traska sobota okolice Wawy

Data: 2011-11-01 21:37:01
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
Bry,

Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej jesieni? Chciałbym zrobić jakieś 200km i szukam towarzystwa, jestem otwarty na propozycje traski. Oczywiście jeśli pogoda dopisze :)
Jacyś chętni? Propozycję?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-02 00:26:38
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-01, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

[...]

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-02 07:06:34
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

Po ancfalcie, ale zgodnie z przepisami ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-02 20:34:07
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

:P

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-02 19:43:14
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-02, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

Tu sa precle, tu sie pisze a nie jezdzi ;-) Trza jednego zagonic co by
to zolte truchlo wyciagnal i przejechal sie po ulicy jak czlowiek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-02 20:52:28
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-02, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

Tu sa precle, tu sie pisze a nie jezdzi ;-) Trza jednego zagonic co by
to zolte truchlo wyciagnal i przejechal sie po ulicy jak czlowiek.

Jestem za bo mu pajęczynami zarośnie ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-03 00:12:08
Autor: doomin13
traska sobota okolice Wawy
Niektorzy jezdza caly czas, wiekszosc nawet na dluzszych traskach :)
Ale poslizgajata sie i kolo komina moze se przypomnicie jak sie na moto jezdzi a nie tylko na pl.re.... hehehe

pozdro,
doomin13
smc660
vtr1000

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci news:j8s5vd$j5k$1inews.gazeta.pl...

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

no i co nik wicyj?

Sami teoretycy czy co..?

:P

-- _______
Songoku
2011 ZX10R ABS
Power is black

Data: 2011-11-04 14:26:09
Autor: Nikanor
traska sobota okolice Wawy
Dnia 02-11-2011 o 20:34:07 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  napisał(a):

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

Teoretycy to się z szumem skrzykują na "traskę" 200 km w słoneczną sobotę.

--
Nikanor [TE630,SH300, DR350]

Data: 2011-11-04 18:53:17
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Teoretycy to się z szumem skrzykują na "traskę" 200 km w słoneczną sobotę.

Tos przygdał, aż mi wpięty poszło... :/
--
_______
Songoku

Data: 2011-11-02 10:55:12
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-01 21:37, Songoku pisze:

Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej
jesieni?

Siema,
korzystaj, korzystaj, bo ja jeśli tylko mogę, to latam tak co łykend, sobota 1 kierunek, potem niedziela w drugą stronę...
Raz 3, raz 4 paczki, ale mój Trampuś preferuje inne prędkości, za to z lubością omijam expresówki przemieszczając się leśnymi "skrótami" czy wąskimi, wiejskimi "asfaltami"... Polecam!!

Pozwalam sobie wrzucić kilka fotorelacji z różnych wypadów, może komuś się spodoba... ;)

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/KrystynaStryjKrzywda23102011

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/SyberiaSzrensk221011

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/PrzezNieboDoPiekA15102011

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/WzdUzBuguDoBiaOrusi09102011

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/OdSobotyDoPiatku08102011

Celem samym w sobie jest droga a także obiadek gdzieś po drodze czy znalezienie śmiesznych nazw miejscowości... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-06 17:13:30
Autor: The_EaGle
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-02 10:55, falco pisze:
[...]

Fajne zdjęcia tylko ni cholery nie wiadomo gdzie ty jechałeś. Może byś jakieś punkty czy trasę w google maps podrzucił? :)

Bo tak to tylko zazdroscic... i nic więcej...

Tutaj masz jak to nalezy zrobić:
https://picasaweb.google.com/101589676487107507761/PolatankoGrojecZalewSulejowski ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-06 18:44:49
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-06 17:13, The_EaGle pisze:

Fajne zdjęcia tylko ni cholery nie wiadomo gdzie ty jechałeś. Może byś
jakieś punkty czy trasę w google maps podrzucił? :)

Dzięki, wiesz... sam o tym myślałem, żeby wrzucać poglądową mapkę, ale to nie takie proste, bo...
Zazwyczaj obieram(y) sobie jakiś cel, wyznaczamy trasę, która o ile tylko może omija szybkie asfalty, na korzyść wąskich wiejskich dróg, lasów, czasem pól...

