traska sobota okolice Wawy

Data: 2011-11-02 00:26:38
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-01, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej jesieni? Chciałbym zrobić jakieś 200km i szukam towarzystwa, jestem otwarty na propozycje traski. Oczywiście jeśli pogoda dopisze :)
Jacyś chętni? Propozycję?

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-02 07:06:34
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

Po ancfalcie, ale zgodnie z przepisami ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-02 20:34:07
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
jeszcze chwila jest.

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

:P

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-02 19:43:14
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-02, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

Tu sa precle, tu sie pisze a nie jezdzi ;-) Trza jednego zagonic co by
to zolte truchlo wyciagnal i przejechal sie po ulicy jak czlowiek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-02 20:52:28
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
On 2011-11-02, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

Tu sa precle, tu sie pisze a nie jezdzi ;-) Trza jednego zagonic co by
to zolte truchlo wyciagnal i przejechal sie po ulicy jak czlowiek.

Jestem za bo mu pajęczynami zarośnie ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-03 00:12:08
Autor: doomin13
traska sobota okolice Wawy
Niektorzy jezdza caly czas, wiekszosc nawet na dluzszych traskach :)
Ale poslizgajata sie i kolo komina moze se przypomnicie jak sie na moto jezdzi a nie tylko na pl.re.... hehehe

pozdro,
doomin13
smc660
vtr1000

Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8s5vd$j5k$1inews.gazeta.pl...

-- _______
Songoku
2011 ZX10R ABS
Power is black

Data: 2011-11-04 14:26:09
Autor: Nikanor
traska sobota okolice Wawy
Dnia 02-11-2011 o 20:34:07 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  napisaĹ‚(a):

no i co nik więcyj?

Sami teoretycy czy co..?

Teoretycy to się z szumem skrzykują na "traskę" 200 km w słoneczną sobotę.

--
Nikanor [TE630,SH300, DR350]

Data: 2011-11-04 18:53:17
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Teoretycy to się z szumem skrzykują na "traskę" 200 km w słoneczną sobotę.

Tos przygdał, aż mi wpięty poszło... :/
--
_______
Songoku