traska sobota okolice Wawy

Data: 2011-11-04 12:21:05
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci
news:j8pl9c$7ss$1inews.gazeta.pl...
Bry,

Czy kto ma ochot wykorzysta jeden z ostatnich ciepych dni tej jesieni?
Chciabym zrobi jakie 200km i szukam towarzystwa, jestem otwarty na
propozycje traski. Oczywicie jeli pogoda dopisze :)
Jacy chtni? Propozycj?

Hi
O ktrej i skd zamierzasz wyruszy i czy masz ju pomys na trask?

Pozdrawiam

Marcin
honda cbf600n

Data: 2011-11-04 18:59:32
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Hi
O kt�rej i sk�d zamierzasz wyruszy� i czy masz ju� pomys� na trask�?

Pozdrawiam

Marcin
honda cbf600n

Ja jestem z Błonia.
Zaproponowałem AZ (un gdzieś w Wawie po azjatyckiej stronie Wisły)koło południa w Nadarzynie spotkanie co by do doktorskiego podjechać na moment.

Później może "7" na Radom  i gdzieś na około Wawy (propo AZ)

Ew. może naokoło Puszczy Kampinoskiej -> Sochaczew a powrót po drugiej stronie Wistuli (Czerwińsk)... jeszcze nie wiem... Nie ważne gdzie, ważne żeby jechać :)

Może Ty masz propozycje?

p.s

Doktorski będziesz w sobote koło południa w domu?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 19:09:20
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy
-- -- - Original Message -- -- - From: "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
Ew. moe naokoo Puszczy Kampinoskiej -> Sochaczew a powrt po drugiej stronie Wistuli (Czerwisk)... jeszcze nie wiem... Nie wane gdzie, wane eby jecha :)

Dla mnie traska nie ma wikszego znaczenia byle by nie byy to gwne,
szybkie trasy bo moja cbf to golas.
O ktrej planujesz wyjazd??

Pozdro

Marcin
cbf600n

Data: 2011-11-04 19:24:43
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-04 19:09, marcinu pisze:
[...]

Coś koło 11.00 z Błonia, musi mi tylko AZ potwierdzić, że rusza dupe.

Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 19:53:16
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci news:j91al9$1uq$1inews.gazeta.pl...
Co do traski to w sumie te bym wola co z zakrtami, ale pewnie co szybszgo. Spoko wyporodkujemy :)

No to ja si pisz, o ile za Wami nad :)
Pozdro

Marcin

Data: 2011-11-04 20:56:00
Autor: Hubert
traska sobota okolice Wawy
Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał :
[...]
Coś koło 11.00 z Błonia, musi mi tylko AZ potwierdzić, że rusza dupe.

Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

Witam
Moja propozycja to : (jeżeli start z Błonia):
Spotkanie przy rondzie w Janowie (ja będę atakował z okolic Płocka), następnie Sochaczew - Łowicz - Kutno - Gostynin - Łąck - Gąbin - Sanniki - Janów i tam się żegnamy krzyżując chmury z rolek tytoniowych. Jest i szybko i z zakrętami, dla każdego coś miłego. Pasi ?
Mogę zameldować się w Janowie w samo południe.

Hubert
GSX 1300 BKA

Data: 2011-11-04 21:39:02
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka
*** "Hubert" Moja propozycja to : (jeżeli start z Błonia):
[...]

He he AZ i jego KHI nie wpisze sie w te zakrety - trasa Warszawa - Radom jest juz zbyt kreta a ty chcesz go po takch powiatowkach ciagac...

Tytus

Data: 2011-11-04 21:40:13
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-04 20:56, Hubert pisze:
[...]

pozdrawiam

Mi pasuje.

Marcinu?

Jedziemy wcześniej do Nadarzyna? Skad jesteś gdzie się łapiemy?
Zadzwon to się dogadamy
796-960-690
AZ?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 13:47:15
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 21:40, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Mi pasuje.

Marcinu?

Jedziemy wczeniej do Nadarzyna? Skad jeste gdzie si apiemy?
Zadzwon to si dogadamy
796-960-690
AZ?

No jadem. Traska mi te pasi.

Tytus ju zapomnia jak ledwo dawa rad za KHI na Wawa-Radom,
bywa ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 21:46:15
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
Siemka

*** "Songoku" Mi pasuje.
AZ?

AZ regeneruje kota i akumulator.\

Tytus

Data: 2011-11-04 21:49:33
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa w wiadomoci news:j91ijb$qlv$1inews.gazeta.pl...
Mi pasuje.