Podczas jazdy skręcam(y) gdzie nam się spodoba "na żywo" modyfikując trasę, "czasem" robim(y) kilka dodatkowych kółek, ale banan z gęby nie schodzi do końca, choć wieczorami robi się naprawdę zimno...

Może popracuję nad poglądowymi mapkami, bo dokładnych nawet na GPS nie da się znaleźć... ;)

Bo tak to tylko zazdroscic... i nic więcej...

To na deser dzisiejsza trasa dedykowana Wiewiórce na urodziny...

"Całowanie Rudej w Jeruzalem" ok. 250km, ok. 5godz.

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/CaOwanieRudejWJeruzalem6112011#

Tutaj masz jak to nalezy zrobić:
https://picasaweb.google.com/101589676487107507761/PolatankoGrojecZalewSulejowski

Też fajnie! ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-07 10:39:14
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-06 17:13, The_EaGle pisze:

Bo tak to tylko zazdroscic... i nic więcej...

I jeszcze krótki filmik, który nagrałem na szybko zrobioną "kamerką" ze... starej cyfry znalezionej w szufladzie, dlatego nie czepiać się o jakość... ;) Liczy się zabawa... ;)
Całość stworzył MADRAFi

http://www.youtube.com/watch?v=Cq9hmqbxEnE

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-08 11:12:58
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 07.11.2011 falco <mfalco@wp.pl> napisał/a:

http://www.youtube.com/watch?v=Cq9hmqbxEnE

Ech, nigdy chyba nie zrozumiem takich pomysłów na spędzanie wolnego czasu.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-11-08 16:57:39
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Data: 2011-11-08 19:22:06
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-08 12:12, kakmar pisze:

Ech, nigdy chyba nie zrozumiem takich pomysłów na spędzanie wolnego
czasu.

hehehe, ale rozwiń proszę, bo teraz ja nie rozumiem a szczerze mnie zaintrygowałeś...? ;)

Nie lubisz jazdy na motocyklu, zwiedzania, podróżowania, pokonywania trudnych odcinków, wypadów za miasto ze zgraną ekipą kumpli (i kumpelek), jazdy po wiejskich drogach, gorszych drogach czy lasach (tam gdzie można), a może asfaltach, choć akurat tego na filmiku nie widać, itd, itp...

Poważnie pytam... ;)

Tytus - ja faktycznie na Ukrainie jeszcze nie byłem, ale zdziwiłbyś się gdzie inni Trampkarze latali... ;) Kumpel wkrótce rusza do... Afryki... ;) Takim to dobrze, ale każdy spełnia swoje (realne) marzenia... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-08 22:20:26
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 08.11.2011 falco <mfalco@wp.pl> napisał/a:
[...]

A tak mnie naszło, po obejrzeniu relacji.

[...]

Lubię jeździć na motocyklu, jak tylko mogę jadę motocyklem. Wolę w deszczu jechać po zakorkowanym mieście, niż stać wygodnie w aucie.
Ale żeby tak dla czystej przyjemności pojechać gdzieś, toooo, jakby Ci tu wyjaśnić. No cóż, lubię zapierdalać. A na drodze to jakoś słabo wychodzi.

Poważnie pytam... ;)

Byłeś może na szkoleniu z waszego forum TA, na Bemowie?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-11-08 23:28:28
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-08 23:20, kakmar pisze:

[...]

Tak podejrzewałem, że chodzi o styl jazdy i teren, na szczęście każdy ma wybór i może dosiadać co chce i gdzie chce, bo to frajda z jazdy jest najważniejsza (już to dziś pisałem, choć nie tu...). ;) Ale w deszczu, to ja nieee lubię... ;)

Byłeś może na szkoleniu z waszego forum TA, na Bemowie?

Zapisałem się do Tomka K. gdy były szkolenia, ale... nie dałem rady dojechać... :( Może następnym razem się uda, bo temat szkoleń jest u nas co jakiś czas odświeżany. Ci co byli, bardzo sobie chwalili, choć zmęczenie dawało w kość...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-09 10:53:57
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 08.11.2011 falco <mfalco@wp.pl> napisał/a:
Tak podejrzewałem, że chodzi o styl jazdy i teren,

Ja tam nie wiem, na stylu to się KJ wyznaje, a po terenie to miałem
parę razy wielkie fioletowe plamy.

