz bez przystank贸w. Z A1 zje偶d偶asz w Nowych Marzach, na A2 wje偶d偶asz w Pozna艅 Wsch贸d. Odcinka Bydgoszcz-Pozna艅 Wsch贸d nie znam.

Szerokiej i bezpiecznej drogi
MJ

Data: 2014-02-08 12:05:44
Autor: WildS
trasa Tr??jmiasto - ?箇iecko
On 2014-02-06, Tata <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> wrote:
> [...]

Targeo pokazuje A1-艢wiecie-Bydgoszcz-Inowroc艂aw-Gniezno-Pozna艅 Wsch贸d-A2, ok 6 godz bez przystank贸w. Z A1 zje偶d偶asz w Nowych Marzach, na A2 wje偶d偶asz w Pozna艅 Wsch贸d. Odcinka Bydgoszcz-Pozna艅 Wsch贸d nie znam.

Ja bym jecha艂 A1 do Torunia i zjecha艂 w S10 i dalej DK15 na Inowroc艂aw.
Odpadnie przejazd przez Bydgoszcz i wi臋cej autostrad膮 jest.

--
WildS

Data: 2014-02-08 20:50:55
Autor: Tata
trasa Tr??jmiasto - ?箇iecko

Ja bym jecha艂 A1 do Torunia i zjecha艂 w S10 i dalej DK15 na Inowroc艂aw.
Odpadnie przejazd przez Bydgoszcz i wi臋cej autostrad膮 jest.

W Targeo w Moje Mapy mam wpisan膮 i t膮 opcj臋. Na chwil臋 obecn膮 z Elbl膮ga do hotelu w Genshagen pod Berlinem pokazuje czas, przez Toru艅 7h2', przez Bydgoszcz 6h50'. Przejazd przez Bydgoszcz odbywa si臋 g艂贸wnymi trasami i w nocy nie powinno by膰 utrudnie艅. Obie trasy spotykaj膮 si臋 w Gnie藕nie. Do tej pory je藕dzi艂em po DK22 z wyjazdem ko艂o Rzepina, ale jest tak oradarowana, 偶e jazda jest m臋czarni膮, tym bardziej, i偶 nawet co kilkaset metr贸w jest jaka艣 miejscowo艣膰 z D42. Jedyna obwodnica jest w Chojnicach, w Wa艂czu objazd, Gorz贸w Wielkopolski to tasiemiec, "zgin膮艂em" tam z AutoMap膮.

Z uk艂onami
MJ

Data: 2014-02-07 07:50:56
Autor: Marcin N
[...]