Marcinu?

Jedziemy wczeniej do Nadarzyna? Skad jeste gdzie si apiemy?
Zadzwon to si dogadamy
796-960-690

Mi te pasuje.
Bd jecha z Chomiczwki. Mog podjecha do Bonia.
Moe spotkamy si  przy mcdonalds??
O ktrej godzinie??

Marcin

Data: 2011-11-04 13:59:38
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 21:49, "marcinu" <mar...@wp.pl> wrote:

Mi te pasuje.
B d jecha z Chomicz wki. Mog podjecha do B onia.
Mo e spotkamy si przy mcdonalds??
O kt rej godzinie??

Ja bed jecha z Marek Torusk i pniej Krakowsk. Moe stykniem si
na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie doczasz?

--
Artur i czarny jak pieko ZZR 1200

Data: 2011-11-04 22:28:35
Autor: marcinu
traska sobota okolice Wawy

Uytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomoci news:fc85757c-cf27-439e-bfe6-
Ja bed jecha z Marek Torusk i pniej Krakowsk. Moe stykniem si
na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie doczasz?

Moe by na BP. Gdzie pojedziemy Krakowsk??

Marcin

Data: 2011-11-05 00:40:00
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 22:28, "marcinu" <mar...@wp.pl> wrote:

Moe by na BP. Gdzie pojedziemy Krakowsk??

To o ktrej? 10:30?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 22:34:24
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy
W dniu 2011-11-04 21:59, AZ pisze:
On 4 Lis, 21:49, "marcinu"<mar...@wp.pl>  wrote:

Mi te pasuje.
B d jecha z Chomicz wki. Mog podjecha do B onia.
Mo e spotkamy si  przy mcdonalds??
O kt rej godzinie??

Ja bedę jechał z Marek Toruńską i później Krakowską. Może stykniem się
na BP przed tunelem na Prymasa? Songoku a Ty gdzie dołączasz?

--
Artur i czarny jak piekło ZZR 1200

Dla mnie 11.15 przy McDonaldzie w Błoniu ok. Na 12 do Janowa zajedziemy :)

Tytus jedziesz?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 14:44:30
Autor: AZ
traska sobota okolice Wawy
On 4 Lis, 22:34, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Dla mnie 11.15 przy McDonaldzie w Boniu ok. Na 12 do Janowa zajedziemy :)

Tyno ale po co ja bed jecha do tego Bonia jak ja mam pikn drog
przez Legionowo i NDM?? To spotkajmy si ju we Janowie wszyscy.

Tytus jedziesz?

On jedzie. W GR na Plejstejszyn. Bezpieczniej i taniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 22:54:10
Autor: Tytus z domQ
traska sobota okolice Wawy
|Siemka

*** Tytus jedziesz?

On jedzie. W GR na Plejstejszyn. Bezpieczniej i taniej.

Prawdziwe jazdy to beda chlopaki u mnie w robocie jutro...podjadzta to popatrzyta zza plota, cala elita polskiego driftu sie zapowiedziala

Tytus
p.s. nie przeszkadzac bo morduje bogow
God of warIII

Data: 2011-11-04 23:06:18
Autor: Songoku
traska sobota okolice Wawy

Tyno ale po co ja bedę jechał do tego Błonia jak ja mam piękną drogę
przez Legionowo i NDM?? To spotkajmy się już we Janowie wszyscy.

Przecież Błonie masz centralnie po drodze... Najpierw masz S8 a później ciśniesz trasą poznańską... już bardziej po drodze się nie da, a ancfalt też git. Się złapiemy z marcinu i polecimy razem.
Gra muzyka?

--
_______
Songoku

Data: 2011-11-04 22:08:34
Autor: Hubert
traska sobota okolice Wawy
[...]

Proponuję spotykanie w miejscowości Janów ok. 12:00 (przy rondzie lub na stacji benzynowej - zjazd z ronda na Wyszogród). Tam szybkie omówienie uderzenia na wspomniane wcześniej cele i poszli.
Do Nadarzyna wolałbym nie lecieć, nie wykonamy planu podstawowego. Pogadamy na miejscu.

--
Hubert
GSX 1300 BKA

traska sobota okolice Wawy