Zapisałem się do Tomka K. gdy były szkolenia, ale... nie dałem rady dojechać...

No to się nie widzieliśmy.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-11-08 23:32:30
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-08, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:

[...]

Jestes nietolelancyjny. Niektorzy tez nie potrafia zrozumiec jak
mozna caly dzien robic setki identycznych okrazen na torze o dlugosci
800 m ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-09 10:59:32
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 08.11.2011 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
Jestes nietolelancyjny. Niektorzy tez nie potrafia zrozumiec jak
mozna caly dzien robic setki identycznych okrazen na torze o dlugosci
800 m ;-)

Bo to kompletnie bez sensu jest, ale za to jakie fajne. --
kakmaartgmaildotcom

Data: 2011-11-11 20:54:11
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
Piątek > "Bij Kacapa" 11.11.11 g. 11.11
https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/BijKacapa111111#

O trasę na google nie pytaj, bo... wynajdywałem takie skróty, że hohoho... ;)
Mówiąc w skrócie od K-J do Wawy wzdłuż Wału Wiślanego (ile się da), potem przez Nieporęt i za Serock, potem już tylko lasy, wioski, lasy, wioski (w tym 2 razy Legionowo przez pomyłkę) ;) Po południu szybki powrót przez Marki, Zielonkę, Rembertów do K-J normalnie jak Bóg przykazał po czarnym, bo za "oknem" też było już czarno.

Jutro lecimy w kilka maszyn "Gdzieś, nie wiadomo gdzie" na niedzielę też chcę wyskoczyć, by wycisnąć sezon przed śniegiem (zapowiadanym tuż, tuż) do ostatniej kropli...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-13 18:13:13
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
Kolejny dłuuugi łykend spędzony w siodle...

Piątek już opisałem...

Sobota
Nawet nie wiedziałem, że mam takie fajne leśne ścieżki niemal pod domem (dzięki wojtkkowi już wiem gdzie się "przechadzać")... ;)

Rano rtęć bezczelnie zniżyła się poniżej poziomu zera (całe szczęście, że gdy Ucienta słała mi sms, że rusza ja... wciąż wygrzewałem się w domciu...)

Było krótko ok. 150km, ale treściwie...
https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Mazowieckie12112011

Dzisiaj (niedziela) fajnie się zgrało, bo...
pojechaliśmy zdobywać Studzianki Pancerne a jakże... we czterech... KJ (mój pies) został w domu, bo mu było za zimno...)

Pod koniec zacząłem marznąć, ale na własne życzenie, bo cieplejsze spodnie zostawiłem w domu... Ruszałem gdy było +6C, potem zrobiło się... +1,5C i... mżawka... ;-)

Pękło 150km na cztery godziny z hakiem z czego ogromna większość na przeciskanie się przez niekończące się sady jabłoni, szutry wzdłuż Wisły, wąskie wiejskie asfalty... mniam, mniam... :-D

Na sam koniec zatankowałem T.Apacza pod korek, obmyłem z kurzu... a na budziku dostrzegłem nakręcone (prawie) 50 tysi (w zeszłym roku było 21...) jestem kontent...

Zobaczymy kiedy będzie zapowiadany śnieg... Może jeszcze uda się gdzieś wyskoczyć...?

Kilka moich ujęć...
https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/StudziankiPancerne13112011

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-13 18:39:14
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-13, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

Na sam koniec zatankowałem T.Apacza pod korek, obmyłem z kurzu... a na budziku dostrzegłem nakręcone (prawie) 50 tysi (w zeszłym roku było 21...) jestem kontent...

No i po co ten lans? Ceny paliwa nie sa jeszcze tak tragiczne, nadal
wiele osob stac na zatankowanie pod korek. No i ~30 kkm to taki normalny roczny przebieg.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 20:38:43
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka
 "AZ"
Ceny paliwa nie sa jeszcze tak tragiczne, nadal
 wiele osob stac na zatankowanie pod korek.

Tak tak - zdecydowanie za tanie jest paliwo - juz po wyborach - politycy powinni cos z tym zrobic.

Tytus
co tankuje za 40 a rok temu za 30...

