[WAW] trasy

Data: 2012-03-18 22:39:48
Autor: Picia
[WAW] trasy
Wysyłają mnie na 2 tygodnie do Wawy. Będę mieszkał w MDM przy Placu Konstytucji. Postanowiłem wsiąść swoje dwa kółka. Niestety będę pracował do 18:00 tak że zostaje wieczór do jeżdżenia.
Jakie byście trasy polecili bądź strony www gdzie by można coś zaplanować lub podejrzeć. Nie bardzo znam Wawę i będę musiał jeździć z mapą ew. korzystać ze smartfonu z Garminem..

--
Piotr Klęba

Data: 2012-03-19 17:11:15
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Sun, 18 Mar 2012 22:39:48 +0100, Picia naskrobał/a:

[...]

Ale jakie trasy masz na mysli, tak w kilometrach? I czy wolisz asfalt, smieszki,
czy jakies gorki-dolki?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-19 22:30:20
Autor: Wojtek B
[WAW] trasy

Użytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:jk7pbj02akmdrn.newsguy.com...
[...]

Jakie górki dołki przecież to centrum. Po 18.00 nie dojedzie w takie miejsca.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2012-03-19 23:22:57
Autor: krzysztof dąbrowski
[WAW] trasy
Pytanie podstawowe, jaki masz rower i co preferujesz? no i czy masz dobre lampki?
k.

Data: 2012-03-19 23:53:44
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Mon, 19 Mar 2012 22:30:20 +0100, Wojtek B naskrobał/a:

[...]

W kwadrans dojedzie w miejsce, gdzie mi sie udalo rame polamac. Downhill to to
nie
jest, ale zjazd jest fajny, a podjazd niekoniecznie zrobisz rowerem :P

Data: 2012-03-20 13:49:22
Autor: szufla
[WAW] trasy
W kwadrans dojedzie w miejsce, gdzie mi sie udalo rame polamac. Downhill to to
nie
jest, ale zjazd jest fajny, a podjazd niekoniecznie zrobisz rowerem :P

Piszesz o zjezdzie, ktory na dole przecina alejke na ktorej centralnie w linii zjazdu stoi latarnia ?:)

sz.

Data: 2012-03-20 13:15:39
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Tue, 20 Mar 2012 13:49:22 +0100, szufla naskrobał/a:

[...]

Nie, Wal Zawadowski tuz przy plocie bodajze Portu Czerniakowskiego. Jest stromo,
jest waska, sa krzale, tylko zjazd dosc krotki (tam sa w zasadzie dwa waly obok
siebie, rame polamalem miedzy nimi).

A tego z latarnia nie znam, gdzie to?

Data: 2012-03-20 17:33:58
Autor: Zachu
[WAW] trasy

Ale jakie trasy masz na mysli, tak w kilometrach? I czy wolisz asfalt,
smieszki,
czy jakies gorki-dolki?

Jakie gĂłrki doÂłki przecieÂż to centrum. Po 18.00 nie dojedzie w takie
miejsca.

W kwadrans dojedzie w miejsce, gdzie mi sie udalo rame polamac. Downhill to to
nie
jest, ale zjazd jest fajny, a podjazd niekoniecznie zrobisz rowerem :P

Kopiec PW
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=52.21099&lon=21.05636&layers=00B000TTF&mlat=52.21110&mlon=21.05610

--
Zachu

Data: 2012-03-20 16:43:13
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Tue, 20 Mar 2012 17:33:58 +0100, Zachu naskrobał/a:

[...]

O prosze, jeszcze blizej i znacznie wyzej :D

Data: 2012-03-20 18:23:34
Autor: szufla
[WAW] trasy
Data: 2012-03-21 13:24:52
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Tue, 20 Mar 2012 18:23:34 +0100, szufla naskrobał/a:

Tutaj :)

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=19&lat=52.21861&lon=21.0309&layers=00B000TTF&mlat=52.21861&mlon=21.03090

http://foorum.pl/watek/v-max-z-agrykoli,964151.html

Na agrykoli to bym sie nie odwazyl Vmax robic - na dole ludzie laza, a piesi,
jak wiadomo, sa nieprzewidywalni. Do rozpedzania sie w DC polecam Spacerowa ;D

Data: 2012-03-21 16:13:59
Autor: szufla
[WAW] trasy
Na agrykoli to bym sie nie odwazyl Vmax robic - na dole ludzie laza, a piesi,
jak wiadomo, sa nieprzewidywalni. Do rozpedzania sie w DC polecam Spacerowa ;D

Nie mialem na mysli asfaltu tylko slynny stok gdzie kiedys byla skocznia.

sz.

Data: 2012-03-21 17:23:10
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Wed, 21 Mar 2012 16:13:59 +0100, szufla naskrobał/a:

[...]

Tak, zaznaczyles na mapie. Moja uwaga dotyczyla tytulu z Twojego linku (tresci
na razie nie czytalem, zostawiam to sobie na wieczor).

Data: 2012-03-22 01:22:25
Autor: KubaS
trasy
Po pierwsze polecam park za sejmem, jest sporo asfaltu i można znaleźć
parę ścieżek, na mtb możesz wybrać się w okolice Cytadeli i poszukać
innych fortów na terenie miasta.

Nie są to długie trasy, ale lepszy rydz niż nic.
Aby sobie lepiej pojeździć trzeba udać sie na przedmieśćia, albo poza
miasto.

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2012-03-20 19:50:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[WAW] trasy
W dniu 2012-03-18 22:39, Picia pisze:
[...]

Daj znać, jaki rower bierzesz. W kwestii tras szosowych i MTB mogę pomóc.

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2012-03-23 21:46:40
Autor: Krzysztof Olszak
[WAW] trasy
[...]

Może coś z moich przejazdów dopasuje. Punkt startu jest niemal ten sam, bo z drugiego końca placu.
http://oelka.bikestats.pl/

Krzysztof

[WAW] trasy