trasa warszawa-berlin

Data: 2009-11-05 13:48:04
Autor: Andy77
trasa warszawa-berlin
Użytkownik "Biggie" <bbb@b.pl> napisał w wiadomości news:hcsj32$t8c$1news.supermedia.pl...
Wybieram się lada dzień do Berlina.
Którędy prowadzi optymalna trasa?
Priorytet to jak najszybsze dotarcie do celu, opłaty autostradowe mi nie

Najszybsza trasa: Warszawa Centralna -> EC 46 -> Berlin HBF. 6 godzin. Raczej nie do pobicia :)

--
Andy77
-= L2/II 2.0T

Data: 2009-11-05 14:09:13
Autor: Cavallino
trasa warszawa-berlin
Użytkownik "Andy77" <tr4nce@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

Najszybsza trasa: Warszawa Centralna -> EC 46 -> Berlin HBF. 6 godzin. Raczej nie do pobicia :)

O samolotach słyszałeś?

Data: 2009-11-05 15:19:03
Autor: Andy77
trasa warszawa-berlin
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hcuipq$kd5$1news.onet.pl...
Użytkownik "Andy77" <tr4nce@poczta.fm> napisał w wiadomości news:
Najszybsza trasa: Warszawa Centralna -> EC 46 -> Berlin HBF. 6 godzin. Raczej nie do pobicia :)
O samolotach słyszałeś?

No tak, można się było tego spodziewać ;) ale. powinienem dodać - nie do pobicia w kategorii cena/jakość. Bo tani przewoźnicy na tej trasie nie latają, a PLL (nie)LOT życzy sobie drakońskich stawek.

--
Andy77
-= L2/II 2.0T

Data: 2009-11-05 16:26:53
Autor: Paweł W.
trasa warszawa-berlin

O samolotach słyszałeś?

Dolicz jeszcze dojazd do lotniska i "garowanie" na lotnisku 2 godziny przed odlotem. Samochodem szybciej ;-)

Pozdrawiam
p.

Data: 2009-11-05 17:00:04
Autor: Cavallino
trasa warszawa-berlin
Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:hcurfu$pck$1nemesis.news.neostrada.pl...

O samolotach słyszałeś?

Dolicz jeszcze dojazd do lotniska i "garowanie" na lotnisku 2 godziny przed odlotem.

Wystarczy godzina.
Dojazd i tak krótszy niż wyjazd z dużego miasta do jego rogatek. ;-)

Data: 2009-11-05 16:21:24
Autor: Paweł W.
trasa warszawa-berlin

Najszybsza trasa: Warszawa Centralna -> EC 46 -> Berlin HBF. 6 godzin.
Raczej nie do pobicia :)

Da sie w 5 godzin autem zapiąć, łącznie z obiadkiem w knajpie przed granicą. Przerobiłem to :-P

Pozdrawiam
p.

trasa warszawa-berlin