Data: 2011-11-13 23:58:12
Autor: marider
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-13 20:38, Tytus z domQ pisze:
Siemka
"AZ"
Ceny paliwa nie sa jeszcze tak tragiczne, nadal
wiele osob stac na zatankowanie pod korek.

Tak tak - zdecydowanie za tanie jest paliwo - juz po wyborach - politycy
powinni cos z tym zrobic.

Pociesze Was, w Egipcie ~6l paliwa kosztuje $1 USD, 1 litr wody (nie pamietam czy gazowana czy mineralna)= $2 USD ;) Dane sprzed miesiaca - kumpel sie wczasowal...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-13 22:28:26
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-13 19:39, AZ pisze:

No i po co ten lans? Ceny paliwa nie sa jeszcze tak tragiczne, nadal
wiele osob stac na zatankowanie pod korek. No i ~30 kkm to taki normalny
roczny przebieg.

Kolega chyba nie zrozumiał, choć po preclowemu musiał coś dopisać, więc postaram się jaśniej...
Tankuję paliwo pod korek, gdy... odstawiam motocykl na dłuższy postój, tak, dodatkowo go jeszcze myję i zabezpieczam...

Co do przebiegów, to dobrze, że są jeszcze na preclu tacy, co jeżdżą... ;)

Tyle w temacie.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-13 21:35:06
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-13, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

[...]

Niektorzy to sa uprzedzeni do precla do takiego stopnia, ze nie widza
najbanalniejszego zartu. No ale to trzeba troche czytac a nie tylko
pisac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 21:42:51
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-13, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Niektorzy to sa uprzedzeni do precla do takiego stopnia, ze nie widza
najbanalniejszego zartu. No ale to trzeba troche czytac a nie tylko
pisac.

Swoja droga zatrwazajace jest zjawisko wielu uzytkownikow konkretnych
for. To poczucie wyjatkowosci, lepszosci i chuj wie czego. Precel zly bo
kazdy pisze co chce. Na forumie to jest trzymanie za ryja i za takie
zachowania sa ostrzezenia, bany, karne jezyki i chuj wie co jeszcze...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 22:43:33
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-13 22:35, AZ pisze:

Niektorzy to sa uprzedzeni do precla do takiego stopnia, ze nie widza
najbanalniejszego zartu. No ale to trzeba troche czytac a nie tylko
pisac.

Nie jestem uprzedzony, bo znajomych też tu mam, ale niestety (nikły) procent merytorycznych tematów niknie w gąszczu bzdurnych przepychanek i trollowania...
Może gdybyś zamieścił jakieś emotki załapałbym "żart"... ;)

Z dwóch podanych (czytać vel pisać) wybieram trzeci - jeździć czego i innym życzę... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-13 23:17:08
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-13, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

Nie jestem uprzedzony, bo znajomych też tu mam, ale niestety (nikły) procent merytorycznych tematów niknie w gąszczu bzdurnych przepychanek i trollowania...
Może gdybyś zamieścił jakieś emotki załapałbym "żart"... ;)

Emoty sa dla emo (copyrajty KJ).

Co do meritum - jednym sie to podoba drugim nie. Nudno by bylo czytac
tylko relacje z wypraw i napraw. Mozna kulturalnie podyskutowac bez
obawy, ze za chwile admin cala dyskusje wyrzuci.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-14 11:38:13
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 13.11.2011 falco <mfalco@wp.pl> napisał/a:
[...]

Tajest Usenet to samo zło.
Może gdybyś zamieścił jakieś emotki załapałbym "żart"... ;)

AZ to w ogóle powinien co najmniej godzinę wcześniej ostrzegać że będzie żartował.
Z dwóch podanych (czytać vel pisać) wybieram trzeci - jeździć czego i innym życzę... ;)

A ja się cały czas cieszę że se tego czopera nie kupiłeś i marudny się dopiero na zimę robisz. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-11-14 22:19:38
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-14 12:38, kakmar pisze:

A ja się cały czas cieszę że se tego czopera nie kupiłeś i marudny się
dopiero na zimę robisz.

Też się cieszę, z tym, że... coś Ci się pomyliło, chyba, że dla Ciebie Estrella lub W650, to czopki... ;)
P.S. Nie znasz mnie, ja marudzę cały rok... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-15 14:53:24
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 14.11.2011 falco <mfalco@wp.pl> napisał/a:

Też się cieszę, z tym, że... coś Ci się pomyliło, chyba, że dla Ciebie Estrella lub W650, to czopki... ;)

Nie są, ale jeśli mnie pamięć nie myli, to był jeszcze jeden epicki wątek z tematem co kupić.
P.S. Nie znasz mnie, ja marudzę cały rok... ;)

Etam, tutaj nie widać, usenet umiera nie ma komu trolować, nuda. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-11-16 01:23:49
Autor: Tom01
traska sobota okolice Wawy
W dniu 15.11.2011 15:53, kakmar pisze:
był jeszcze jeden epicki wątek

Jaki!? :D

--
Tom01

Data: 2011-11-16 12:30:11
Autor: kakmar
traska sobota okolice Wawy
Dnia 16.11.2011 Tom01 <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał/a:
W dniu 15.11.2011 15:53, kakmar pisze:
był jeszcze jeden epicki wątek

Jaki!? :D

A sam poszukaj, w google czy jakoś tak.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-11-13 23:08:16
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy

Użytkownik "falco"  Kolega chyba nie zrozumiał, choć po preclowemu musiał coś dopisać, więc postaram się jaśniej...
Tankuję paliwo pod korek, gdy... odstawiam motocykl na dłuższy postój, tak, dodatkowo go jeszcze myję i zabezpieczam...

No to kolega trafil na slabego interlokutora bo najsmutniejszy pojazd w okolicy oprocz pocztowego Stara to obecnie KHI kolegi AZ'a

*** Co do przebiegów, to dobrze, że są jeszcze na preclu tacy, co jeżdżą... ;)

bajki bajki bajki

Tytus

Data: 2011-11-13 23:20:35
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-13, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

No to kolega trafil na slabego interlokutora bo najsmutniejszy pojazd w okolicy oprocz pocztowego Stara to obecnie KHI kolegi AZ'a

Jak tak Ci zal patrzec to moge sprzedac, postawisz w salonie i na preclu
bedziesz mogl sie pochwalic pierwszym prawdziwym motocyklem.

To jest KHI, ono deszczu i mrozow sie nie boi. Jak kupowales VTR to sam
wiesz ze plastiki na mrozie pekaja, Honda panie.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-14 08:39:58
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka

*** "AZ" Jak tak Ci zal patrzec to moge sprzedac, postawisz w salonie i na preclu bedziesz mogl sie pochwalic pierwszym prawdziwym motocyklem.

Nie stac mnie na garazowany, nie smigany po torze, niekatowany, bezawaryjny sprzet...
Wole stojaca w garazu przykryta pokrowcem poobijana slabiutka hondzinke.

Ale nie dziwie sie ze kolega co chwile maluje KHI - w tych warunkach to nawet tytan by zardzewial

Tytus

Data: 2011-11-14 00:09:48
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-13 23:08, Tytus z domQ pisze:

bajki bajki bajki

Pojeździłbym z Tobą, ale... w życiu bym nie dogonił... ;)

Co do cen wachy, to widziałem (m-c temu) kosmiczną "ofertę" na Bliskiej (w połowie trasy Radom-Wawa)...

https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/PrzezNieboDoPiekA15102011#5663806238443236194

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-13 23:18:57
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-13, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

Pojeździłbym z Tobą, ale... w życiu bym nie dogonił... ;)

Trampkiem? Dalbys rade. Jechalem za Tytusem 10 kilometrow w Audi 80 w dizlu, gdyby nie jechal lewym pasem to bym go wyprzedzil po pierwszych
500 metrach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-14 08:32:14
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka

*** "falco" https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/PrzezNieboDoPiekA15102011#5663806238443236194

Fajne fotki - przypomnialy sie Zbigowe wycieczki po okolicznych kupach kamieni zwanych dla niepoznaki zabytkami z przed 10-12 lat...

Tytus

Data: 2011-11-14 10:32:56
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-14 08:32, Tytus z domQ pisze:

Fajne fotki - przypomnialy sie Zbigowe wycieczki po okolicznych kupach
kamieni zwanych dla niepoznaki zabytkami z przed 10-12 lat...

Dzięki!
Gdybym wiedział (kilkanaście lat temu), że to taka frajda, to już dawno brykałbym na 2oo, ale teraz gorliwie nadrabiam zaległości... ;)

Wbrew pozorom wcale nie trzeba jechać strasznie daleko, by znaleźć świetne miejsca do zobaczenia i pojeżdżenia. Tylko ta cholerna zima... (a kiedyś ją nawet lubiłem, chyba się starzeję...) ;)

Artur - też jestem za gadkami na poziomie, czy luźniejszym kontakcie, problem jednak jest w tym, że gdy chce się znaleźć coś naprawdę na temat, to wiąże się z brnięciem przez stek pustosłowia... To niestety męczące...
Co do for, to każdy ma to co lubi, ja korzystam z takich gdzie jest świetna atmosfera, kopalnia wiedzy i... ciągłe imprezy. "Zamordyzmu" nie zauważyłem, ale śmieci, trolli czy nachalnego spamu też nie ma, co sobie (wszyscy) chwalimy.

Ważne, żeby się dogadywać, nieważne gdzie. O! ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-14 10:45:59
Autor: duddits
traska sobota okolice Wawy
W dniu 14.11.2011 10:32, falco pisze:
Wbrew pozorom wcale nie trzeba jechać strasznie daleko, by znaleźć
świetne miejsca do zobaczenia i pojeżdżenia. Tylko ta cholerna zima...
(a kiedyś ją nawet lubiłem, chyba się starzeję...) ;)

Zdecydowanie się starzejesz. Dla niemogących rozstać się z moto na te 3-4 m-ce w roku dobry Bóg wymyślił ęduro i inne quady (dla sprytniejszych jest opcja pt. "ciepłe kraje") :)

Podpowiem, że narty czy inna deska to też całkiem miła, urozmaicająca zimę, rozrywka :)

Zresztą, nie ma co narzekać. Jesień w tym roku jest naprawdę udana, chyba nawet lepsza niż tegoroczne lato (z ostatniego weekendu):
http://www.youtube.com/watch?v=p-DGd8q3soM

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-11-14 10:56:57
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-14 10:45, duddits pisze:

Zdecydowanie się starzejesz. Dla niemogących rozstać się z moto na te
3-4 m-ce w roku dobry Bóg wymyślił ęduro i inne quady (dla
sprytniejszych jest opcja pt. "ciepłe kraje") :)

masz 100% racji, czasu nie oszukam(y), choć wielu próbowało... ;)
Niestety nie na wszystko można sobie pozwolić, dlatego zostało mi narzekanie na (złą) zimę...

Podpowiem, że narty czy inna deska to też całkiem miła, urozmaicająca
zimę, rozrywka :)

To ja już wolę kręcenie bączków Garbusem... ;)

Zresztą, nie ma co narzekać. Jesień w tym roku jest naprawdę udana...

To prawda, było wiele dni słonecznych, ciepłych, dlatego miałem takie parcie na wyjazdy dalsze i bliższe... Oby do wiosny!

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-13 19:16:50
Autor: Glub
traska sobota okolice Wawy
To gdzie te gumy Aga wylapala?:)

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-11-13 22:24:03
Autor: falco
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-13 19:16, Glub pisze:
To gdzie te gumy Aga wylapala?:)

Trudno powiedzie dokadnie, ale gdzie +-10km przed Wilg... (jechalimy wzdu Wisy)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-11-04 12:21:05
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci
Bry,

Czy kto ma ochot wykorzysta jeden z ostatnich ciepych dni tej jesieni?
Chciabym zrobi jakie 200km i szukam towarzystwa, jestem otwarty na
propozycje traski. Oczywicie jeli pogoda dopisze :)
Jacy chtni? Propozycj?

Hi
O ktrej i skd zamierzasz wyruszy i czy masz ju pomys na trask?

Pozdrawiam

Marcin
honda cbf600n

Data: 2011-11-04 18:59:32
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Hi
O kt�rej i sk�d zamierzasz wyruszy� i czy masz ju� pomys� na trask�?

Pozdrawiam

Marcin
honda cbf600n

Ja jestem z Błonia.
Zaproponowałem AZ (un gdzieś w Wawie po azjatyckiej stronie Wisły)koło południa w Nadarzynie spotkanie co by do doktorskiego podjechać na moment.

Później może "7" na Radom  i gdzieś na około Wawy (propo AZ)

Ew. może naokoło Puszczy Kampinoskiej -> Sochaczew a powrót po drugiej stronie Wistuli (Czerwińsk)... jeszcze nie wiem... Nie ważne gdzie, ważne żeby jechać :)

Może Ty masz propozycje?

p.s

Doktorski będziesz w sobote koło południa w domu?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 19:09:20
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy
-- -- - Original Message -- -- - From: "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
Ew. moe naokoo Puszczy Kampinoskiej -> Sochaczew a powrt po drugiej stronie Wistuli (Czerwisk)... jeszcze nie wiem... Nie wane gdzie, wane eby jecha :)

Dla mnie traska nie ma wikszego znaczenia byle by nie byy to gwne,
szybkie trasy bo moja cbf to golas.
O ktrej planujesz wyjazd??

Pozdro

Marcin
cbf600n

Data: 2011-11-04 19:24:43
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-04 19:09, marcinu pisze:
[...]

Coś koło 11.00 z Błonia, musi mi tylko AZ potwierdzić, że rusza dupe.

Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 19:53:16
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci news:j91al9$1uq$1inews.gazeta.pl...
Co do traski to w sumie te bym wola co z zakrtami, ale pewnie co szybszgo. Spoko wyporodkujemy :)

No to ja si pisz, o ile za Wami nad :)
Pozdro

Marcin

Data: 2011-11-04 20:56:00
Autor: Hubert
traska sobota okolice Wawy
Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał :
[...]
Coś koło 11.00 z Błonia, musi mi tylko AZ potwierdzić, że rusza dupe.

Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

Witam
Moja propozycja to : (jeżeli start z Błonia):
Spotkanie przy rondzie w Janowie (ja będę atakował z okolic Płocka), następnie Sochaczew - Łowicz - Kutno - Gostynin - Łąck - Gąbin - Sanniki - Janów i tam się żegnamy krzyżując chmury z rolek tytoniowych. Jest i szybko i z zakrętami, dla każdego coś miłego. Pasi ?
Mogę zameldować się w Janowie w samo południe.

Hubert
GSX 1300 BKA

Data: 2011-11-04 21:39:02
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka
*** "Hubert" Moja propozycja to : (jeżeli start z Błonia):
[...]

He he AZ i jego KHI nie wpisze sie w te zakrety - trasa Warszawa - Radom jest juz zbyt kreta a ty chcesz go po takch powiatowkach ciagac...

Tytus

Data: 2011-11-04 21:40:13
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-04 20:56, Hubert pisze:
[...]

pozdrawiam

Mi pasuje.

Marcinu?

Jedziemy wcześniej do Nadarzyna? Skad jesteś gdzie się łapiemy?
Zadzwon to się dogadamy
796-960-690
AZ?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 13:47:15
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 21:40, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Mi pasuje.

Marcinu?

Jedziemy wczeniej do Nadarzyna? Skad jeste gdzie si apiemy?
Zadzwon to si dogadamy
796-960-690
AZ?

No jadem. Traska mi te pasi.

Tytus ju zapomnia jak ledwo dawa rad za KHI na Wawa-Radom,
bywa ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 21:46:15
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka

*** "Songoku" Mi pasuje.
AZ?

AZ regeneruje kota i akumulator.\

Tytus

Data: 2011-11-04 21:49:33
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci news:j91ijb$qlv$1inews.gazeta.pl...
Mi pasuje.

Marcinu?

Jedziemy wczeniej do Nadarzyna? Skad jeste gdzie si apiemy?
Zadzwon to si dogadamy
796-960-690

Mi te pasuje.
Bd jecha z Chomiczwki. Mog podjecha do Bonia.
Moe spotkamy si  przy mcdonalds??
O ktrej godzinie??

Marcin

Data: 2011-11-04 13:59:38
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 21:49, "marcinu" <mar...@wp.pl> wrote:

Mi te pasuje.
B d jecha z Chomicz wki. Mog podjecha do B onia.
Mo e spotkamy si przy mcdonalds??
O kt rej godzinie??

Ja bed jecha z Marek Torusk i pniej Krakowsk. Moe stykniem si
na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie doczasz?

--
Artur i czarny jak pieko ZZR 1200

Data: 2011-11-04 22:28:35
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomoci news:fc85757c-cf27-439e-bfe6-
Ja bed jecha z Marek Torusk i pniej Krakowsk. Moe stykniem si
na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie doczasz?

Moe by na BP. Gdzie pojedziemy Krakowsk??

Marcin

Data: 2011-11-05 00:40:00
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 22:28, "marcinu" <mar...@wp.pl> wrote:

Moe by na BP. Gdzie pojedziemy Krakowsk??

To o ktrej? 10:30?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 22:34:24
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-04 21:59, AZ pisze:
On 4 Lis, 21:49, "marcinu"<mar...@wp.pl>  wrote:

Mi te pasuje.
B d jecha z Chomicz wki. Mog podjecha do B onia.
Mo e spotkamy si  przy mcdonalds??
O kt rej godzinie??

Ja bedę jechał z Marek Toruńską i później Krakowską. Może stykniem się
na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie dołączasz?

--
Artur i czarny jak piekło ZZR 1200

Dla mnie 11.15 przy McDonaldzie w Błoniu ok. Na 12 do Janowa zajedziemy :)

Tytus jedziesz?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 14:44:30
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 22:34, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Dla mnie 11.15 przy McDonaldzie w Boniu ok. Na 12 do Janowa zajedziemy :)

Tyno ale po co ja bed jecha do tego Bonia jak ja mam pikn drog
przez Legionowo i NDM?? To spotkajmy si ju we Janowie wszyscy.

Tytus jedziesz?

On jedzie. W GR na Plejstejszyn. Bezpieczniej i taniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 22:54:10
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
|Siemka

*** Tytus jedziesz?

On jedzie. W GR na Plejstejszyn. Bezpieczniej i taniej.

Prawdziwe jazdy to beda chlopaki u mnie w robocie jutro...podjadzta to popatrzyta zza plota, cala elita polskiego driftu sie zapowiedziala

Tytus
p.s. nie przeszkadzac bo morduje bogow
God of warIII

Data: 2011-11-04 23:06:18
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Tyno ale po co ja bedę jechał do tego Błonia jak ja mam piękną drogę
przez Legionowo i NDM?? To spotkajmy się już we Janowie wszyscy.

Przecież Błonie masz centralnie po drodze... Najpierw masz S8 a później ciśniesz trasą poznańską... już bardziej po drodze się nie da, a ancfalt też git. Się złapiemy z marcinu i polecimy razem.
Gra muzyka?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 22:08:34
Autor: Hubert
traska sobota okolice Wawy
[...]

Proponuję spotykanie w miejscowości Janów ok. 12:00 (przy rondzie lub na stacji benzynowej - zjazd z ronda na Wyszogród). Tam szybkie omówienie uderzenia na wspomniane wcześniej cele i poszli.
Do Nadarzyna wolałbym nie lecieć, nie wykonamy planu podstawowego. Pogadamy na miejscu.

--
Hubert
GSX 1300 BKA

Data: 2011-11-05 16:41:15
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
[...]

Panowie serdeczne dzięki za wspólne kilometry, polecam się na przyszłość :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-05 15:45:34
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-05, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Panowie serdeczne dzięki za wspólne kilometry, polecam się na przyszłość :)

No fajno bylo. Rowniez dzieki.

KJ - chcialem zareklamowac opone, wyszly z niej druty.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-05 16:49:44
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

No fajno bylo. Rowniez dzieki.

KJ - chcialem zareklamowac opone, wyszly z niej druty.

Jak powietrze nie schodzi to można latać :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-05 17:23:45
Autor: Hubert
traska sobota okolice Wawy
"Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał :
[...]
Panowie serdeczne dzięki za wspólne kilometry, polecam się na przyszłość :)

Dzięki i do następnego razu.

Hubert
GSX 1300 BKA

Data: 2011-11-05 18:09:48
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci news:j93len$ln$1inews.gazeta.pl...

Panowie serdeczne dziki za wsplne kilometry, polecam si na przyszo :)

Rwnie dziki, do nastpnego razu :)

Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

traska sobota okolice Wawy